2021-10-03, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvem2
De gripna är Omar El, samer qasim samt Ahmed qasim. Dessa har blandat annat suttit häktade för skottlossningen på kroksbäck. Omar el är häktad för grovt vapenbrott, förberedelse till mord samt narkotikabrott. Medan de andra 2 parasit bröderna är häktade för narkotikabrott. Handlar om ett tiotals gram kokain.

Å katten. Trodde Omar redan satt häktad för annat.
Citera
2021-10-03, 13:11
Medlem
superurban08s avatar
Väldigt intressant, Om*r el var ju i krig mot Im*d Alss*ray.

Enligt trådarna och rykten så är han även allierad med bröderna Yom*k och ingår i kärnan av Em*l tut*cs gruppering där även mark* osm*n ingår (mard*n osm*ns) bror.

Mard*n sitter ju enligt information även frihetsberövad för mordplaner.

Märkligt att den här grupperingens ledare (Em*l Tut*cs ) aldrig blir gripen? Är han så flitig med att hålla sig undan radarn? Han finns även med i Encro chattens diskussioner mellan mohamm*d Ali (fakhro) och Hassan K? När frågan ställs efter hans Encro alias.

Finns i FUP som har med DJ att göra!

Tvilling bröderna är dem syskon till mays*m mek*wi?
Citera
2021-10-03, 16:56
Medlem
Denna Em*l Tut*cs, vem är denna man? Har läst hans namn flera gånger, hur ser han ut? Vad gör han? Hur högt upp i hierakin är han? Är han Mekky/Dani judes nivå? Mapping du brukar ha bra koll, hoppa du har svar
Citera
2021-10-03, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvem2
Denna Em*l Tut*cs, vem är denna man? Har läst hans namn flera gånger, hur ser han ut? Vad gör han? Hur högt upp i hierakin är han? Är han Mekky/Dani judes nivå? Mapping du brukar ha bra koll, hoppa du har svar

Min vän skrev så här till mig om honom, enligt mig är han inget speciellt men tydligen så verkar många fjollor gjort sig namn från ingen stans i Malmö, jag svär aldrig varit med om roligare saker, orkar inte ens ta upp alla namn, sjukt bara, han e cigarett smuggalare från början jobba åt mirz* och nall* för länge sen killen blev utnyttjad av dom, de tog hans kontakter och typ blåste honom, sen i en rättegång dom alla hade prata han väldigt mycket, visa ser det dom en golning andra inte när han va rätt ny i Sverige detta va många år sen kanske 2007, vad jag vet var riktigt nära vän med sal*m som blev dömd till livstidsstraff för inte så länge sen, dom blev ovänner på grund av att han sal*m misstänker han jobba med snuten emi*.
alla åkte fast förutom honom , så han kände alla sal*m vänner och dom gått till honom för o göra pengar , killen har alltid haft pengar
Citera
2021-10-03, 23:33
Medlem
Min vän som har jobbat med Em.l och säger så här…

Emil har aldrig jobbat för Na.l eller Mirza utan dom försökte alltid hacka på hans kontakter,killen har alltid haft pengar och han har aldrig jobbat för någon.

Grejen med rättegång där han snackar ingen behöver säga något om det ,räkna ut själv,på tingsrätten han och en till fick 4 år på hovrätten tack vare hans snack och dålig svenska fick dom halverade straffet alla iblandade,kalla det som ni vill men i det jag ser bara att killen är intelligent 🧐 men Flashback gangstrar kallar det ”golare”

Em.l har jätte stora kontakter i Montenegro,det bevisar ju alla foto på hans insta med Juggans mest kända familijer,bland annat han är godfar med Brano Micunovic son,dom som kan jugge maffia vet säkert vid namnet vem Micunovic är,finns bilder från deras fester där Em.l stor med Arkans son och Sal.m,alla som kan juggan vet att en Arab skulle aldrig kunna vistas i en sån sällskap om det var inte tack vare Em.l.

Sal.m var ett gatubarn som Backcobra skicka på såna fegis uppdrag kasta bomber på restauranger och sedan utpressa,Em.ls kusin gick i samma skola med Sal.m genom sin kusin träffa Em.l Sal.m och han tyckte synd om han och han lärde upp han allt och lätt han var med och tjäna pengar.Eftersom Salam var en sån som gillar och skryta om allt och speciellt ljuga,som liten kallades han Sa.m raket, let Em.l han ta allt ära åt sig i Sverige eftersom han var inte så intresserat av Sverige han flyttade till Montenegro,men eftersom Sal.am började stjäla från Em.l blev det kalt mellan dom men dråpen var när Em.l fick ta reda på att Sal.m har beställt ett mord där av misstag en ung kille har mist livet ,då sa han att Sal.m fick aldrig mer komma till Montenegro och att dom har inget med varandra och göra mer,där började Sal.m planera mörda sin bästa vän som har tagit han bort från gatan . Bästa delen var att Sal.m som tror att han snackar med sin vän Om.r som är i Sverige, inte vet att Omar sitter bredvid Em.l i Montenegro och i själva verket skriver på encro och planerar mord på Em.l med själva Em.l 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Efter det Sal.m började försöka göra sitt namn på mord och det slutade som det slutade.

Min vän säger att Em.l räknas bland dom rikaste personerna i Montenegro vet inte om det stämmer men många säger att han har alltid haft pengar för att enligt hans insta han har alltid haft 💰 men att han är golare har svårt och tro för att han har suttit mycket .
Varsågod !
Citera
2021-10-03, 23:37
Medlem
superurban08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.hela.europa
Min vän som har jobbat med Em.l och säger så här…

Emil har aldrig jobbat för Na.l eller Mirza utan dom försökte alltid hacka på hans kontakter,killen har alltid haft pengar och han har aldrig jobbat för någon.

Grejen med rättegång där han snackar ingen behöver säga något om det ,räkna ut själv,på tingsrätten han och en till fick 4 år på hovrätten tack vare hans snack och dålig svenska fick dom halverade straffet alla iblandade,kalla det som ni vill men i det jag ser bara att killen är intelligent 🧐 men Flashback gangstrar kallar det ”golare”

Em.l har jätte stora kontakter i Montenegro,det bevisar ju alla foto på hans insta med Juggans mest kända familijer,bland annat han är godfar med Brano Micunovic son,dom som kan jugge maffia vet säkert vid namnet vem Micunovic är,finns bilder från deras fester där Em.l stor med Arkans son och Sal.m,alla som kan juggan vet att en Arab skulle aldrig kunna vistas i en sån sällskap om det var inte tack vare Em.l.

Sal.m var ett gatubarn som Backcobra skicka på såna fegis uppdrag kasta bomber på restauranger och sedan utpressa,Em.ls kusin gick i samma skola med Sal.m genom sin kusin träffa Em.l Sal.m och han tyckte synd om han och han lärde upp han allt och lätt han var med och tjäna pengar.Eftersom Salam var en sån som gillar och skryta om allt och speciellt ljuga,som liten kallades han Sa.m raket, let Em.l han ta allt ära åt sig i Sverige eftersom han var inte så intresserat av Sverige han flyttade till Montenegro,men eftersom Sal.am började stjäla från Em.l blev det kalt mellan dom men dråpen var när Em.l fick ta reda på att Sal.m har beställt ett mord där av misstag en ung kille har mist livet ,då sa han att Sal.m fick aldrig mer komma till Montenegro och att dom har inget med varandra och göra mer,där började Sal.m planera mörda sin bästa vän som har tagit han bort från gatan . Bästa delen var att Sal.m som tror att han snackar med sin vän Om.r som är i Sverige, inte vet att Omar sitter bredvid Em.l i Montenegro och i själva verket skriver på encro och planerar mord på Em.l med själva Em.l 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Efter det Sal.m började försöka göra sitt namn på mord och det slutade som det slutade.

Min vän säger att Em.l räknas bland dom rikaste personerna i Montenegro vet inte om det stämmer men många säger att han har alltid haft pengar för att enligt hans insta han har alltid haft 💰 men att han är golare har svårt och tro för att han har suttit mycket .
Varsågod !

Där ser man mr tut*c är den stora spelaren i Malmö. Men hur kan han ha klarat sig så länge utan att åka in? Bröderna Yom*k lär ju ha hur mycket span på sig som helst? Enligt rykten ligger dem bakom 4 mord i Malmö? Ett utav dem var ju stackaren elvis deras egna vän?
Citera
2021-10-04, 00:00
Bannlyst
Hahahaha man ser tydligt att han skriver allt detta själv. Ditt första inlägg också. Klart o tydligt att det du skriver är du själv em.l tut. Du är en fis alla vet att du är en golare. Hur kan ni gå på allt hans skit snack. Han höjer sig till skyarna när alla vet att han är en råtta och golbög mr.hela.europa, tydligt o klart att det är Em.l själv
Senast redigerad av Udaretostay 2021-10-04 kl. 00:04.
Citera
2021-10-04, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Udaretostay
Hahahaha man ser tydligt att han skriver allt detta själv. Ditt första inlägg också. Klart o tydligt att det du skriver är du själv em.l tut. Du är en fis alla vet att du är en golare. Hur kan ni gå på allt hans skit snack. Han höjer sig till skyarna när alla vet att han är en råtta och golbög mr.hela.europa, tydligt o klart att det är Em.l själv
Hahaha jag önskar att jag var han,mr.hela Europa var ironisk nick för att S säger hela Europa vill jobba med han när i själva verket han är ett piss som dig😎
Citera
2021-10-04, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Var det inte nån i Encro-målet som var i 30-årsåldern som inte är åtalad för att de inte hittat honom?
och Mirzas del i Encro-kommunikationen-vad heter han ? är det kanske han som tros vara den där 30åringen?
Mirzas kontakt m Adam A o gänget?
Citera
2021-10-04, 00:19
Medlem
superurban08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Udaretostay

Hmm nu när du väll påpekar måste jag fan hålla med dig till 100%
Citera
2021-10-04, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superurban08
Hmm nu när du väll påpekar måste jag fan hålla med dig till 100%
100% rätt haha🤪
Senast redigerad av Mr.hela.europa 2021-10-04 kl. 01:22.
Citera
2021-10-04, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeOe
Han kommer väl ifrån ett MENA land?
Ingen aning,men vet en av organisatörerna från Cristiana är efterlyst i dk och trycker i Oxie.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in