2021-10-10, 11:03
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
11 år i NHL och bor i hyresrätt.. ...hur är det möjligt?

Ja, man undrar ju verkligen ???
Citera
2021-10-10, 13:05
Medlem
Yinool0401s avatar
Speltrasig,, så blir det hyresrätt
Citera
2021-11-17, 14:46
Medlem
Visst var Husse en av de "Gangbangers" (tre hockeygossar) som torskade dit för våldtäkt eller blev de frikända pga brist på bevis? Rätta mig om jag har fel...!?
Citera
2021-11-17, 14:51
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Kvinnomisshandlaren Husse klarade sej undan fängelse igen, rätt eller fel?

https://www.aftonbladet.se/a/L59zvq
Citera
2021-11-17, 14:53
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Hur kan man jämställa 120 timmars samhällstjänst med 4 månaders fängelsestraff?
Är det pga villkorlig dom, innebär det fotboja under den villkorliga tiden isf eller?

Ur Aftonbladet:
”Straffet skärps till villkorlig dom med 120 timmar samhällstjänst alternativt fängelse i fyra månader.”
Senast redigerad av EAGLEofGOLD 2021-11-17 kl. 14:56.
Citera
2021-11-17, 14:59
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funmoto
Visst var Husse en av de "Gangbangers" (tre hockeygossar) som torskade dit för våldtäkt eller blev de frikända pga brist på bevis? Rätta mig om jag har fel...!?

Jepp, Husse, Tallinder och Lilja.
Citera
2021-11-17, 15:26
Medlem
Yinool0401s avatar
Trodde den på 120 timmar var Patrik Berglund eller den andra Brynässpelaren?!
Citera
2021-11-17, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401

Nu blir jag lite konfunderad här… känner inte paret själv, men känner folk som umgåtts när paret Huselius tidigare och kvinnan skall vara en psykopat och enligt tidigare åtal har väl vänner till henne vittnat EMOT henne och tagit KHs parti?

Vad jag trodde så har denna soppan varit utagerad för längesedan och tingsrätten dömt till KHs fördel? Är det ett nytt åtal eller har gamla överklagats?

Av gamla grannar och vänner till familjen att döma, så skall all skugga falla på kvinnan… men vad vet man, egentligen?
Citera
2021-11-17, 16:56
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Nu blir jag lite konfunderad här… känner inte paret själv, men känner folk som umgåtts när paret Huselius tidigare och kvinnan skall vara en psykopat och enligt tidigare åtal har väl vänner till henne vittnat EMOT henne och tagit KHs parti?

Vad jag trodde så har denna soppan varit utagerad för längesedan och tingsrätten dömt till KHs fördel? Är det ett nytt åtal eller har gamla överklagats?

Av gamla grannar och vänner till familjen att döma, så skall all skugga falla på kvinnan… men vad vet man, egentligen?
Skit dras till skit.
De är båda rätt dräggiga och otrevliga. De förtjänar båda skiten de själva åstadkommit.
Kärringen är ett psykfall som förtjänar stryk. KH är ett psykfall som har problem med aggresiviteten efter lite sprit.
Ingen som är direkt förvånad över det här.
Citera
2021-11-17, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Bulan är helt oskyldig, gold digger brud som inte accepterar att han dumpade henne. Fallet nerlagt, tror bulan stämt kvinnan.
Citera
2021-11-17, 17:38
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys

Husse blev dömd som skyldigt både i TR och i HR. Om han dessutom är en stor speltorsk så kan mycket väl allt stämma. Dessa brukar ofta bli väldigt instabila i sitt humör, även utåtagerande.
Citera
2022-05-26, 21:14
Medlem
FUPen på misshandeln, är det någon som vet var jag kan hitta den (jag har letat men tydligen inte tillräckligt bra…)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in