2021-10-04, 21:15
Medlem
iptrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Özz nujen sörjde Lars Wilks död men Akilov-offren fick ej ett "vila i frid" från Özz
Han hade väl inte sponsrat detta?
Citera
2021-10-04, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.guld
Jag tycker mig skymta 4 spår, på den bättre bilden 1 svagt till vänster följt av 2 kraftiga samt ett lite svagare. Som att bilen kastats in i 90gradig sväng, sidleds in i räcket. Bromsspår? Jag tänker på sladdspår pga okontrollerad sladd (spinn på bilen), punka in i högerkurva, försöker räta upp bilen men hastigheter skapar spinn. Skulle bilen kunna åkt in sidleds i räcket och voltat över rakt in i lastbilen? Skulle det vara större skada på räcket i så fall?
Med tanke på spåren så ser det inte ut som om det skulle ha varit någon däckexplosion, att höger framhjul är svartare beror nog på att all tyngd låg på det hjulet, sedan har han sannolikt haft gasen i botten för det har sprutat jord upp på vägen. Kan vara så att han har gjort en undanmanöver typ en tvärvändnig pga fara som har gått snett.
Citera
2021-10-04, 21:22
Medlem
Kungsgardens avatar
Vad jag förstår saknar LV bröstarvingar?
Citera
2021-10-04, 21:26
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Någon som har samlat bilder från platsen?
Citera
2021-10-04, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Hmm, det är nog den smalaste mittremsa jag sett på en motorväg nån gång!
Men iofs kan en bild ljuga ibland, proportioner kan förvrängas, etc.

Case closed!
Finns bilder på hålet i mitträcket? Var det en en-tvåfiligväg? Han eller hon körde i 160 km/t och fick tydligen en sladd. Kanske våt körbana. Ganska omdömelselöst i alla fall.
Citera
2021-10-04, 21:36
Medlem
Jag träffade dig vid Nimis för 3-4 år sedan. Jag frågade vem som skulle fortsätta ta hand om Nimis när du inte kunde längre. Du uppgav att det är ett av dina livs största bekymmer och att du antingen skulle bli odödlig eller ett mirakel skulle ske.

Vila i frid Lars Vilks, din kamp mot Islamisterna kommer inte glömmas!
Citera
2021-10-04, 21:43
Medlem
jardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Tack, det syns ju tydligt att det är en "vanlig" mötesfri väg med mitträcke! Varför envisas då så många med att skriva att det är en motorväg?
Därför att det är motorväg.
Citera
2021-10-04, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Varken Aron Flam eller Alexander Bard har kommenterat Lars Wilks död. Kan verka konstigt men med tanke på att Lars ritade judesuggan och att Alexander Bard turnerar med Aron så kan jag förstå Alexander Bards tystnad.
På många här kan man tro att sörja LV är någon plikt. Han var en knäppskalle som endast ville provocera och lyckades med det gömd bakom ytttandefrihet. Jag letar efter konst på en död LV nu, respektlöst men yttrandefrihet osv.
Citera
2021-10-04, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vriketariskt
På många här kan man tro att sörja LV är någon plikt. Han var en knäppskalle som endast ville provocera och lyckades med det gömd bakom ytttandefrihet. Jag letar efter konst på en död LV nu, respektlöst men yttrandefrihet osv.

Ogrundat personangrepp. Han var inte knäpp.

Svenskar tror jag sörjer en av det svenska folkets verkliga ledare och hjältar. Fast största största delen av svenskarna vågade inte följa honom då han hamnat på kollisionskurs med islam.

Islam och muslimerna skrämmer vettet ur svenskarna. De vill inte tänka tanken hur illa det blivit och ska bli.
Citera
2021-10-04, 22:08
Medlem
Hur går det för lastbilschaffisen, vet nån? Undrar dessutom om hen kan ha haft en dashcam. Förstått att detta är särskilt vanligt bland yrkeschaffisar, men kanske inte alls utbrett här i Sverige?
Citera
2021-10-04, 22:08
Medlem
Borde inte Vilks rondell-hunds-bild spridas riktigt ordentligt nu?
Citera
2021-10-04, 22:18
Medlem
UpAndGo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av layvare
Kommer ni sakna honom?
Vad kommer ni minnas från honom?
Nej, jag kommer inte sakna honom, men det är mycket tragiskt att dö, tack vare att chauffören (som det verkar), körde lång över skyltad hastighet och tydligen över sin förmåga för att kunna lindra eventuell olycka.

Jag minns honom mest för han gjorde sig lustig över andras tro och kritiserade den på ett klart dråpligt sätt, och då med hjälp av teckningar föreställande profeten Muhammeds ansikte på en rondellhund och detta genom att mer eller mindre missbruka det som kallas yttrandefrihet. Att på så sätt få ett pris på sitt huvud och behöva polisskydd i 14 år, var inte helt oväntat och det värsta var att behöva ta resurser från samhället för hans skull, då han borde förstått bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in