2021-10-06, 21:25
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Hälge var det väl?
Hälge existerar inte som serie, däremot! finns ett illusions-trick i papperets dubbla lager som triggas enbart om man läser 91:an baklänges från höger till vänster som du då uppdagas nya rutor med Hälge i samma bilder! https://www.bildtagg.se/bild/pftphq2822c0s8m95rltu8

Likaledes, såhär ser Denise ut när du ser henne bakifrån från ryggtavlan sedd
(eller ska jag säga, tar henne bakifrån)
https://www.bildtagg.se/bild/j63uixppfzy7bbcs5pyrlr4n
kommer bli ett otäckt uppvaknade för Backis när han väljer dom
Senast redigerad av Crapmagic 2021-10-06 kl. 21:46.
Citera
2021-10-06, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hälge existerar inte som serie, däremot! finns ett illusions-trick i papperets dubbla lager som triggas enbart om man läser 91:an baklänges från höger till vänster som du då uppdagas nya rutor med Hälge i samma bilder! https://www.bildtagg.se/bild/pftphq2822c0s8m95rltu8

Likaledes, såhär ser Denise ut när du ser henne bakifrån från ryggtavlan sedd
https://www.bildtagg.se/bild/j63uixppfzy7bbcs5pyrlr4n
kommer bli ett otäckt uppvaknade för Backis när han väljer dom
Där ser man
Citera
2021-10-06, 21:44
Avslutad
Eliten är samlad i tråden ser jag
Citera
2021-10-06, 21:47
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Eliten är samlad i tråden ser jag
Japp, välkommen!, nu saknar vi bara klassiker som Hjortfelt, Dialektiker & IdaAlexandras chattrande innan vi är full-farliga, dom anländer med covid-eftersläpning om 1-2 dagar först
Senast redigerad av Crapmagic 2021-10-06 kl. 21:52.
Citera
2021-10-07, 04:46
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Hon är alltså inte seriös för att två av hennes killar varit med i Kärleken flyttar in? Hur tänker du här?

För att hon är castad pga att dom tvunget ville ha med en kvinna. Detta vet jag för annars hade hon inte valt ut Tom och framförallt inte Alexander(som är creepy till tusen). Även om inte hon kanske såg "Kärleken flyttar in" så har garanterat nån av hennes väninnor det och i så fall starkt avrått henne från att välja framförallt Alexander då. Det räcker iofs bara att titta på honom för att förstå att en snygg tjej som Jenny aldrig hade valt honom själv.

Tom och Alexander har nån deal med tv4 att få vara med i ett par realityserier. Jenny gick med på det hela för exponering. Hon är dessutom en fakebonde. Bor i lägenhet.
Citera
2021-10-07, 08:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
För att hon är castad pga att dom tvunget ville ha med en kvinna. Detta vet jag för annars hade hon inte valt ut Tom och framförallt inte Alexander(som är creepy till tusen). Även om inte hon kanske såg "Kärleken flyttar in" så har garanterat nån av hennes väninnor det och i så fall starkt avrått henne från att välja framförallt Alexander då. Det räcker iofs bara att titta på honom för att förstå att en snygg tjej som Jenny aldrig hade valt honom själv.

Tom och Alexander har nån deal med tv4 att få vara med i ett par realityserier. Jenny gick med på det hela för exponering. Hon är dessutom en fakebonde. Bor i lägenhet.

Det är många bönder som bor i lägenhet. Jag vet inte hur castingen ser ut men en av deltagarna är ju dömd i brottsmål? Är det okej?
Töntigt att tro att dom tvunget måste ha med en kvinna
Citera
2021-10-07, 08:23
Medlem
Poddes avatar
Såg ni att ena bonden hade listan på de han skulle välja uppskriven i handen?

1. Evelina
2. Denise
O.s.v.
Citera
2021-10-07, 12:19
Medlem
enlightenmentbeds avatar
Citat:
För att köra så kör du väldigt långsamt är det därför kvinnor är sämre bilförare? så nu kör jag med dig, och nu kör jag om dig,
Volvo-jars! (L.Vilks)

Vilken mansjouvenism, han vill se sin kvinna baka, sunt förvisso att han inser att det är kallprat
eftersom han bara ska ta upp det under pinsam tystnad som avbrott i den pinsamma svadan....

Jäkla vad kåt han blev på rödtotten, jag också
Lovis ser ut som fattigmans-versionen av Ellasibyl

Backis har hittat två snyggingar, Emma & Denise, också en massa korpulenta skapelser vilket är priset av att själv är storväxt, då kommer han attrahera massor med naiva gelikar som ser sin enda chans att bli gift.

Japp det fanns några skönheter detta år
Bönderna verkar helt reko.
Citera
2021-10-07, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Hälge var det väl?

Hälge var på baksidan, han vände på tidningen sen.
Citera
2021-10-07, 19:10
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Japp, välkommen!, nu saknar vi bara klassiker som Hjortfelt, Dialektiker & IdaAlexandras chattrande innan vi är full-farliga, dom anländer med covid-eftersläpning om 1-2 dagar först

Jag kommer inte palla med att se skratt-bonden.
Men jag får väl spola över honom.
(Den blyge med skägg-stubb)

Såg avsnittet igår, och nu har jag glömt, annars.

Tittade på KÅA just.
Stackars den snygga tjejen som är Bonden som söker.
Men till slut kom iallafall Tom in.
Han var ju ett kap.

Och den rundnätte äldre mannen, fick mot slutet in någon som han också verkade nöjd med.
Citera
2021-10-07, 19:29
Medlem
dialektikers avatar
Filip är väl snyggbonden, en riktig eftertraktad guldklimp iallafall, med extremt många sökande.

Och han hade ju värsta urvalet.
Men schortsen satt inte snyggt över baken.
Så påsigt får man inte ha dem uppe, när man ska speed-dejta på ett slott.

Den äldre gubben tycker jag ger lite slemvibbar i utseendet.
Men det var å andra sidan riktiga gamla tanter som sökte till honom.

Backis och Filip har ju ett stort urval tjejer antar jag, för de var ju helt hänförda över sina tjejer.
Då borde de väl hitta någon till slutet? om det inte kommer fram att de har några riktiga skelett i garderoben.
Citera
2021-10-07, 19:47
Medlem
dialektikers avatar
Den skrattande blygis-bonden tror jag skulle passa ihop med henne som var lite längre, rödhårig och hade lite läskiga, spöklika och ihåliga ögon liksom.
De skulle ändå kunna klä ihop på något sätt.

Äldre bonden Pejja kommer ju skicka hem den döde tanten i ljusblå skjorta. De hade ju begravningsstämning mellan sig och han avskydde henne.

Filip kommer väl få dödssvårt att avgöra med sitt urval.
Har någon bonde någonsin haft ett sånt urval kvalitetstjejer som han?
Vi får ju se om han har några lik i garderoben.

Backis var väl extra exalterad av hon den superkorta va och hon den sista, mörka?
Senast redigerad av dialektiker 2021-10-07 kl. 19:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in