2021-10-03, 16:21
Medlem
Urinterapeuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romaniraklo
Schhh, säg inget till matadoren han är så nyfken så han spricker.
Personen brukar vara postergirl för ett nyare finansbolag

Du ska asbolut inte bry dig. Du har aldrig haft något med scenen att göra förutom detta forum.
Om jag skulle ge dig ett namn, vad skulle du göra då?
Förtal din dumma jävel
Det ringer inga klockor tyvärr
Citera
2021-10-03, 18:25
Medlem
Sqrbankens avatar
Antar denna tråd besvarar min fråga bäst. Blev lite nyfiken över detta med "Young Squad" som från sina hörna på ståplatsen idag knappast smälte in i mängden, i synnerhet inte med sina muckande banderoller. Jag som är sjua på bollen i vanlig ordning eller var det jubileum och nylansering av någonting nytt - en ny generation av organiserade fotbollsligister inom gnagarleden - som gubben bevittnade?
Citera
2021-10-03, 19:19
Medlem
ErikJonasLJs avatar
Liksom att firmans banderoll inte hängde på sin vanliga plats. Har de blivit av med platserna? Eller var orsaken någon annan?
Citera
2021-10-03, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
Finns väl bara ett ord för det, TRAGISKT!
Troligtvis väldigt trasig tjej annars ställer man inte upp på sådant.

Ontopic:
Blir det kaos idag eller har snuten storsatsat?

Schhh, Du får fråga Matadörren när han läst på flahback
Om vi känner han rätt vilket jag tror vi gör så återkommer han när han fått sin kvälls-medicin
Citera
2021-10-03, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhoppsans1
Finns väl bara ett ord för det, TRAGISKT!
Troligtvis väldigt trasig tjej annars ställer man inte upp på sådant.

Ontopic:
Blir det kaos idag eller har snuten storsatsat?

De e jag inte säker på. Hon jobbar inom finans trots att hon förekommer på Lexbase vilket är väldigt konstigt så jag själv jobbar inom samma bransch och du får absolut inte förekomma inom sådana register om du jobbar i en sån bransch.
Men, du säg inget till Matdörren bara schh
Citera
2021-10-03, 20:38
Medlem
Citat:
De e jag inte säker på. Hon jobbar inom finans trots att hon förekommer på Lexbase vilket är väldigt konstigt så jag själv jobbar inom samma bransch och du får absolut inte förekomma inom sådana register om du jobbar i en sån bransch.

Men kan du dra från tråden din loser? Verkligen ingen bryr sig. Mod?

On topic:

Polisen gick hårt fram idag. Lär väl smälla lite varstans likt varje derby, men håller tummarna för att Djurgården söker revansch i natt för gårdagen (och attacken i sumpan senast) (och det sportsliga idag). Lite action vore trevligt att läsa om till morgonkaffet!
Citera
2021-10-03, 20:42
Medlem
Citat:

Jag bjöd ut dig till Solna så att du kunde komma och bilda dig en egen uppfattning om jag hade koll på scenen eller inte...du lös med din frånvaro så att säga och hade väl fullt upp med dina egna filmer på vilde.

Lämna detta forum nu, eller börja skriv något med trovärdighet...din dumma jävel
Senast redigerad av Matadorerna 2021-10-03 kl. 20:51.
Citera
2021-10-03, 20:53
Medlem
Snuten gick hårt mot gårdarna i Solna pendeltågsstation. Vår samling var snutfri hela dagen i princip. Lite småbox i Sumpan, några gårdare i backen, inte mycket mer att orda om just nu
Citera
2021-10-03, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJonasLJ
Liksom att firmans banderoll inte hängde på sin vanliga plats. Har de blivit av med platserna? Eller var orsaken någon annan?

Dom har blivit ivägkörda av en aningen tuffare skara grabbar som inte är huliganer
Citera
2021-10-03, 20:57
Medlem
Brilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pekingludret
Dom har blivit ivägkörda av en aningen tuffare skara grabbar som inte är huliganer

Har man sagt A, får man allt säga B också
Citera
2021-10-04, 08:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Matadorerna
Jag bjöd ut dig till Solna så att du kunde komma och bilda dig en egen uppfattning om jag hade koll på scenen eller inte...du lös med din frånvaro så att säga och hade väl fullt upp med dina egna filmer på vilde.

Hahhaa, du bjöd ut mig till Solna.
Kunde du inte bjuda ut mig till Stockholm när du ändå höll på. Nu håller du din käft stängd gosse.
Citera
2021-10-04, 09:47
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Det har varit väldigt tyst från firman när det visade sig att en av deras "topboys" syster visade sig bli gangbangad i en av Johan Vildes produktioner?

Vad heter tjejen då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in