2021-10-03, 22:36
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utrotamuslimer
Hört talas om självmordsattentat?
Med rättsväsendets vidöppna dörrar för Iranska spioner och annat islamistiskt smuts så ska du inte va förvånad.
Iranska spioner? Du menar "iransk spion". Det handlar nämligen om en. Att du från det extrapolerar att någon skulle infiltrerat polisen för att just idag köra ihjäl Vilks är ju bortom foliehatt.
Citera
Medlem
2010 fick Vilks personskydd och har kostat tiotals miljoner. Gubben verkar dessutom stolt och gör det här idiotiska uttalandet i media.

"Lars Vilks: Mitt polisskydd kostar miljoner – jag är värd den kostnaden"

Helt jävla idiotiskt
Citera
Medlem
Denna "olycka" kommer begravas på samma sätt som Estonia.

Man kommer skylla på vädret.
Citera
2021-10-03, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MinStad
Har du någon statistik på det? Eller "killgissar" du?

Drar en slutsats över det de flesta i Sverige (inte) tror på.
Citera
2021-10-03, 22:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Så hur många sådana här kontroversiella har polisbeskydd idag?

Ska vi skattebetalare stå för det verkligen ?

Hellre att Lars Vilks får det skydd han behöver än alla ISIS terrorister vi bjuder in i landet och försörjer med skattemedel. Men det gnäller du inte om, hycklande sosse. Svennar som Wilks är det ju så klart "safe" att passiv aggressivt gnälla på till och med nu postumt innan hans lik ens hunnit kallna.

Klassisk sossesplaining. Skamlöst.
Citera
2021-10-03, 22:38
Medlem
Farbaute666s avatar
Svensk polis är ju tyvärr notoriskt undertränade på hastighetskörning... Väldig tur att de hade en följebil, då kanske mer givande information kan komma fram.

Många glada extremister nu.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Ge er. Det är en olycka. Sådana händer. Vilks har inte varit aktuell på länge och hade några "starka krafter" velat ha ihjäl honom så hade det givetvis gjorts för längesen. Tror du man var tvungen att vänta i många år på just den där lastbilen, eller?

Haha, tre personer har just detta i en olycka och du säger ”sådant händer”. Det ska jag säga när du omkommer i en olycka. ”Sådant händer”.
Citera
Medlem
Fitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Föraren var väl en radikaliserad muslim säkerligen. Nu jublar muslimerna ikväll och blir fest nu är deras plågoande äntligen eliminerad.

Eftersom han var hatad av radikala muslimer tror jag faktiskt inte polismyndigheten var så jävla dumma att man satte en sådan vid ratten.....

RIP poliser och Lars
Citera
Medlem
Mr1931s avatar
Sannolikheten att det inte var en olycka ökar ju onekligen när det var Vilks med livvakter som förolyckades. Muslimer som gjort kaoz på honom till slut ändå?
Citera
2021-10-03, 22:39
Medlem
freeriderXIIs avatar
Jörg Haider dog ju i Österrike 2008 när hans bil färdades i 142 km/h på en 70-väg där tror jag att deep state (judar) tog över hans bil men det behöver ju inte vara fallet i denna händelse. Kanske muslimer inblandade här snarare.
Senast redigerad av freeriderXII 2021-10-03 kl. 22:44.
Citera
Medlem
Som jag skrev innan misstänker jag att han åkte i någon av polisens två Landcruiser Sentinel som är tungt bepansrade. Den ena börjar på ZAZ, men minns inte siffror eller regnummer mer än så. Den väger minst 4 ton så den kanske kan plöja igenom ett mitträcke i rätt hastighet.
Citera
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Det är Personskyddet i Syd som hade ansvar för Vilks. Inte SÄPO. Vad jag vet kördes han ofta runt i bepansrade Land Rovers. Polisen i Skåne har två stycken. Dom är några jäkla fordon men antar inte ens dom klarar en olycka.

Det kanske förklarar hur det kunde hända, höga fordon kan komma över vajerräcken som det är fråga om här.

Vi får väl se om det kommer vittnesuppgifter om polisernas hastighet, hög fart i kombination med mycket vatten så kan det illa.

Annars är denna vägsträckan väldigt säker, jag körde där häromdagen och det är en väldigt fin väg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in