Jag lade märke till att en bil som åkte väldigt fort tappade kontrollen och plötsligt hade bilen hamnat i vår körriktning. Lastbilen framför hann ju inte väja och då kolliderade de i en otrolig smäll och en otrolig fart, berättar Norman för Aftonbladet.
Slut citat
160 km/h sas det.
Färdas inte alltid bilar med skyddsobjekt i hög hastighet för att undvika attentat 👮🏽♀️🤷🏻♂️
tro aldrig på vad statsmakten säger , allt dom har sagt dom sista 30-40 åren är ju bara skitsnack. säger dom en sak , sanningen är tvärtom i alla frågor som kan tänkas oavsett det är skatter , mord på svenskar o sjunkta båtar eller tjernobyl, tro inte på slumpen
Utgången är förstås viktigare än platsen för en jihadist. Men med det säger jag inte alls att det förhåller sig så. Dock att det inte skulle förvåna mig. Man kan ju inte rata en viss chaufför bara för att han är muslim. Det vore kränkande mot svenskmantrat alla likas värde.
Så ironiskt att polisen själva är orsaken till sitt skyddsobjekts död.
Vilket magplask inför öppen ridå.
Olyckor händer även poliser, men jag förstår att vissa av er gnuggar händerna när chansen finns att polisen har gjort bort sig. Ta dock inte ut det i förskott, det ser bara dumt ut.
150-160 kmh kör jag själv varje dag tom i regnväder om man har bra däck ingen speciel hastighet
Ja märkligt detta ska man klara av.
Jmfr autobahn.
Uppåt 170 och däröver kan det bli mer besvärligt på de svenska motorvägarna p g a balansering, kurvornas konstruktion. (och massa gupp/ hål i vägen som mellan Nyköping och Södertälje).