Citat:
Ursprungligen postat av
Loversingame
Sinnesjukt. Det är utanför mitt fulla sinne. Jag försöker förstå varför man väljer att leva med en människa som är farlig, och kriminella, behöva väcka barnen mitt i natten för att pappa blivit skjuten och polisen är på besök. Är det så jävla illa med en helt vanlig man som jobbar och kommer hem efter jobbet och inte är kriminell?? Jisses!
Kvinnor attraheras av aggressivitet och att vara lite solbränd (läs smutsig) är ju fint tycker man.
Pantade kvinnor förstår sen inte att de begått ett misstag för det håller inte i längden, så de stannar.
Det är de som är offerna.
Dock blir det ju inavel av hela skiten, för efterblivet MENA-slödder skapar alltså ibland familjer med de dummaste svenska kvinnorna, så nästa generation kommer bara vara dummare haha
Det är den fakta jag tröstar mig lite med varje fall.
Det kvittar alltså om dessa kvinnor tycker sig "rädda" ett slödder genom att gifta sig med en, för de kommer ändå aldrig ur rännstenen för de har inte hjärna som klarar av mer än städjobb ändå