2021-10-06, 19:27
  #265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Stämmer , vem är det då Y*ser?

M*rk är det som sitter anhållen nu, enligt tidigare rapporter var det Shappa.
Citera
2021-10-06, 19:39
  #266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gange
M*rk är det som sitter anhållen nu, enligt tidigare rapporter var det Shappa.

Vem fan är M*rk??? Är de någon ifrån lkpg eller utifrån? Kan inte komma på vem det är
Citera
2021-10-06, 19:41
  #267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gange
M*rk är det som sitter anhållen nu, enligt tidigare rapporter var det Shappa.

Menar du mark från sthlm med sina drag i ansiktet som man knappast glömmer ???
Citera
2021-10-06, 19:43
  #268
Medlem
MKGs avatar
Det verkar vara N*hir "N*ilo" Boz*n. Hans Facebooksida är fylld med kondoleanser.
Han verkar ha hållt sig i skinnet de sista 10 åren. Det har ryktats lite om BMC men hur mycket det ligger i det vet jag inte.
Citera
2021-10-06, 19:55
  #269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Inte enligt polisen. Flera grova våldsbrott. Sedan hycklat några år där han gnällde om fritidsgårdar, sedan har han återkommit som kriminell på senare tid. Ni som försvarar det kanske skulle se över ert umgänge? Flera grova våldsbrott handlar det om.



https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/pWGajW/smabarnsfar-skjuten-till-dods-i-linkoping

Inte oväntat att han var kriminell. En "oskyldig" som någon tömmer 10 skott i, visst.

Det är ju inte direkt ovanligt att fritidsgårdar blir ett tillhåll för gäng. Händer ju även till och från att dom drivs av personer som påstår att dom lämnat det kriminella livet. Det är ju ett bra ställe att rekrytera nya förmågor på, samtidigt som man får en fast inkomst från kommunen.
Citera
2021-10-06, 19:55
  #270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MKG
Det verkar vara N*hir "N*ilo" Boz*n. Hans Facebooksida är fylld med kondoleanser.
Han verkar ha hållt sig i skinnet de sista 10 åren. Det har ryktats lite om BMC men hur mycket det ligger i det vet jag inte.


Hittar inte hans Facebook.
Var ute på en promenad här I lambohov och gick förbi hemmet. Kändes overkligt.
Citera
2021-10-06, 19:58
  #271
Medlem
fittknullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Vem fan är M*rk??? Är de någon ifrån lkpg eller utifrån? Kan inte komma på vem det är

Det undrar jag också, vem fan är det?
Citera
2021-10-06, 20:07
  #272
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittknullare
Det undrar jag också, vem fan är det?


m*rkgoldstockholm på Instagram

* = a
Citera
2021-10-06, 20:07
  #273
Medlem
Razzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittknullare
Hm, fan vad tragiskt. Mycket skit i Linköping nu. Han var ju förvisso ostraffad, men vafan gör man ute 01 en vardagsnatt?
”Ostraffad”, han var ju för fan multikriminell OCH straffad flera ggr för bl.a. grova våldsbrott.
Då går det så, det slutar inte bra. Man blir sällan äldre än 30..
Citera
2021-10-06, 20:08
  #274
Medlem
SKITGUBB3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gul-apelsin
Inte oväntat att han var kriminell. En "oskyldig" som någon tömmer 10 skott i, visst.

Det är ju inte direkt ovanligt att fritidsgårdar blir ett tillhåll för gäng. Händer ju även till och från att dom drivs av personer som påstår att dom lämnat det kriminella livet. Det är ju ett bra ställe att rekrytera nya förmågor på, samtidigt som man får en fast inkomst från kommunen.

Även du snackar mycket, vart hänger du för att få denna insikten?
Citera
2021-10-06, 20:09
  #275
Medlem
Razzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fairy87
Hittar inte hans Facebook.
Var ute på en promenad här I lambohov och gick förbi hemmet. Kändes overkligt.
Jäkla ghetto
Citera
2021-10-06, 20:10
  #276
Medlem
MKGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Om han va lugn och skötsam varför blev han mördad då?

Jag vet ytligt vem han var, han bodde inte långt från där jag bodde. Funderar på om han har golat till polisen eller nåt. Att polisen kände till honom behöver inte betyda att han var kriminell. Han har varit det, det är allmänt känt men det var minst 10 år sedan. Han har bott ute i Lambo länge och som någon skrev, haft ett vanligt svenssonliv. Inte överdrivet mycket pengar, fru, tre ungar, 5 år gammal Volvo, vovve, hyresrätt radhus.
Fixade en del aktiviteter åt ungarna ute i Lambohov.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in