2021-10-09, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Blev gripna? För dom är väl släppta nu?

Ja, såg att de blivit släppta nu.
Citera
2021-10-09, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Var det något planerat eller något som råkade urarta under kvällen?

Jag tror på din anekdot men grundutbudstjejer frågar alla möjliga killar om de har ladd eller grönt. Det kvittar om man är svennefitta eller huding. De nedlåtande tjejerna dyker på dig först, det är jag med på. Jag har varit på krogen i uppenbart jobbärende och ändå blivit frågad om jag "har något".
Jag var biffig, hade bomberjacka, dansade inte och tittade bara runt, är brun, hade mörkt skägg. Naturligt att hon frågade mig.
Citera
2021-10-09, 13:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stevenstills
Märkligt beslut av åklagaren att försätta de båda rapparna på fri fot efter gripandet. Det är ju ett allvarligt våldsbrott. Hade det varit för 20 år sedan hade de varit häktade nu. Vad är det som händer? Dags att flytta ifrån det här landet.
För 20 år sedan var straffen ett större skämt.
Citera
2021-10-09, 13:01
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThomasRavelli
Det står ju också att de legat på topplistan och fått priser. Jag gissar på z.e och 1.cuz.

Topplisteplaceringar baseras på spelningar på spotify.
Det finns inga garantier för att det är människor som har lyssnat bara för att någon har spelningar.
De går att köpa.
Citera
2021-10-09, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stevenstills
Märkligt beslut av åklagaren att försätta de båda rapparna på fri fot efter gripandet. Det är ju ett allvarligt våldsbrott. Hade det varit för 20 år sedan hade de varit häktade nu. Vad är det som händer? Dags att flytta ifrån det här landet.
Häktet är väl full…
Citera
2021-10-09, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
kan det vara zimma som är bo? han är över 25 år?
Vad får dig o tro de är HH som är BO?
Citera
2021-10-09, 13:15
Medlem
Knappast en HH medlem som är Bo om det är einar och Z.E som är gripna, einar la ju upp bild med adel nyligen, de fanns också med på bilden.
Citera
2021-10-09, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
kan det vara zimma som är bo? han är över 25 år?
Såg nu på expressen att de står HH. Bilden på nisse adel dumle och ze va taggad med att dom va i Amsterdam, vilket nu då va fake. Kan de vara Adel som är huggen?
Citera
2021-10-09, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Knappast en HH medlem som är Bo om det är einar och Z.E som är gripna, einar la ju upp bild med adel nyligen, de fanns också med på bilden.
Helt klart sant... Förmodligen Dumle som huggit
Citera
2021-10-09, 13:17
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Vad får dig o tro de är HH som är BO?
Det är redan fastslaget vem BO är, om folk kan läsa skulle det underlätta
Citera
2021-10-09, 13:26
Medlem
Intressant detta. Bilden som Einar och Dumle lagt ut är inte Amsterdam. Det är Hammarby Sjöstad. Utanför Taco Bar är bilden tagen, nånstans där.

https://www.google.se/maps/@59.30347...7i10240!8i5120

Från vänster till höger har vi Dumle (DP), Adel (koppling till HH, inte 100% medlem), Einar (Lojal med alla som är fiende med Yasin/Shottaz eller Haval) Z.E (Gängkoppling vet jag inte men kommer ifrån Tensta)

Vem är BO är nog största frågan. Ska ha kopplingar till HH. Adel har väll kopplingar till HH som jag förstått (kommer ifrån Husby). Han fyllde 28 i somras, BO nämns som i 25 års åldern i media (Hoppas detta inte startar är 1000 sidors debatt om hur media benämner ålder utan den exakta siffran), det är också 3 personer gripna(inte häktade, dom har släppts), och 4 personer på bilden, tyvärr vet vi inte vem som tagit bilden eller om det är någon annan med i kompaniet som är utanför bilden. Att Adel ska vara BO är en vild gissning från min sida så att ni vet, och behöver verkligen inte vara sant.
Citera
2021-10-09, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23

Jag var där och såg Leis Khadra bli knivskuren i ansiktet och nacken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in