2021-10-04, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Blev hennes träningsresa till Mikes gym i Spanien 22-27 september också inställd?
Inte läst något om det,men inte förvånande.
Vem betalar 990 euro för 6 nätter i fyrbäddsrum,plus flygresa från Sverige på 2-3000 kronor?

Träningsresan till Åre 8-10 oktober har ett pris på 5595kronorför 2 nätter plus att du själv bekostar din transport till Åre,inte konstigt att dessa resor blir inställda pga för få deltagare.

🤣🤣🤣 driver du nu?!?!!!! 🤣🤣🤣

Om dom priserna stämmer så va i helvete betalar man för då?!?! På riktigt?! Vad säljer hon egentligen?!
Citera
2021-10-05, 00:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Nån renskötare? Du har uppenbarligen inte varit i Åre. Jag är uppväxt i trakterna och att påstå att samer är villiga att ställa upp på sånt trams, är makalöst!

Jag har själv inget samiskt påbrå, men rätt ska vara rätt.

Däremot ställer jag mig frågande hur Buustamon ens vill ha med My att göra. Pinsamt.
Hahaha, jag skojade bara. Inget ont om renskötare. ❤️
Citera
2021-10-05, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Hahaha, jag skojade bara. Inget ont om renskötare. ❤️

Ja det är väldigt lätt att ”skoja” till det och tro att alla som bor norr om Uppsala är ”renskötare”.
Citera
2021-10-05, 06:58
Medlem
När ska människan inse att hon är usel på sitt jobb? Hon har ju knappt haft någon betalande deltagare eller onlineklient.
Citera
2021-10-05, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelikantomte
När ska människan inse att hon är usel på sitt jobb? Hon har ju knappt haft någon betalande deltagare eller onlineklient.

Det kommer aldrig att hända då hon är exakt likadan som sin bästa vän och själsfrände Anna Book. Men, hoppet är det sista som överger så förhoppningsvis inser hon snart att hon skall dra sig undan och inte klamra sig fast med näbbar och klor i nästan 40 år.
Citera
2021-10-05, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Det kommer aldrig att hända då hon är exakt likadan som sin bästa vän och själsfrände Anna Book. Men, hoppet är det sista som överger så förhoppningsvis inser hon snart att hon skall dra sig undan och inte klamra sig fast med näbbar och klor i nästan 40 år.

Håller med, i sin egen lilla värld av kändisar så är de de enda som är något att ha. Trots att de misslyckas med allt de tar sig för. Anna har ju tex vunnit BL men ändå lyckats gå upp alla kilo. Hon har förminskat magsäcken men är ändå gravt överviktig och äter enbart skit.

Lite samma sak med My, Hon har jojjobantat så många gånger, senast månaden på Mikes för att sen när hon kommer hem tappa det totalt och bli ännu plufsigare än tidigare.
Gör massa inlägg om att vikten inte är så viktig när man tränar och gör reklam på reklam för lifesum som hon själv använder men ändå går hon inte ner i vikt osv.

Alla hennes så framgångsrika träningsevent är ju bara skit. Tyvärr finns det ju tillräckligt många tjocka medelsvenssons som känner igen henne från Ensam mamma som tycker att hon var så gullig och stark då som gärna vill bli sedd med henne.

Vi väntar med spänning på det utlovade samarbetet gällande butplugs och dildos som hon flaggade för ....
Citera
2021-10-05, 21:06
Medlem
Snyggt att hon skriver med som selling point ” att lära känna henne bättre” under träningsresan!!! Vem tilltalar det?!?!! Vem vill lägga pengar på att lära känna henne som är både labil o gränslös, dessutom räcker det gott med att kolla in hennes minska storys så har man rätt bra koll på vem hon är!
Citera
2021-10-06, 13:39
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Jag satt vid köksbordet och jobbade. TACK och lov att jag kan jobba så mycket hemifrån, just en dag som denna! Ett litet tänt ljus. Kaffe ( som inte hjälper) och en frukt 🍏 Bra kontor…,
Jaha? Var jobbar hon i vanliga fall? På nåt café.

Citat:
Sen, när jag var klar med onlineklienterna så Kronohagen ner vid Svea ❤️ och sov 2 h. Sen… tittade jag på en serie, ca 1 h innan jag somnade igen 😅 #trötttjej
Kronohagen?

Se så fint hon har det hemma... Hon borde ta dit Anna som kan bädda.
https://files.mabra.com/uploads/sites/51/2021/10/img_8434-810x1080.jpg
Citera
2021-10-06, 13:44
Medlem
Hur är det nu med alla flytter.
Hon skriver att hon köpt en lägenhet. Inte VI. Utan de ska bo i Jonas lägenhet ett tag? Ska han bo kvar sen då? Även om My betalar för en lägenhet, men avsikten är att det är hon och Jonas som ska bo där tillsammans, så har han lika stor rätt till lägenheten vid en separation. Vad är anledningen att hon tjatar om att hon köpt lägenheterna?
Förresten, vad är det för utbildning hon har?
Citera
2021-10-06, 16:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hur är det nu med alla flytter.
Hon skriver att hon köpt en lägenhet. Inte VI. Utan de ska bo i Jonas lägenhet ett tag? Ska han bo kvar sen då? Även om My betalar för en lägenhet, men avsikten är att det är hon och Jonas som ska bo där tillsammans, så har han lika stor rätt till lägenheten vid en separation. Vad är anledningen att hon tjatar om att hon köpt lägenheterna?
Förresten, vad är det för utbildning hon har?
Hon har svarat flera gånger att de ska bo ihop. Att det innebär att sambolagen gäller vid eventuell separation även om hon betalt och står för lånet eftersom bostaden köpts för gemensamt bruk vete katten om hon har koll på.
Citera
2021-10-06, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Hon har svarat flera gånger att de ska bo ihop. Att det innebär att sambolagen gäller vid eventuell separation även om hon betalt och står för lånet eftersom bostaden köpts för gemensamt bruk vete katten om hon har koll på.
Det är det jag misstänker att hon inte vet.. hon är som en parodi gällande, träning, harmoni, kost mm
Citera
2021-10-07, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Se så fint hon har det hemma... Hon borde ta dit Anna som kan bädda.
https://files.mabra.com/uploads/sites/51/2021/10/img_8434-810x1080.jpg

De känns mer och mer som en zigenarfamilj. Lever som trash, utan några långsiktiga planer, dålig hyginen(vet vi sedan tidigare).

Shit vad svullen/fet hon ser ut i ansiktet. Helt galet och ser det ut så i ansiktet så är det garanterat 7 resor värre på mage, rumpa etc.
https://files.mabra.com/uploads/sites/51/2021/10/img_8359_facetune_04-10-2021-08-04-32-scaled.jpg

My verkar ha sjukt dåligt med content nu när hon återanvänder exakt samma 3 dagar gamla bilder på hundar i ett nytt blogg inlägg.

Såg att hon hade en story där hon svor över att Skansen hade avlivat sina vargar nu.
Skenheligt som vanligt. My har ju gjort reklam för bl.a. ölands djurpark. My har en hund som ju får anses hållas i fångenskap då My håller den inlåst merparten av dagen och att Svea måste gå i koppel den stund de går utanför huset. Vidare så går det inte att släppa ut rovdjur som har fötts och levt hela sitt liv i en djurpark och präglats på människor och fått mat serverad, i det vilda. Det är antingen ett djurplågeri då de inte kommer kunna skaffa mat och svälta ihjäl mat så kommer de att närma sig människor och tamdjur för att skaffa mat vilket kommer leda till att de avlivas ändå.

Citat:
Men va Faaaan! Har man inte kommer längre än såhär 2021?! Först håller man dom i fångenskap, Sen dödar man dom då dom inte kan återgå till det fria, pga av den påtvingade fångenskapen?!

Hoppas ni stänger ner @skansen Jag kommer aldrig mer ta mina barn eller vänner
https://imgur.com/1OtsxJH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in