2021-10-05, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Jag tror man ska ta hennes psyksjukdomar med en stor nypa salt. Hennes dåliga psykiska tillsåtnd verkar ha övergått till minnesförlust efter hon insåg att allt fanns på film och kan användas emot henne. Hon ger bilden av en liten snorunge som vet att hon får som hon vill om hon skriker tillräckligt högt och intensivt.
hon va den med licens . o läs journalerna inte bara kort psykos den dan
2021-10-05, 17:48
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80y
jag är dålig på att utrycka mig . de var en spontan komentar . men just det att man ska se nåns minsta ärr o allt om barn o journal är svårt att fatta fast jag fattar att det är viktigt i utredingen , hon har gort de men är inte dömd. sen är många tjejer med psyk som begått skit opererade av npn anledning. eller är alla tjejer de ?

Jag kan inte tyda vad du skriver här ens, så det kan jag tyvärr inte svara på.
2021-10-05, 18:48
Avslutad
Citat:
Jag tror man ska ta hennes psyksjukdomar med en stor nypa salt. Hennes dåliga psykiska tillsåtnd verkar ha övergått till minnesförlust efter hon insåg att allt fanns på film och kan användas emot henne. Hon ger bilden av en liten snorunge som vet att hon får som hon vill om hon skriker tillräckligt högt och intensivt.
👍 det har fungerat rätt bra hittills
2021-10-05, 19:51
Medlem
Som jag trodde har hon Borderline/emotionell personlighetsstörning.
Hon är en av tjejerna vars ex alltid har varit skitstövlar och du är den första som verkligen förstår och älskar henne. Första tiden är underbar och du kan inte tro din lyckliga stjärna! Du har aldrig känt dig så älskad. Allt är helt fantastiskt tills du råkar göra något fel (antingen inbillat eller på riktigt).
Då är du inte längre the love of her life hon trodde du var. Det är du som har ljugit för henne. Du förtjänar hennes dåliga beteende och svek. Anklagelserna, paranoian och gränslösa beteenden väller in som en tsunami… Welcome to the shitstorm!
Lite mer seriöst. Tragiskt livsöde. Svårt att hjälpa en sådan person. Behövs mycket resurser från sjukvården. Kanske hade det här gått att hindra, kanske inte.
Ännu mer tragiskt för E med familj och alla barnen som ska leva med detta i resten av sina liv.
2021-10-05, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Bålstas närpolis vittnar ju om att E var välkänd för dem, som alkoholmissbrukare!

Sedan så är väl frågan om missbruksproblematik hör till psyksjukdom, fysisk sjukdom eller "eget val".

Jag själv anser att det är en sjukdom, inte ett eget val.

Vad ska man göra för att bli välkänd hos lokalpolisen som alkoholmissbrukare? Emil verkar ju ha haft ett hyfsat ordnat liv med jobb, hus, körkort och vänner. Sen förtjänar han VERKLIGEN Inte att bli mördad men jag undrar varför han var känd hos polisen för sitt missbruksproblem. Han verkar inte ha kört rattonykter eftersom han har körkortet kvar.

Jag tror också att alkoholmissbruk är en sjukdom.
2021-10-05, 19:56
Medlem
Citat:

Men hon verkar ju haft klippkort på psyket i flera år och minst två diagnoser. Det kan hon inte fejka. Sen lär hon bli dömd för mord ( med all rätt) ändå men det går ju inte att förneka att hon har mentala problem.
2021-10-05, 20:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Men hon verkar ju haft klippkort på psyket i flera år och minst två diagnoser. Det kan hon inte fejka. Sen lär hon bli dömd för mord ( med all rätt) ändå men det går ju inte att förneka att hon har mentala problem.
Med tanke på hur psykvården, vården överhuvudtaget ser ut, så är det ingen som har koll.
Årskontroll...det händer mycket på ett år. När man läst de journaler som kommit ut med fupen, är det tydligt att den läkare som för tillfället ska bedöma patienten, inte har gått igenom äldre journaler.
Obland är hon rökare, ibland aldrig rökt, ett år ingen medicin, nästa köper hon på svarta marknaden. Inget alkoholmissbruk, men varför har hon då antabus?
Hejja Sverige friskt humör!
Det finns knappt engagerade läkare, det finns ingen tid att sätta sig in i varje patient. Som en jävla cirkus. Så, jo, det går att fuska med systemet.
2021-10-05, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Jag kan inte tyda vad du skriver här ens, så det kan jag tyvärr inte svara på.
uttala dig inte om va jag skriver då
2021-10-05, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Bålstas närpolis vittnar ju om att E var välkänd för dem, som alkoholmissbrukare!

Sedan så är väl frågan om missbruksproblematik hör till psyksjukdom, fysisk sjukdom eller "eget val".

Jag själv anser att det är en sjukdom, inte ett eget val.
de har öppet mellan 9-15 tis o torsd så tydligen dagsöp han eller så äre skitsnack
2021-10-05, 21:14
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
de har öppet mellan 9-15 tis o torsd så tydligen dagsöp han eller så äre skitsnack
Precis. Samma polis uppgav att Es son såg sin pappa skadat/avliden på plats, hur kan det vara?
Snart läst klar fup, har jag missat något eller är det också hittepå?
2021-10-05, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WinnieSeila
Precis. Samma polis uppgav att Es son såg sin pappa skadat/avliden på plats, hur kan det vara?
Snart läst klar fup, har jag missat något eller är det också hittepå?
var ?
2021-10-05, 21:17
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
var ?
I början på fupen, en utav poliserna som var först på plats, var det inte?

Red: sida 12-13 (fupens sidotal)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in