2021-10-04, 23:17
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Det kostar på att vara en skjutjärnsjournalist! Han vill nog helst spara det till den 18:e då 95% av hans sekt får pension 😂 Det är intressant men det är så vidrigt att potatisansiktet (mytomanen) försöker sko sig på detta! Pajasen har ingen skam alls i hans "kropp"!

Ja han är ett riktigt praktsvin som totalt saknar moral
Citera
2021-10-05, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Ja Gruvkalle som sekten tycker är så roligt var ett tag sen. Där har han en variant av Matikainens AFA Lasse.

Det kommer att bli kul 😁

Tittar man på allt HB gör så plankar han andra hela tiden!
Inte mycket eget där inte.
Men va fan han får in stålar till pizza o sponken.
O sekten älskar allt råttan gör.
Är någon kritisk så är det bara tokvänster som hatar och då gråter han lite och får mer pengar.
Citera
2021-10-05, 07:30
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Tittar man på allt HB gör så plankar han andra hela tiden!
Inte mycket eget där inte.
Men va fan han får in stålar till pizza o sponken.
O sekten älskar allt råttan gör.
Är någon kritisk så är det bara tokvänster som hatar och då gråter han lite och får mer pengar.

Vattentätt upplägg. Det kan inte gå fel 😂
Citera
2021-10-05, 07:31
Medlem
Goodinbeds avatar
Nu pratar han som lurar av folk pengar med lögner om hur staten lurar av folk pengar. Mycket intressant 😁

https://youtu.be/-vWghybn-iU
Citera
2021-10-05, 08:26
Medlem
Citat:
Nu pratar han som lurar av folk pengar med lögner om hur staten lurar av folk pengar. Mycket intressant 😁

https://youtu.be/-vWghybn-iU

Äger staten postkodlotteriet?

Skön trollning av den "stackars äldre människan", förresten. Lät lite som när jag pratar med telefonförsäljare
Citera
2021-10-05, 08:28
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanatoz

Skön trollning av den "stackars äldre människan", förresten. Lät lite som när jag pratar med telefonförsäljare

Ja gör dom det ? Jag trodde det var sossarna.... Trött här på morgonen. Kan inte tycka synd om kärringen som skapat ett sånt missfoster dom Mytomanen.
Citera
2021-10-05, 08:46
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ja gör dom det ? Jag trodde det var sossarna.... Trött här på morgonen. Kan inte tycka synd om kärringen som skapat ett sånt missfoster dom Mytomanen.

Kombilotteriet ägs väl av sossarna?
Citera
2021-10-05, 11:02
Medlem
Ovralls avatar
Är av princip bara läsare på Flashback men har följt den här tråden sedan start och ingen har vad jag har sett hittat hans största lögn vad gäller sina "intyg" och "bevis" för sitt Estoniadyk. Nu har jag för er skull registrerat ett konto enkom för att belysa detta.

Hänvisar till en svammelvideo på Wittes kanal från 2018: https://youtu.be/soephyqFFcw mellan 23:00 och 27:00 pratas det just om Håkans dykbok (även här med blyerts) som han skickade till Jutta Rabe som bekräftade äktheten på ett forensiskt institut i Tyskland. 3-4 månader senare (detta måste ha varit runt millennieskiftet) fick Rabe inbrott i studion i Berlin varpå dykbok och äkthetsintyg försvann spårlöst.

Frågan är alltså vilken dykbok Håkan viftar med nuförtiden? Kan det vara så att tjuvarna insåg vikten av vad de hade stulit och lämnade tillbaks den? 😂

Skämt åsido så skulle jag vara mycket, intresserad av att se Håkan bli konfronterad med detta. Videon ovan är bara tre år gammal, hur skulle han kunna förklara att han helt plötsligt har den nu?

Citat:
Mytomamens bakgrund. Här visar han upp hemmagjorda dykböcker på håll så man inte ser något. Han visar upp diplom. Det är väl Baddaren och lite annat samt ett par vykort.

Allt han säger är fel. Tystnadsplikt upphör inte för att nån flyttas över till civilförsvaret. Ingen får brev direkt från Försvarsministern mm.

"Min militära karriär är relativt lång som officer i dykeriet i flottan" 😂

Jag gick ut Sjökrigsskolan med högsta betyg. Visar upp några papper och rabblar upp kurser han ska ha gått och även att allt är underskrivet inte bara av kurschefer utan även ÖB 😂👍

Visar upp Flygcertifikat för enmotorigt 😂

Man blir ifrågasatt om man talar sanning eller fabulerar 😂

Han kommer mer att fortsätta att göra videos trots att han riskerar både sitt privatliv och sin säkerhet 👋 Allt för sanningen är hans mantra "för närvarande" 😂

När Mytomanen ljuger drar han på ordentligt.

https://youtu.be/wkHerfd7G8U
Citera
2021-10-05, 11:11
Medlem
Ovralls avatar
Ett av många frågetecken kring honom men ett stort sådant!

Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Är av princip bara läsare på Flashback men har följt den här tråden sedan start och ingen har vad jag har sett hittat hans största lögn vad gäller sina "intyg" och "bevis" för sitt Estoniadyk. Nu har jag för er skull registrerat ett konto enkom för att belysa detta.

Hänvisar till en svammelvideo på Wittes kanal från 2018: https://youtu.be/soephyqFFcw mellan 23:00 och 27:00 pratas det just om Håkans dykbok (även här med blyerts) som han skickade till Jutta Rabe som bekräftade äktheten på ett forensiskt institut i Tyskland. 3-4 månader senare (detta måste ha varit runt millennieskiftet) fick Rabe inbrott i studion i Berlin varpå dykbok och äkthetsintyg försvann spårlöst.

Frågan är alltså vilken dykbok Håkan viftar med nuförtiden? Kan det vara så att tjuvarna insåg vikten av vad de hade stulit och lämnade tillbaks den? 😂

Skämt åsido så skulle jag vara mycket, intresserad av att se Håkan bli konfronterad med detta. Videon ovan är bara tre år gammal, hur skulle han kunna förklara att han helt plötsligt har den nu?
Citera
2021-10-05, 11:14
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xanatoz

Så ser det ut. Hittade inget om vilka det delas ut till. Beggis morsa hamnade hos KFM i alla fall. Är visst tradition i den släkten. Inget om utmärning och kommandosoldater. Syskonen ville väl betala.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Svenska_Postkodlotteriet
Citera
2021-10-05, 11:15
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ett av många frågetecken kring honom men ett stort sådant!

Hahahaha
Citera
2021-10-05, 11:18
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:

Det där var kul 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in