2021-10-06, 10:36
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Gift med en svenska och har barn. Sjukt vad det dessa kvinnor hos dom här män? Nu blir barnens faderlösa

Alltid fula eller korkade ju. Så desperation resp bristande omdöme tar över.

Blir de inte slagna eller bedragna blir de änkor eller själva mördade om de försöker lämna.

Finns väl ingen svensk fader som inte är livrädd att dottern ska bli kär i ett MENA-slödder.
Citera
2021-10-06, 10:39
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Alltid fula eller korkade ju. Så desperation resp bristande omdöme tar över.

Blir de inte slagna eller bedragna blir de änkor eller själva mördade om de försöker lämna.

Finns väl ingen svensk fader som inte är livrädd att dottern ska bli kär i ett MENA-slödder.
Sinnesjukt. Det är utanför mitt fulla sinne. Jag försöker förstå varför man väljer att leva med en människa som är farlig, och kriminella, behöva väcka barnen mitt i natten för att pappa blivit skjuten och polisen är på besök. Är det så jävla illa med en helt vanlig man som jobbar och kommer hem efter jobbet och inte är kriminell?? Jisses!
Citera
2021-10-06, 10:40
  #123
Medlem
Pandalina4s avatar
3-barns far skjuten till döds säger TV4 Och Expressen TV nu.
https://www.tv4.se/artikel/3FCLI0PLEzcPYt5H1Tl2Kn/man-skjuten-till-doeds-i-linkoeping-i-natt

Citat:
Enligt uppgifter till TV4 var offret en trebarnspappa och sköts utanför sin bostad. En vän till offret som inte vill träda fram med namn och bild beskriver honom som "En riktigt god person".
__________________
Senast redigerad av Pandalina4 2021-10-06 kl. 10:42.
Citera
2021-10-06, 10:43
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Sinnesjukt. Det är utanför mitt fulla sinne. Jag försöker förstå varför man väljer att leva med en människa som är farlig, och kriminella, behöva väcka barnen mitt i natten för att pappa blivit skjuten och polisen är på besök. Är det så jävla illa med en helt vanlig man som jobbar och kommer hem efter jobbet och inte är kriminell?? Jisses!

Kvinnor attraheras av aggressivitet och att vara lite solbränd (läs smutsig) är ju fint tycker man.
Pantade kvinnor förstår sen inte att de begått ett misstag för det håller inte i längden, så de stannar.
Det är de som är offerna.

Dock blir det ju inavel av hela skiten, för efterblivet MENA-slödder skapar alltså ibland familjer med de dummaste svenska kvinnorna, så nästa generation kommer bara vara dummare haha

Det är den fakta jag tröstar mig lite med varje fall.

Det kvittar alltså om dessa kvinnor tycker sig "rädda" ett slödder genom att gifta sig med en, för de kommer ändå aldrig ur rännstenen för de har inte hjärna som klarar av mer än städjobb ändå
Citera
2021-10-06, 10:48
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Kvinnor attraheras av aggressivitet och att vara lite solbränd (läs smutsig) är ju fint tycker man.
Pantade kvinnor förstår sen inte att de begått ett misstag för det håller inte i längden, så de stannar.
Det är de som är offerna.

Dock blir det ju inavel av hela skiten, för efterblivet MENA-slödder skapar alltså ibland familjer med de dummaste svenska kvinnorna, så nästa generation kommer bara vara dummare haha

Det är den fakta jag tröstar mig lite med varje fall.

Det kvittar alltså om dessa kvinnor tycker sig "rädda" ett slödder genom att gifta sig med en, för de kommer ändå aldrig ur rännstenen för de har inte hjärna som klarar av mer än städjobb ändå
Det måste va något fel på såna kvinnor??
Det kan omöjligen vara en frisk kvinna som tänder på att behöva väck barnen mitt i natten pga pappa blev skjuten för han är känd inom kriminella kretsar? Eller??
Citera
2021-10-06, 10:48
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
3-barns far skjuten till döds säger TV4 Och Expressen TV nu.
https://www.tv4.se/artikel/3FCLI0PLEzcPYt5H1Tl2Kn/man-skjuten-till-doeds-i-linkoeping-i-natt

Haha "Vännen: ”En riktigt god person”"

Klassiker.
Tänkte han på alla?
Ville bli läkare?
Spred glädje?

Likadant varje gång en babbe tas av daga.
Stämmer typ aldrig.
Citera
2021-10-06, 10:52
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Det måste va något fel på såna kvinnor??
Det kan omöjligen vara en frisk kvinna som tänder på att behöva väck barnen mitt i natten pga pappa blev skjuten för han är känd inom kriminella kretsar? Eller??

Klart det är.
PK har slagit klorna i de som är svaga och har psykisk ohälsa.
Jag har själv något av det sista, men är inte svag.

De som är svaga jobbar inte med sig själva utan väljer att syssla med aktivism istället för det ger "cred" utan att man gjort ett skit för någon. Detta till skillnad från att jobba med sig själv som man knappt kan meddela sina framsteg i för andra, för ens problem är personliga och pinsamma.

100% av de jag känner som är PK, är svaga personer.

Nietzsche sa det, man kan döma en person utifrån hur mycket sanning den tål.

PK-folk tål ingen. De borde alla ta livet av sig tillsammans. Lööf kan börja.
Citera
2021-10-06, 11:00
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Japp N@hir Boz@n Linköping uppkommer som FÖREKOMMANDE vid sökning i Lexbase med..

Den personen har tidigare stått åtalad för rån, men dömdes för grov stöld och olagligt innehav av farligt föremål (han gick runt med ett knogjärn). Tycks inte finnas några domar på honom i närtid dock.
Citera
2021-10-06, 11:00
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
Kopierar mitt inlägg #116:

Menas N*hir Boz*n? *=a
Han är nämligen 34, och bor på Lantmannagatan 194
Äger kamphund så han var väl ute med den pisshunden mitt i natten då?

INFO: Jag bekräftar inte att ovan är BO!

Jag kan bekräfta att BO är den du nämner, vi har gemensamma bekanta. Killen levde ett utåt sätt mycket skötsamt liv med tre barn, svensk fru osv. Lite stökigt förflutet men då pratar vi nästan 2 decennier sedan.
Citera
2021-10-06, 11:02
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinkpinne
Jag kan bekräfta att BO är den du nämner, vi har gemensamma bekanta. Killen levde ett utåt sätt mycket skötsamt liv med tre barn, svensk fru osv. Lite stökigt förflutet men då pratar vi nästan 2 decennier sedan.

ALRIGHT
Då har vi bekräftat

BO =
N*hir Boz*n, *=a
34 år, bor på Lantmannagatan 194 i Linköping
FÖREKOMMANDE i Lexbase

Hur stor tror du risken är att han fortfarande "smusslade" å fick sig själv dödad pga det nu?
Citera
2021-10-06, 11:02
  #131
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
Kan någon länka hans FB?

På nätet kallar han sig "NaiLo Bosan", men enligt skatteverket heter han N@hir Boz@n.

Han är 34 år och bor i ett lite halvtrist kedjehus tillsammans med sin svenska fru Jennifer (34), tre barn och en jäkla ful kamphund som är med på 90 % av hans Facebook-bilder.

Enligt Mr Koll är han förekommande i ett par fall av "brottsmålskaraktär", alltså inte tvistemål eller något sådant. Det handlar om rån och stöld (inte knark) och ligger ett par år bakåt i tiden.

Det som får honom att stå ut lite som dödsoffer i skottdrama (nr 37 i år?) är att han ändå kör lite medelklassliv, är i begynnande medelåldern och är kristen. Jag tror att han står utanför storkonflikten i Linköping (Berga-BMC-Skägg), men att han har fittat till det för sig själv. Kanske mot Skäggen.

https://www.facebook.com/nailo.bozan
__________________
Senast redigerad av Ken Dryden 2021-10-06 kl. 11:07.
Citera
2021-10-06, 11:07
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
ALRIGHT
Då har vi bekräftat

BO =
N*hir Boz*n, *=a
34 år, bor på Lantmannagatan 194 i Linköping
FÖREKOMMANDE i Lexbase

Hur stor tror du risken är att han fortfarande "smusslade" å fick sig själv dödad pga det nu?

Svårt att bedöma. Han verkar inte tjänat några pengar på något kriminellt och levde inget extravagant liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in