Citat:
Ursprungligen postat av
Capernic
Kollar dom inte promillen på folk de tar in så de kan få ett "hum" om vilka som är för packade för att lämnas utan uppsyn eller som kanske borde in för magpumpning eller annat på sjukhus och inte en cell utan ordentlig bevakning?
Visar det sig att tjejen dog av "bara" alkohol och hennes liv hade räddats om hon fått in på sjukan istället så borde de som lät henne ligga i cellen få sparken och åtalas för jag vet inte men typ hindrande av allvarligt sjuk från att söka vård = vållande till annans död
Nej, det som är problemet, dom kollar inte promillen! Jag och kusinen skulle iväg på en efterfest, blev misshandlade påvägen, grannar hade ringt polisen. Polisen kom, dom som misshandlade oss hade redan dragit. Polisen sa att vi verkade drogpåverkade och jättefulla, jo tjena vi hade tagit 2öl var, mitt svar vart lite kaxigt ''Vi har blivit misshandlade och nu står man med polisen'' Du skulle vart likadan om detta hände dig utan dina poliskläder.. Då slängde dom ner oss på backen och tryckte knäna i ryggen osåvidare, slängde in oss i fyllecell och tog drogtest. Ingen av oss hade en enda drog i kroppen.. Dom gör som dom känner för dom svinen...