2021-10-06, 21:11
Medlem
Kan någon förklara vad som hände här: (FB) SD:s Hans Erling Jensen anklagar IRM för annan SD-politikers självmord

Oavsett vad man tycker om Hans Jensen med hans lökiga "stiftelse" så är det inte olikt Henko att driva privatpersoner till randen av att dem vill ta livet av sig med sin mobbning. Han väljer alltid ut olika svaga individer och alltså inte någon viktig offentlig politiker som någon tycker är relevant, så att han kan njuta extra av att mobba. Henko har någon störning som gör att han inte ger sig även om det handlar om tant Agda, 80, som är kassör för SD i Knohult och skrivit att Islam är negativt för Sverige.
Citera
2021-10-06, 21:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Torskmassage
Kan någon förklara vad som hände här: (FB) SD:s Hans Erling Jensen anklagar IRM för annan SD-politikers självmord

Oavsett vad man tycker om Hans Jensen med hans lökiga "stiftelse" så är det inte olikt Henko att driva privatpersoner till randen av att dem vill ta livet av sig med sin mobbning. Han väljer alltid ut olika svaga individer och alltså inte någon viktig offentlig politiker som någon tycker är relevant, så att han kan njuta extra av att mobba. Henko har någon störning som gör att han inte ger sig även om det handlar om tant Agda, 80, som är kassör för SD i Knohult och skrivit att Islam är negativt för Sverige.

OK! Jag hörde ett rykte om att Henko drivit en SD sympatisör till självmord. Extremt sjukt och äcklig historia. Nu verkar det rätt troligt att det är sant och att det som jag minns var OK att bete sig så 2015. IRMs hemsida är nersläckt men finns på archive.org.
Senast redigerad av Lokalnyheterna 2021-10-06 kl. 21:32.
Citera
2021-10-06, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokalnyheterna
OK! Jag hörde ett rykte om att Henko drivit en SD sympatisör till självmord. Extremt sjukt och äcklig historia. Nu verkar det rätt troligt att det är sant och att det som jag minns var OK att bete sig så 2015. IRMs hemsida är nersläckt men finns på archive.org.
Det är den ultimata konsekvensen av vad Henko håller på med. Han ger sig inte tills dess att folk slickar hans pung ren eller dör, och det får gärna vara ömtåliga människor som egentligen inte tål mer stryk. Det är kul med deras funkofobi mot autister för en sådant "rättspatos" som det Henko har har man sällan sett sedan Tore Kullgren fick vara cameo i en sketch hos Svt.

Citat:
Ursprungligen postat av ActaPungen
A Flashback story? Sharks mot Jets snart kommer tjockisen dansa in sjungandes Cool. IRM-Henko är sexuellt sedeslös och omger sig med den sortens människor bla en tidigare flashbackmoderator och en före detta SDare som blev KDare som blev sosse. En riktig karaktär som förekommer flitigt här på flashback https://twitter.com/z_gogman/status/1444724564056023041 Sen har det här avskrapet byggt en online-sekt där de gav sig på Loan Sundman som det gick rykte om låg med en annan fd flashbackmoderator som är fd nazist men hon verkar ju i varje fall vara singel.

Det här är eliten som ska leda oss efter revolutionen glöm ej. Samt i Henkos fall förhandla i facket åt oss.
Sosse? Cuck-Zeth är kommunist precis som tjocka släkten. Inte första gången neokonservativa går och blir kommunister och tvärt om. Är inte så viktigt med svenska partier om den viktigaste agendan är att svenskar inte ska få hävda sina intressen som grupp.
Citera
2021-10-06, 22:34
Medlem
Så skrev Axel Luo Öhman om varför han hatar Myra i gruppen:

Citat:
Apropå frågan från streamen om varför jag hatar Myra…

I maj förra året bestämde vi att vi skulle ta ledigt från podden under juni månad. Detta då Henrik och Myra ständigt kivades vilket var enormt tröttsamt för alla inblandade, mig inkluderat. Premissen var att lösa konflikten en gång för alla och att vi efter semestern skulle fortsätta som tidigare.
Istället för att kunna börja spela in avsnitt som vanligt igen fick jag, Henrik och vår dåvarande klippare Klipparkvinnan ett mail måndagen den 29/6 där Myra meddelade att hon lämnar podden. Hon skrev också att hon inte var “intresserad av att skapa något Della Q-drama - mest för att ingen av idioterna som ogillar oss förtjänar det”. Henrik svarade på det, jag orkade inte riktigt. Jag tror att jag har sagt det förut, men jag säger det igen; det var inte den lösning jag hoppades på, men det var en lösning. Det här låter ju toppen, så hur kommer det sig då att jag känner ett så intensivt förakt inför Myra?
Jo, för att direkt efter hennes post om att hon lämnar podden så startade Alva en tråd i vilken hon tillsammans med Idun, Jenny Gustafsson och ett gäng andra horungar menade att jag och Henrik hade betett oss illa mot Myra, att vi i princip tvingade henne att lämna podden och att vi borde be om ursäkt. Jag frågade flera gånger på vilket sätt vi hade betett oss illa och vad vi borde be om ursäkt för, men varken Alva, Idun, Jenny eller någon annan ville svara. Istället malde de på med sina talking points.

Jag försökt då prata med Myra och få henne att koppla sina rabieshundar, men det ville hon inte då hon menade att det inte var hennes stil att “censurera”. Alva skrev också i sin tråd att hon stämde av med Myra gällande vad hon postade och påstod i sin tråd. Mitt i allt detta släpptes också det första avsnittet med Sanna. Detta slutade med att Myra lämnade gruppen efter att ha skrivit en kommentar om att det kändes trist att ha blivit ersatt och buhu. Här är Alvas tråd:
https://www.facebook.com/groups/621926561576206/permalink/960589037709955/
Tråkigt nog för Myra och för alla som tror att hon är den moraliska vinnaren i allt detta så stämmer det inte att hon blev ersatt. Jag skickade två sms till Myra veckan innan allt detta, på tisdagen den 23/6 och på fredagen den 26/6, se bifogad skärmdump. När Myra inte svarade föreslog Henrik att vi skulle ta med Sanna som vikarie, vilket vi också gjorde i avsnitt 79 som spelades in lördagen den 27/6 och släpptes på tisdagen den 30/6. I introt till det avsnittet säger jag uttryckligen att Sanna vikarierar för Myra. Jag säger däremot inte att det beror på att Myra vägrat svara på tilltal i nästan en veckas tid, för jag är professionell.

Jag vet än idag, 15 månader senare, inte vad det är jag och Henrik ska ha gjort mot Myra och vad det är vi ska be om ursäkt för. Det spekuleras förstås friskt om det. På Flashback sitter det diverse apor och menar att det rör sig om att vi ska ha utsatt Myra för någon slags övergrepp, Rebecca Weidmo Uvell menar att vi ska ha lurat Myra på pengar, tjackpundaren från Tranås hörde tidigt av sig och var upprörd å Myras vägnar, och så vidare. De där påståendena har inte direkt varit till fördel för varken mig eller Henrik, och jag hatar alla som haft del i att sprida dem. Detta inkluderar Myra, som inte bara är orsaken till allt detta, utan som också är för feg och konflikträdd för att säga något själv. Istället lät hon dessa pantade apor föra hennes talan. Jag känner också ett passionerat hat inför alla jävla idioter i den här gruppen som när det begav sig skulle glappa med käften och ha en massa åsikter om saker ni varken då eller nu vet ett skit om. Jag hoppas att ni dör redan i år.

Varför skriver jag om det här nu då? Jo, jag brukar då och då fråga Idun om hon vill berätta hur jag och Henrik betett oss illa mot Myra och vad vi borde be henne om ursäkt för. Jag har aldrig fått ett vettigt svar. Senast tyckte hon att jag borde släppa det där, det var ju faktiskt länge sen. Nej, din inavlade jävla horunge, jag kommer aldrig att släppa det här. Förresten, hur går det med Myras granskning av Lamottes följare?

Så kommenterade Henrik:

Citat:
Jag har väl inte mycket att tillägga angående Axels bild av händelseförloppet. Allt finns liksom sparat då i princip all kontakt skedde via text.

Men en av många anledningar till att jag gnisslande tänder när detta pågick vara såna här jävla påståenden som Myra aldrig dementerade och som lite blev bilden av varför hon slutade.

Såklart att vi försökte lösa våra konflikter. Faktum är att vi skrev ett långt dokument med förhållningsregler som stöttes och blöttes innan vi körde det på prov de tre sista månaderna. Lägg därtill att det finns en drös försök att nå Myra för att lösa våra konflikter den sista tiden som är obesvarade än idag.

Lägg därtill alla medlingsförsök vi gjorde genom Axel och klipparpojken mm...

Vi försökte. Det gick inte. Vi gick skilda vägar. Där hade det kunnat sluta. Kanske inte som vänner men det hade varit över åtminstone. Vilket alla parter förmodligen hade mått bättre av.
Citera
2021-10-07, 07:09
Medlem
L-Y-Fs avatar
Det hade kunnat sluta, kanske inte som vänner, men det hade kunnat ta slut men antar att Myra - som aldrig talar om det publikt - bär skuld för att så ej är fallet. Axel däremot, som ofta när han är full, talar om Myra och ju faktiskt skrivit en litania 1,5 år efteråt är oskyldig. Noterar att ingen av grabbarna erkänner någon som helst skuld. Allt är som vanligt.

När Henko gnisslade tänder och Myra inte dementerade en händelse - vad rör det sig om? Hans otrohet?
Citera
2021-10-07, 07:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Torskmassage
Det är den ultimata konsekvensen av vad Henko håller på med. Han ger sig inte tills dess att folk slickar hans pung ren eller dör, och det får gärna vara ömtåliga människor som egentligen inte tål mer stryk. Det är kul med deras funkofobi mot autister för en sådant "rättspatos" som det Henko har har man sällan sett sedan Tore Kullgren fick vara cameo i en sketch hos Svt.

Vid en snabb skum ser jag att han fick anklagelser om att ha drivit fram ett självmord riktade mot sig för sex år sedan. Nu vrålar han helt öppet i sin podd att han vill förstöra människors liv och hoppas på att de begår självmord. Det kan vara värt att gräva lite i det där.
Citera
2021-10-07, 07:41
Avslutad
Citat:
Vid en snabb skum ser jag att han fick anklagelser om att ha drivit fram ett självmord riktade mot sig för sex år sedan. Nu vrålar han helt öppet i sin podd att han vill förstöra människors liv och hoppas på att de begår självmord. Det kan vara värt att gräva lite i det där.

Nej sluta nu det är bara någon enstaka galning som hatar Henko det är inte hela familjer som blivit drabbade av en psykopat
Citera
2021-10-07, 07:43
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:

Varför släcktes hemsidan ner ?
Citera
2021-10-07, 07:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Varför släcktes hemsidan ner ?

Konceptet att mobba sverigedemokrater till döds var inte en framkomlig väg efter valet 2018. Det blev en rätt vidrig hatsida mot slutet. Anklagelser om att tillfället då någon försöke byta namn på Jimmie Åkesson till Bajskorv var false flag och liknande konspiratoriskt. Skitsnack helt enkelt.
Senast redigerad av Lokalnyheterna 2021-10-07 kl. 07:59.
Citera
2021-10-07, 08:19
Avslutad
Citat:
Konceptet att mobba sverigedemokrater till döds var inte en framkomlig väg efter valet 2018. Det blev en rätt vidrig hatsida mot slutet. Anklagelser om att tillfället då någon försöke byta namn på Jimmie Åkesson till Bajskorv var false flag och liknande konspiratoriskt. Skitsnack helt enkelt.

All kritik avfärdas med att man egentligen påstår att Aschberg kräver blod men hur ser verkligheten ut då när man lyfter på stenen Bilan Osman jobbar på Expo och Simon Andersson på regeringskansliet
Det där självmordet och ett par incidenter till och vad som sas då kanske är deras smutsiga lilla hållhake på varandra
Det är pålitligt folk det här
Citera
2021-10-07, 08:24
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:

Ja det var ju det hela tiden från start. En sjuklig fixering på SD. Kan bero på att Henko är mental i och för sig.
Citera
2021-10-07, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knalltorsk
Lista över Henkos ansökningar om kontaktförbud mot M. Den sträcker sig bara till augusti så finns säkert ett otal till men ni fattar. Varenda ansökan är inlämnade till Åklagarkammaren i Falun och har ett eget diarienummer. Sa nån haverist?

2021-03-15
Avslag

2021-04-30
Avslag

2021-05-27
Avslag

2021-06-02
Avslag

2021-06-11
Avslag

2021-07-12
Avslag

2021-08-04
Avslag

2021-08-12
Avslag
Vem är det han vill ha kontaktförbud mot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in