2021-10-04, 12:45
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Och sen så kan ju ett par vara överens om att de inte ska kräva ut dittan eller dattan, men när det kommer till att dela på sig så kan ett sånt löfte inte vara värt ett ruttet lingon ens.

Tycker det är synd att hon visar upp sonens rum. Det borde han få ha privat. Visst kan man ha med bilder och text om sina barn, men man måste ge dem mycket integritet tänker jag.

My har samma färgskalor som Anna Book. Grått mest. Grått kan absolut vara vackert i inredningen men man får ju bryta av lite grann i alla fall. Tycker jag då.
Är det den här bilden du menar är sonens rum? Det är vardagsrummet i Jonas lägenhet så han gillar nog också grått eller så var det My som inredde åt Jonas för flera år sen.
Jag såg inte första gången att det låg nån på soffan. Stackars unge.

https://files.mabra.com/uploads/sites/51/2021/10/img_8240-810x1080.jpg
Citera
2021-10-04, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Är det den här bilden du menar är sonens rum? Det är vardagsrummet i Jonas lägenhet så han gillar nog också grått eller så var det My som inredde åt Jonas för flera år sen.
Jag såg inte första gången att det låg nån på soffan. Stackars unge.

https://files.mabra.com/uploads/sites/51/2021/10/img_8240-810x1080.jpg

Vad är et med denna familjen och att sova på soffor.
Tycker det är ett återkommande inslag i bilder från deras liv.
Citera
2021-10-04, 13:22
Medlem
Vilken funktion fyller My Marteens som influencer? Vilken funktion? Vad är det som gör att hon tror sig själv vara så viktig?
Senast redigerad av bmed 2021-10-04 kl. 13:24.
Citera
2021-10-04, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wabbit
Vad är et med denna familjen och att sova på soffor.
Tycker det är ett återkommande inslag i bilder från deras liv.
Tänk den dagen MM beslutade att flytta ni med L och två katter. Och drog igång med renovering som tog väldigt lång tid. Konstigt att Jonas inte fick hjärtstopp. Då hon rört till det riktigt så flyttade hon till stan🤣😂
Citera
2021-10-04, 16:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Vilken funktion fyller My Marteens som influencer? Vilken funktion? Vad är det som gör att hon tror sig själv vara så viktig?
Ingen alls vad jag kan se. Men själv tror hon att hon är oumbärlig. Frågar t.o.m. om hon ska dela hennes recept på smoothie 🥺🙄
Citera
2021-10-04, 18:47
Medlem
ElimGaraks avatar
Hoppade in i denna tråd från Book-tråden och började fundera på en sak:

MM har två söner med någon person. den ene sonen bor hos My och den andre hos pappan.

Inte bra!

Man ska inte sära på bröder.
Citera
2021-10-04, 18:55
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Hoppade in i denna tråd från Book-tråden och började fundera på en sak:

MM har två söner med någon person. den ene sonen bor hos My och den andre hos pappan.

Inte bra!

Man ska inte sära på bröder.
Nej! My har bara en son, han har en halvbror på pappans sida.
Citera
2021-10-04, 20:27
Medlem
Hur många tror att Mys träningsresa som just nu går på rea kommer bli plötsligt inställd?!!! Trist att hon inte kan skylla på Corona längre, o det här med bristande intresse kanske inte är giltigt som orsak?!
Så vad tror ni hon kommer skylla på?
Sin egen hälsa kanske? O sen lova guld o gröna skogar tills nästa träningsresa hon ska anordna!
Citera
2021-10-04, 20:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Hur många tror att Mys träningsresa som just nu går på rea kommer bli plötsligt inställd?!!! Trist att hon inte kan skylla på Corona längre, o det här med bristande intresse kanske inte är giltigt som orsak?!
Sin egen hälsa kanske? O sen lova guld o gröna skogar tills nästa träningsresa hon ska anordna!
För att inte tappa ansiktet så kanske hon tar in kökspersonalen på stället och nån renskötare som får vara med på bild och låtsas vara betalande träningsintresserade.
Citera
2021-10-04, 20:41
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Hon får nog ställa in. Såg en enda kommentar på bloggen och det var en som tyvärr inte kan komma eftersom hon nyss varit på träningsevent i Sälen men skrev att det inte alls var så bra som det My ordnat i Bustamon. Undrar vem som skrev.
Citera
2021-10-04, 21:41
Medlem
Blev hennes träningsresa till Mikes gym i Spanien 22-27 september också inställd?
Inte läst något om det,men inte förvånande.
Vem betalar 990 euro för 6 nätter i fyrbäddsrum,plus flygresa från Sverige på 2-3000 kronor?

Träningsresan till Åre 8-10 oktober har ett pris på 5595kronorför 2 nätter plus att du själv bekostar din transport till Åre,inte konstigt att dessa resor blir inställda pga för få deltagare.
Citera
2021-10-04, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
För att inte tappa ansiktet så kanske hon tar in kökspersonalen på stället och nån renskötare som får vara med på bild och låtsas vara betalande träningsintresserade.

Nån renskötare? Du har uppenbarligen inte varit i Åre. Jag är uppväxt i trakterna och att påstå att samer är villiga att ställa upp på sånt trams, är makalöst!

Jag har själv inget samiskt påbrå, men rätt ska vara rätt.

Däremot ställer jag mig frågande hur Buustamon ens vill ha med My att göra. Pinsamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in