2021-10-10, 20:12
Medlem
bomhulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshpit88
Du är jävligt fördomsfull, kvinnan gick inte på bidrag och hon jobbade. Äckligt att se ''så pass gamla människor bete sig som svin?'' Vad gör inte dudå med din gala du spottar ur dig? Skulle du sagt dina äckliga fördomar till en snut i trestad, skulle du lätt blivit instängd i en fyllecell. Gör det.

Kul för dig att du tycker det är helt okej för en 27årig kvinna att supa sig så full att hon hamnar i en fyllecell.
Jag är inte så efterbliven att jag skulle bete mig illa emot en polis.
Vi är alla olika och tycker olika om vad som anses normalt
Citera
2021-10-10, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Dödsfallet beror till största delen på hur de hanterade (eller inte hanterade) henne.

Källa på detta tack!

Citat:
En person i hennes situation är precis lika beroende av arrestpersonalen som en alldeles nyfödd baby är av sin mor/personalen.

Med den lilla diskrepansen att en nyfödd inte satt sig i situationen av egen maskin. Arrestpersonal har fö inte någon skyldighet att dia suggan, oavsett hur mkt du önskar att det skulle vara så.

Citat:
I en rättstat så hade detta lett till en utredning med sparkad personal som följd.

I en rättstat så har enskilda åtminstone lite eget ansvar. Och i en rättsstat sparkas inte personal som inte gjort något fel. Det är nämligen så i verkligheten ser du, att sådant här mkt väl kan hända även fast ingen gjort något fel.
Citera
2021-10-10, 20:16
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80talaren
Om du klickar på länken som du citerar så finns det bilder där ja.
Det går inte, har inte Facebook
Citera
2021-10-10, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Det går inte, har inte Facebook
Oj, men vänta lite då så skriver jag ut pappersbilder och kommer med dem till dig...

ELLER så tar du tag i det själv och skaffar ett fb-konto, det tar 2 minuter högst o är helt gratis.
Citera
2021-10-10, 20:27
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80talaren
Oj, men vänta lite då så skriver jag ut pappersbilder och kommer med dem till dig...

ELLER så tar du tag i det själv och skaffar ett fb-konto, det tar 2 minuter högst o är helt gratis.
Kalas kommer på posten i morgon?
Citera
2021-10-10, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Kalas kommer på posten i morgon?
Men döh
Skaffa ett konto nu så kan du smurfa runt och spionera och stalka hur mycket som helst resten av livet

www.facebook.com
Citera
2021-10-10, 21:22
Medlem
Skogswalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshpit88
det kan jag säga direkt, det där med 15minuter att dom kollar till är skitsnack, jag har vart i fyllecell ett antal gånger och jag har kunnat gjort vad fan jag velat i min Cell och knappt någon som kollat till mig.
Instämmer! Nu var det i och för sig minst femton år sen sist jag blev LOB:ad, men i ungdomen hände det tyvärr titt som tätt och jag minns att det var standard att det slarvades med den där tillsynen som de redan på den tiden var obligerade att utföra. Varannan timme kunde de kika in i luckan, ungefär så.
Citera
2021-10-10, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Kul för dig att du tycker det är helt okej för en 27årig kvinna att supa sig så full att hon hamnar i en fyllecell.
Jag är inte så efterbliven att jag skulle bete mig illa emot en polis.
Vi är alla olika och tycker olika om vad som anses normalt

Ja men alla är inte vi flashbackryttare som tror att allt avgörs bakom en dator.
Du är efterbliven nog att sitta och spotta ut galla som ingen annan. Fyfan för såna som dig.

Som jag sagt innan, du kan hamna i fyllecell, för minsta lilla, speciellt om du möter på griniga snutar men det vet väl inga flashbackryttare om.. Fortsätt sitta bakom datorn och håll dig gärna där, ingen vill ha såna som dig i samhället ändå.
Citera
2021-10-10, 22:28
Medlem
Tror väl att dom flesta som hamnar i fyllecell knappast har någon bra koll på hur många gånger någon tittar till dom… dom flesta sover ju ruset av sig… knappt någon som ligger vaken där…
Citera
2021-10-10, 22:33
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capernic
Kollar dom inte promillen på folk de tar in så de kan få ett "hum" om vilka som är för packade för att lämnas utan uppsyn eller som kanske borde in för magpumpning eller annat på sjukhus och inte en cell utan ordentlig bevakning?
Visar det sig att tjejen dog av "bara" alkohol och hennes liv hade räddats om hon fått in på sjukan istället så borde de som lät henne ligga i cellen få sparken och åtalas för jag vet inte men typ hindrande av allvarligt sjuk från att söka vård = vållande till annans död

Dåligt diagnosinstrument, rätt många plockas säkert in med 3-4 promille och släpps sedan på morgonen fortfarande med en promille som nån icke-alkoholist skulle vara nästan medvetslös med.
Citera
2021-10-10, 23:18
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Var är bilderna?
Googlade och hittade henne på någon säljsite.
Citera
2021-10-10, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlotSven79
Källa på detta tack!

Med den lilla diskrepansen att en nyfödd inte satt sig i situationen av egen maskin. Arrestpersonal har fö inte någon skyldighet att dia suggan, oavsett hur mkt du önskar att det skulle vara så.

I en rättstat så har enskilda åtminstone lite eget ansvar. Och i en rättsstat sparkas inte personal som inte gjort något fel. Det är nämligen så i verkligheten ser du, att sådant här mkt väl kan hända även fast ingen gjort något fel.

Källa? Hon dog din jävla idiot.

Bullshit.
Från det de spärrar in henne har de det fulla ansvaret för hennes hälsa eftersom varken hon själv eller någon annan utanför polisen kan hjälpa henne. De saknar uppenbarligen omdöme och kunskaper som ju nu övertydligt visar att han behövde läkarvård.

Så jo, de har hennes blod på sina fingrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in