Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Jag har ingen aning, mer än att rumpbilden inte var så smickrande i Fupen😅
När man föreställer sig de två bredvid varandra så🤣🤣
Jag vill gärna veta mer om E
När blev han beroende, osv. Det har skrivits om att de träffades på behandlingshem, men jag vet inte, får snarare känslan att L för.förde E och nästlade sig in.
Hela hennes sjukdomshistorik med massor av droger, rånat en mack(!), psyksjuk, vapenlicens, det känns riktigt shady, hur hon fick det.. sen försöka med att hon mår dåligt på skolan, antroposofJärna.. jag får en känsla av en misserabel kvinna som gått från famn till famn, tills männen fått nog. Hon är manipulativ och utnyttjar männens svaghet, självmedicinerar, att vara psyksjuk har blivit hennes livsstil, hon framhäver hur hon fått kämpa, samtidigt har det strösslats sjukskrivningar och piller efter henne. Hon gickbinte klart grundskolan. Om man gör en tidslinje, så har hon inte åstakommit mycket i sitt liv, bara tagit rygg på andra och spelat på sitt utseende. Fy fan.
En fantastisk bra sammanfattning Du har!
L var på fel väg redan när grundskolan gick åt helvete.
Resterande delen av livet har gått ut på att gråta sig fram i samhället, kränga ungar,supa, knapra piller och försöka nagla fast någon s.k pojkvän så länge det går tills dess att de inte orkar med henne längre.
Man kan ju fundera på hur många arbetsdagar denna kvinnan har presterat i livet…..
Ett axplock av idiotbeskrivningar ur FUP.
Hon fick en bil från E vilket enligt henne var totalt meningslöst. Sen beklagar hon sig i nästa andetag hur fan skulle hon få bort sina prylar om hon inte hade tillgång till bilen..
Sitter och tittar på lägenheter väl medveten om att hon inte skulle kunna få någon eftersom hon var skuldsatt och i k/k
Listan kan göras hur lång som helst.
Exet K var ju ganska tydlig med att han insåg att han bara blev en sämre människa i hennes närhet.
K kom ur det hela med livet i behåll kanske bara för att han har agerat vårdnadshavare för alla ungar.
Ännu ett exempel där någon anhörig,ex etc borde ha satt stopp för denna cirkusen redan på högstadienivå.
Det L nu skall ägna sig åt under sitt långa fängelsestraff är:
1. Drogfri
2. Se till att barnen hamnar hos någon som kan erbjuda en vettig uppväxt.
3. Sluta beklaga sig över hur jobbigt allt är: Ta tag i livet helt enkelt.
4. Sluta utgå från att Soc,Sjukvård, samhället i övrigt och s.k pojkvänner skall ta hand om henne.
Efter avtjänat straff och med ovanstående punkter på agendan så kanske det finns en minichans för henne att få ett hyggligt förortsliv.
Tyvärr tvivlar jag dock på att hon kommer att klara det.
Tyvärr lite av en inblick i Sveriges bottenträsk