2021-10-18, 23:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arneankann
Det är inte så mycket troligare, nej.

Det är väldigt väsentligt med tanke på tongångarna som går i tråden.

Med tanke på vad som skrivits tidigare i tråden är det än mer troligt att det hela är självförvållat. Liksom det är i 99,99% av alla andra fallen någon hamnar i fyllecell.
Citera
2021-10-18, 23:02
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshpit88
det kan jag säga direkt, det där med 15minuter att dom kollar till är skitsnack, jag har vart i fyllecell ett antal gånger och jag har kunnat gjort vad fan jag velat i min Cell och knappt någon som kollat till mig.

Eller så var du för full för att se om någon kom och kollade till dig…? Du är inte direkt pålitlig
Citera
2021-10-19, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatis
Hon kanske var diabetiker

Kanske. Hon kanske hade 12 armar och 4 ben också.
Är man diabetiker vet man bättre än att bli okontrollerat apfull. Iallafall de jag känner med diabetes. De dricker aldrig så de inte kan kontrollera sitt socker.
Citera
2021-10-19, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fishbon3
Kanske. Hon kanske hade 12 armar och 4 ben också.
Är man diabetiker vet man bättre än att bli okontrollerat apfull. Iallafall de jag känner med diabetes. De dricker aldrig så de inte kan kontrollera sitt socker.
Då jag jobbar med människor vet jag att även en nykter kan få sockerkoma och det är livshotande.
Citera
2021-10-19, 10:40
Medlem
Citat:
Då jag jobbar med människor vet jag att även en nykter kan få sockerkoma och det är livshotande.

Okej förstår!
Nu är diabetesen fortfarande ett kanske. Men diabetes eller ej, så drick mindre och sov hemma så överlever man de flesta gångerna. Hade ju mest troligen inte slutat annorlunda hemma i sängen.
Citera
2021-10-19, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fishbon3
Okej förstår!
Nu är diabetesen fortfarande ett kanske. Men diabetes eller ej, så drick mindre och sov hemma så överlever man de flesta gångerna. Hade ju mest troligen inte slutat annorlunda hemma i sängen.
Eftersom vi inte vet så är det ”om” som gäller. ”Om” någon släppt en tablett i glaset? Jag tycker du är väldigt fördömande och sarkastisk. Kan vi enas om att oavsett ”om” så ska vi kunna lite på våra myndigheter som har rätt att gripa och låsa in oss? Att dessa är välutbildade och kvalificerade för uppdraget? Att vi blir väl omhändertagna?
Citera
2021-10-19, 12:28
Medlem
Citat:
Eftersom vi inte vet så är det ”om” som gäller. ”Om” någon släppt en tablett i glaset? Jag tycker du är väldigt fördömande och sarkastisk. Kan vi enas om att oavsett ”om” så ska vi kunna lite på våra myndigheter som har rätt att gripa och låsa in oss? Att dessa är välutbildade och kvalificerade för uppdraget? Att vi blir väl omhändertagna?

Vi är helt enkelt inte överens. Drick med måtta och ha koll på ditt glas, då vaknar du lagom go dagen efter.
Citera
2021-10-20, 23:32
Medlem
DeekinTTs avatar
Polisen är piss och ansvarig borde dömas för vållande till annans död.

Dock sker det total kompiskultur och ingen erkänner. I värsta fall skyller de på varandra och det läggs ner.

Ordningsvakter är ännu värre. Pissfolk.
Citera
2021-10-28, 23:12
Medlem
arneankanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlotSven79
Med tanke på vad som skrivits tidigare i tråden är det än mer troligt att det hela är självförvållat. Liksom det är i 99,99% av alla andra fallen någon hamnar i fyllecell.

Fast det är typ en person som påstått sig vara på samma fest som henne och sett att hon tog benzo. Jag har också varit på samma fest som henne och har inte sett det, är det bevis på att hon inte gjorde det? Vi vet helt enkelt inte, och oavsett tycker jag inte det är rätt att sitta och skriva att hon får skylla sig själv.
Citera
2021-10-29, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arneankann
Fast det är typ en person som påstått sig vara på samma fest som henne och sett att hon tog benzo. Jag har också varit på samma fest som henne och har inte sett det, är det bevis på att hon inte gjorde det? Vi vet helt enkelt inte, och oavsett tycker jag inte det är rätt att sitta och skriva att hon får skylla sig själv.

Nej vi vet inte, men att det är en vanlig hederlig skattebetalare som hamnar i fyllecell och sedan är i så dåligt skick att hen tvärt dör. Det är väldigt, VÄLDIGT, osannolikt.
Senast redigerad av BlotSven79 2021-10-29 kl. 22:31.
Citera
2021-10-31, 23:01
Medlem
Goppes avatar
Här är minnesrummet *v*lina V*ssby (*=E) https://www.minnesrummet.se/front/case/743193
Citera
2022-04-08, 17:59
Medlem
https://www.ttela.se/nyheter/trollhättan/två-misstänkta-efter-dödsfallet-i-arresten-1.69768643?utm_campaign=tt_nl_20220408&utm_medium= email&utm_source=rule

Någon som vet mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in