Citat:
Ursprungligen postat av
Switchblades
Jag med, helst hade jag velat sätta mig i bilen. Dra upp till närmsta skogsområde bakom äldreboendet leta efter något livstecken eller något. Även ängåsbergen har väl en del intressanta platser och krypin man lätt kan hålla sig ifrån vädrets makter. Han var inte en person som tyktes frysa mycket, tunnare dunkjackor likt den på bilden som kommit ut även om det är -15 ute. Så vädret är nog inte hans största problem om han gömmer sig ute
Med det sagt undrar vi lite över tajmingen på ditt inlägg om UE i området, som du skrev bara åtta dagar före sprängningen, om jag minns rätt.
Någon i tråden har velat hitta fel i dina vittnesmål, men andra ser inga konstigheter. Själv gör jag inte heller det. Om man delar upp det du säger mellan vad du har sett, och vilka slutsatser du har dragit, ser man att det du har gjort inte är så konstigt. Har man en väldigt skum granne är det klart att man börjar fundera lite. Sedan skulle kanske inte alla ha kommit fram till samma funderingar, men det är egentligen irrelevant för det du har varit med om.
Men, så har du några ord om tajmingen, för någon i tråden kopplar det till själva sprängningen.