2021-10-05, 13:26
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanatoz
Ja, det hela låter en smula underligt. Att en militär yrkesofficer skulle träffa Witte ett antal år senare och skriva sin namnteckning på en lapp bara sådär. Men det kan ju ha varit vem som helst av Håkans bekanta, att två namnteckningar (i blyerts!) är skrivna av samma person bevisar knappast att någon dykt någonstans över huvut taget...

Witte säger sig ha fått ett seriöst intryck iallafall haha... Det är intressant att dessa karaktärer som byggt sina liv på att hitta anomalier i officiella utredningar inte kan se såna uppenbara hål i de alternativa teorierna!
Citera
2021-10-05, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Är något Hollänskt bolag som äger Postkodlotteriet Novamedia
Enligt Wiki.
Ingen Bonnier o stat där?

Tror han tänker på att tv4 får viss procent av lotteriförsäljningen per lott och att de fått gratis rättigheter att sända lotteriet. Men blir fel av honom att staten lurar folk då det Novamedia som sköter allt med lotteriförsäljning.
Sen om mamma var så dement och döende borde nån skött hennes ekonomi.
Citera
2021-10-05, 15:14
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karl.andersson85
Tror han tänker på att tv4 får viss procent av lotteriförsäljningen per lott och att de fått gratis rättigheter att sända lotteriet. Men blir fel av honom att staten lurar folk då det Novamedia som sköter allt med lotteriförsäljning.
Sen om mamma var så dement och döende borde nån skött hennes ekonomi.

Kanske det. Han ser ju så mycket på onda statlig TV. Det gör inte jag s jag har ingen aning.

Beggis borde ha skött hennes ekonomi. Han säger ju att han är civ ek i ekonomi så då är det ju så 🤪
Citera
2021-10-05, 15:14
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Witte säger sig ha fått ett seriöst intryck iallafall haha... Det är intressant att dessa karaktärer som byggt sina liv på att hitta anomalier i officiella utredningar inte kan se såna uppenbara hål i de alternativa teorierna!

Dom är helpantade hela gänget 😁
Citera
2021-10-05, 15:36
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Dom är helpantade hela gänget 😁

Haha minst sagt... Det är också kul att se hur tokigheterna sprids och förstärks igenom de angränsande alternativmedierna som dessa herrar flyttar runt mellan, så till den grad att swebb-tv för en vecka sedan var tvungen att sätta ner foten mot folk som kallar dem "kontrollerad opposition" (flat earthers etc), detta ett par veckor efter att de återpublicerat en lång "vetenskapsintervju" om hur WTC sprängdes med kärnvapen...

Det är också roligt när dessa människor säger sig representera någon slag folkmajoritet i Sverige och diskuterar valsamverkan a la alliansen. Människor som bygger sina teser på misstro mot allt och alla kommer aldrig att kunna samarbeta annat än i kortare perioder, så länge deras narrativ matchar. De tre kända herrarna i Håkans parti framför i sina olika forum världsbilder som diametralt motsäger varandra, och dessa ska enligt deras teori kunna forma någon slags regeringsunderlag 😂😂

Jag är väl lyteskomiker men det är vansinnigt roligt att följa dessa ständiga avknoppningar och se vad de kan hitta på för tokigheter för dagen..
Citera
2021-10-05, 15:43
Medlem
Ovralls avatar
Vill även nu när jag "kommit ner från åhörarläktaren" i den här tråden rikta ett särskilt tack till er som lagt tid och energi på att kolla upp affärerna med kronofogden genom tråden. Det gör varken till eller från vad gäller min bild av mytomanen men det är intressant och en av få saker som kan beläggas i ämnet. Ni vet nog vilka ni är 👍

Ser fram emot fler uppdateringar där!
Citera
2021-10-05, 15:43
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Haha minst sagt... Det är också kul att se hur tokigheterna sprids och förstärks igenom de angränsande alternativmedierna som dessa herrar flyttar runt mellan, så till den grad att swebb-tv för en vecka sedan var tvungen att sätta ner foten mot folk som kallar dem "kontrollerad opposition" (flat earthers etc), detta ett par veckor efter att de återpublicerat en lång "vetenskapsintervju" om hur WTC sprängdes med kärnvapen...

Det är också roligt när dessa människor säger sig representera någon slag folkmajoritet i Sverige och diskuterar valsamverkan a la alliansen. Människor som bygger sina teser på misstro mot allt och alla kommer aldrig att kunna samarbeta annat än i kortare perioder, så länge deras narrativ matchar. De tre kända herrarna i Håkans parti framför i sina olika forum världsbilder som diametralt motsäger varandra, och dessa ska enligt deras teori kunna forma någon slags regeringsunderlag 😂😂

Jag är väl lyteskomiker men det är vansinnigt roligt att följa dessa ständiga avknoppningar och se vad de kan hitta på för tokigheter för dagen..

Det är otroligt roligt 😂
Citera
2021-10-05, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Det är otroligt roligt 😂

Det är så vansinigt roligt att dem tror att dem ska komma in i Riksdagen.
Är så kul när HB hittar någit ämne som han tror mest hoppas ska väcka den tysta massan.
Som tex Covid, eller kalkbrytning osv. sen när det dör ut lite eller ändras då är det total tystnad.😊
Dem är som vänster rörelsen på 70 talet att dem lägger mer tid på att bekämpa varandra än att föra ut sin politik.
Sen är väl problemet det samma då som nu den stora massan skiter i deras flum.
Citera
2021-10-05, 17:06
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Det är så vansinigt roligt att dem tror att dem ska komma in i Riksdagen.
Är så kul när HB hittar någit ämne som han tror mest hoppas ska väcka den tysta massan.
Som tex Covid, eller kalkbrytning osv. sen när det dör ut lite eller ändras då är det total tystnad.😊
Dem är som vänster rörelsen på 70 talet att dem lägger mer tid på att bekämpa varandra än att föra ut sin politik.
Sen är väl problemet det samma då som nu den stora massan skiter i deras flum.

Håkans egentliga "kärnfråga" är väl fractional reserve banking som ju knappast lockar någon bredare publik. Inte heller ekonomer eftersom det visar på en total avsaknad av kunskap om ekonomisk teori 😅

Din referens till 70-tals vänstern passar väl in här, de satt ju också inlåsta på sina kollektiv, gjorde kemiska experiment och kokade ihop egna teorier?
Citera
2021-10-05, 21:18
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Vill även nu när jag "kommit ner från åhörarläktaren" i den här tråden rikta ett särskilt tack till er som lagt tid och energi på att kolla upp affärerna med kronofogden genom tråden. Det gör varken till eller från vad gäller min bild av mytomanen men det är intressant och en av få saker som kan beläggas i ämnet. Ni vet nog vilka ni är 👍

Ser fram emot fler uppdateringar där!

👍
Citera
2021-10-05, 21:46
Medlem
HVIT.s avatar
Jag har varit avstängd av oklara omständigheter i 6 (sex) månader (!) men jag är djupt tacksam för er andra som granskar Mytomanen! En jävligt vidrig person!
Citera
2021-10-05, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xanatoz
Ja, det hela låter en smula underligt. Att en militär yrkesofficer skulle träffa Witte ett antal år senare och skriva sin namnteckning på en lapp bara sådär. Men det kan ju ha varit vem som helst av Håkans bekanta, att två namnteckningar (i blyerts!) är skrivna av samma person bevisar knappast att någon dykt någonstans över huvut taget...

Nej det bevisar ingenting!
Bara trams allt i ihop.!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in