Citat:
Ursprungligen postat av
Vemvem2
Denna Em*l Tut*cs, vem är denna man? Har läst hans namn flera gånger, hur ser han ut? Vad gör han? Hur högt upp i hierakin är han? Är han Mekky/Dani judes nivå? Mapping du brukar ha bra koll, hoppa du har svar
Min vän skrev så här till mig om honom, enligt mig är han inget speciellt men tydligen så verkar många fjollor gjort sig namn från ingen stans i Malmö, jag svär aldrig varit med om roligare saker, orkar inte ens ta upp alla namn, sjukt bara, han e cigarett smuggalare från början jobba åt mirz* och nall* för länge sen killen blev utnyttjad av dom, de tog hans kontakter och typ blåste honom, sen i en rättegång dom alla hade prata han väldigt mycket, visa ser det dom en golning andra inte när han va rätt ny i Sverige detta va många år sen kanske 2007, vad jag vet var riktigt nära vän med sal*m som blev dömd till livstidsstraff för inte så länge sen, dom blev ovänner på grund av att han sal*m misstänker han jobba med snuten emi*.
alla åkte fast förutom honom , så han kände alla sal*m vänner och dom gått till honom för o göra pengar , killen har alltid haft pengar