2021-10-05, 16:01
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanepagen1234
Det såg jag ju, men av vilken anledning/ar brukar det bli så?

De kanske har bestämt sig för att ta bort sidan eftersom den ändå inte uppdateras?
Citera
2021-10-08, 21:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdarwinist
Jag ifrågasätter hela ditt existenberättigande. Självklart begriper jag att du saknar förklaringar. Det enda, som jag vill avkräva dig, är en raslig lojalitetsförklaring gentemot mig. Dina delirium tremens av missbrukare, tänker jag inte ta på allvar, även om de råkar vara av rasligt avvikande material.

Hahaha, stå du där och skrik
Lustigt nog är missbrukarna bättre än dig.
Citera
2021-10-08, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatan
Hahaha, stå du där och skrik
Lustigt nog är missbrukarna bättre än dig.

Skriker?

Nej, jag viskar enbart välmenande råd i ditt öra.
Citera
2021-10-08, 22:47
Avslutad
Citat:
Skriker?

Nej, jag viskar enbart välmenande råd i ditt öra.

Du är uppenbarligen en kommunist.
Finns inget gott i dig.
Citera
2021-10-08, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatan
Du är uppenbarligen en kommunist.
Finns inget gott i dig.

Jaså, så kan du i så fall vänligen citera, vad jag har skrivit som är kommunistiskt tillsammans med en förklaring.

Låt mig påminna dig om, att jag endast finner det mödan värt att argumentera med någon som någorlunda är min intellektuella jämlike.

Är olikheten för stor, vilket jag misstänker i ditt fall, rekommenderar jag T4 som en yttersta åtgärd.
Citera
2021-10-08, 23:12
Avslutad
Citat:
Jaså, så kan du i så fall vänligen citera, vad jag har skrivit som är kommunistiskt tillsammans med en förklaring.

Låt mig påminna dig om, att jag endast finner det mödan värt att argumentera med någon som någorlunda är min intellektuella jämlike.

Är olikheten för stor, vilket jag misstänker i ditt fall, rekommenderar jag T4 som en yttersta åtgärd.

Heheh ja du är nog för smart, genier som du är ju berättigade lägre personer, som du kan förklara(eller viska i örat) åt.
Vad som gäller, eller?
Citera
2021-10-12, 01:27
Medlem
dannerockers avatar
Sidan är uppe igen🤔
Citera
2021-10-14, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dannerocker
Sidan är uppe igen🤔

Revolutionen närmar sig.
Citera
2021-10-14, 17:03
Medlem
skanepagen1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Revolutionen närmar sig.
ÄNTLIGEN, jävligt bra jobbat
Citera
2021-11-11, 15:38
Bannlyst
Satan va de verkar gå trögt med denna styrka
Citera
2021-11-21, 21:24
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:

Är det Klas Lund som är führer i NS? Är du officiell talesman för NS? Vad tar du i bänk? Är ni en elitgrupp? Tror du verkligen att allt handlar om ras? Tjejer i NS, eller är det en slags herr/bastu klubb? Kommer du att få uppleva det stora raskriget? Eller är det viktigare att leka skogsmulle? Är det sant att NS väljer att gå gårt mot rasblandning samtidigt som de accepterar homosexualitet på individnivå (uppgifter från en NMR skribent)? Wtf liksom.

Seriösa frågor kräver seriösa svar. Shoot, baby. Cheers!
Citera
2021-11-28, 21:26
Medlem
KamratBruns avatar
Lite nyfiken på vad som hände med alla som anslöt till NS fast i själva verket "hoppade av" då det inte blev någon verksamhet.

Det var ju nästan 50 pers som hoppade av den sk. "rörelsen" i ett svep. Har alla dessa blivit Svenssons och skaffat jobb? Några som gått vidare till någon annan organisation eller hoppade alla av och la handskarna på hyllan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in