2021-10-05, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cb-sh
Han är morbror till youtubern som tvättar bilar. Rw

Vilken är det? Länk?
Citera
2021-10-05, 16:19
Medlem
Camisos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Budare123
Vilken är det? Länk?

https://www.youtube.com/watch?v=yEiV01nHlDw
Citera
2021-10-05, 17:19
Medlem
Dryeds avatar
Misstänkte GM bor eller har bott i Fagersta, verkar ha (haft) nån form av missbruksproblem.
Citera
2021-10-05, 17:38
Medlem
Var det idag det skulle bli om häktning?
Citera
2021-10-05, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dryed
Misstänkte GM bor eller har bott i Fagersta, verkar ha (haft) nån form av missbruksproblem.

Då vet man vem det är.
Citera
2021-10-05, 17:41
Medlem
Nu är han häktad skäligen misstänkt för mord, alternativt grov misshandel eller grovt vållande till annans död. Nu har åklagare Christer Sammens 1 vecka på sig att få upp det på sannolika skäl eller släppa honom från häktet.
Citera
2021-10-05, 17:45
Medlem
GM är ett riktig rikspack till pundare. Stjäl och bedrar varenda person han kommer över.
GM har levt i missär senaste 10-15 åren i Fagersta. Tidigare bodde han i Timrå men fick fly för sitt liv p.g.a pengar på sitt huvud rörande knarkskulder.

Den tilltalade har som sagt befunnit sig i Fagersta många år, men har enligt vad jag hört och sett på Facebook bott hos sin mamma i Timrå senaste året.

G.M har aldrig haft ett jobb.
Har levt på mammas pengar hela livet.
En riktig psykopat, jag har tidigare gått i skolan med denna P*te* V*s*b*r* och vet om dennes uppväxt.

Nu håller vi tummarna för att detta kräk fälls och blir inne för gott.
Senast redigerad av Holas123 2021-10-05 kl. 18:25. Anledning: Felskrivning
Citera
2021-10-05, 18:01
Medlem
Så både MGM och BO har kopplingar till Fagersta...men vad har dom för koppling till varandra...och varför var BO tillsammans med MGM i Sundsvall när han bor i Fagersta?

Kan det vara så enkelt att det handlar om droger?
Citera
2021-10-05, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holas123
GM är ett riktig rikspack till pundare. Stjäl och bedrar varenda person han kommer över.
GM har levt i missär senaste 10-15 åren i Fagersta. Tidigare bodde han i Timrå men fick fly för sitt liv p.g.a pengar på sitt huvud rörande knarkskulder.

Den tilltalade har som sagt befunnit sig i Fagersta många år, men har enligt vad jag hört och sett på Facebook bott hos sin mamma i Timrå senaste året.

G.M har aldrig haft ett jobb.
Har levt på mammas pengar hela livet.
En riktig psykopat, jag har tidigare gått i skolan med denna P*te* W*s*b*r* och vet om dennes uppväxt.

Tveksamt att han har så mycket mer gemensamt med Youtubern som det länkas till mer än att dem två har samma efternamn. Iallafall efter hur GM enlogt sägen har betett sig mot övriga släkten.

Nu håller vi tummarna för att detta kräk fälls och blir inne för gott.

Har han inte en 4-5 ungar i Fagersta. Eller tänker jag på fel person?
Citera
2021-10-05, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bubblan32
Har han inte en 4-5 ungar i Fagersta. Eller tänker jag på fel person?

Jo du tänker på rätt person.
Citera
2021-10-05, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holas123
Jo du tänker på rätt person.

Vart lite fundersam, eftersom det står att ingen av dom är kända av polisen sedan tidigare.
Citera
2021-10-05, 18:28
Medlem
Camisos avatar
https://fagerstanyheter.com/2021/10/05/50-aring-haktad-misstankt-for-att-ha-mordat-35-arig-fagerstabo/?fbclid=IwAR31ckTbb2RenMNQhGXMpBhvfNX1PuCzFepIrnHY CbgI3xXoSavshaVD8AI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in