2021-10-02, 10:10
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asynjan
@alexkl87 uppmärksamt där! https://www.svtplay.se/video/32698231/nyheter-direkt/larm-om-explosionsrisk-i-goteborg?info=visa

Det är onekligen väldigt lik 55-åringen, Den som passerar bakom reportern har lite längre hår.

Ser ut som Wolmersjö.

Tyngre kroppshydda, gång än MGM.
Citera
2021-10-02, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Ser ut som Wolmersjö.

Tyngre kroppshydda, gång än MGM.

Vem är Wolmersjö?
Citera
2021-10-02, 10:13
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurkarn
Jag gjorde ett undantag och Kollade in Slakpressen efter ditt inlägg, helt klart några skruvar lösa där.

Sen kollade jag in klippet med hans "vän" Lennart, och jösses, Lennart är alltså långt sundare än Mark, men gav mig ändå krypningar.

Länka gärna, tack.
Citera
2021-10-02, 10:14
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Expressen har idag publicerat en filmsnutt där MGM klättrar på möbler för att se sin mamma. Han är barfota och med bar överkropp. När han klättrat ned igen så tar han på sig tröjan. Mycket underligt beteende , både att klättra och att klä av sig före han klättrade upp.

Länk, tack!
Citera
2021-10-02, 10:16
Medlem
Inte dömd men skäligen misstänkt.
Ändå hängs han ut med namn och bild.
Känns väl inge vidare?
Citera
Medlem
Citat:
Länk, tack!
https://www.expressen.se/tv/nyheter/gt/bilderna-visar-mark-lorentzon-vid-mammans-aldreboende/
Citera
Medlem
Citat:
Länka gärna, tack.

Citat:
Länk, tack?

Förstasidan på expressen hittar du väl själv?

Det gjorde till och med jag so0m inte har läst Aftonbladdret/Expressen på åratal.

Jag mår lite illa över att nyfikenheten tog överhanden och att jag gav dom ett klick, men det går nog över snart
Citera
Medlem
dannbaggens avatar
Är det någon som vet mer exakt när Mark Lorentzons mamma Maria flyttade från lägenheten på Övre Husargatan till Annedals äldreboende?

Skulle vara intressant hur detta tajmade med pandemin, och han blev så galen.
Citera
2021-10-02, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Flashback har otur med "för en gångs skull". Norra Europas största terrorattentat, bitter vit man. Skolattacker i Sverige, bitter vit incel. Nu Sveriges värsta bostadsbombning genom tiderna, bitter vit äldre man, och blir hjälte på Flashback.

Var är Abdullah?

Ja, fast samtidigt är vi ju jättenyfikna nu när det inte är samma gamla visa utan faktiskt en vit man som står bakom terrorn. Här finns mycket nytt att diskutera helt enkelt.

Dessutom konkret information eftersom massmedia inte lägger energi på att dölja information som de brukar göra när det är en Abdullah som strular. För en gångs skull så gräver även massmedia fram information för de är inte rädda att alla ska bli rasister om de läser sanningen.
Citera
2021-10-02, 10:18
Medlem
madeinflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
Vad är det som tyder på att han agerat som en psykopat?

Det som utmärker en psykopat; bristen på empati! Regelverk är en sak - mänskliga aspekten annan. Förståelsen inför Marks och moderna relation. Känslorna. Ev diagnoser.
Citera
2021-10-02, 10:19
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexkl87
Vem är Wolmersjö?

Grannen.
Han ser onekligen ut som Marks bror. När jag och sambon tittade på nyheterna igår så trodde vi att det var Mark som intervjuades då vi under dagen hade sett stillbilder på Mark. Märkligt sammantrände.
Citera
2021-10-02, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
tror jag inte. enligt det senaste jag hört så bör du bege dig till rymdtorget med omgivningar och leta där. eller om det var opaltorget. någon av dom iaf.
Seriöst? Har du hört att han ska hänga i Bergsjön?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in