2021-10-01, 20:01
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfinsal
Tycker hon påminner om Carolina Gynning, med de uppspärrade ögonen

Tycker jag med.
Men Gynning är ändå trevligare med sina uppspärrade ögon.
Citera
2021-10-01, 20:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Inte mitt sexliv som diskuteras. Jag har legat med betydligt fler men är också några år äldre än Sebastian och har inte haft nåt jättelångt förhållande i högstadiet, gymnasiet eller därefter. Det längsta var typ 18-222 månader. Skulle aldrig berätta för en tjej jag träffar hur många jag legat med förrän vi träffats ett bra tag.

Säger bara att det inte är något märkvärdigt att ha legat med 70-80 st om man snart fyller 30.
Finns ingen fördel att överdriva för en kvinna. De är nog lite som oss. Antingen bryr de sig inte eller så ogillar de att man har legat med fler än 30. Tvivlar på att en kvinna blir imponerad av att man legat med 70-80 st och tror han talar sanning.

Varför skulle han ljuga? Vad tjänar han på det?

Jo, det är ganska märkvärdigt att ha legit med 70-80 personer i 30-års åldern. Sedan så får du självklart tycka vad du vill men så är det. Fakta är att den genomsnittlige människan har runt 5-10 personer under hela sitt liv som man ligger med. Dessa tar du alltså på endast ett år, om du nu talar sanning.
Sedan så får du självklart ligga med hur många du vill, ligg med 1000 pers om det nu ger dig något. Men att påstå att "de flesta" svenskar har legat med fucking 70-80 pers när man är 30 år är bara helt absurt påstående.
Citera
2021-10-01, 20:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DoYaThinkImSexy
Någon som sett det senaste Tjejerna avslöjar allt-avsnittet på tv4play?? Blir på riktigt illamående av Martinas vidriga personlighet! Ut med henne NU! fyfan!!

Tycker annars mest om Rebecka och Ida, men hoppas dom hittar kärlek på annat håll som är äkta och genuin!

Jolin är absolut den mest vettiga och fina tjejen, gillar henne skarpt!

Otippat nog gillar jag Linda, upplever henne 'blåst' genom tv-rutan med hisklig sminkning MEN jävligt kul och verkar tar saker med en klackspark.

Avskyr Elin! Inte många signaler som verkar gå rätt i den där hjärnan.
Och Elvira är bara omogen.

Vad var det som var vidrigt med Martinas personlighet? Hon hade ju rätt. Vad gör ens Sommar där när hon är ute och helt uppenbart fick nobben av båda killarna. Sedan så ska hon sitta där och ha åsikter när hon inte ens var där eller är med längre.
Citera
2021-10-01, 21:10
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Jo, det är ganska märkvärdigt att ha legit med 70-80 personer i 30-års åldern. Sedan så får du självklart tycka vad du vill men så är det. Fakta är att den genomsnittlige människan har runt 5-10 personer under hela sitt liv som man ligger med. Dessa tar du alltså på endast ett år, om du nu talar sanning.
Sedan så får du självklart ligga med hur många du vill, ligg med 1000 pers om det nu ger dig något. Men att påstå att "de flesta" svenskar har legat med fucking 70-80 pers när man är 30 år är bara helt absurt påstående.

Var påstår jag att de flesta svenskar legat med 70-80 personer eller skrivit något om hur många medelsvensson har legat med?
Säger bara att det inte är något märkvärdigt dvs inte något konstigt eller som får folk att höja på ögonbrynen över.
Skulle däremot aldrig berätta för en kvinna jag dejtar om hur många jag legat med. Får ju bara en att framstå som oseriös. Ska bli intressant att se vad tjejernas reaktion blir på Sebastians svar. Såg inte ut som att man fick se något om det i veckans avsnitt.

En snabb googling gav svaret att 15,3 sexpartners är medel i Sverige enligt Inizio. Hur det ser ut globalt vet jag inte men stora delar av världen har fortfarande traditionen att sex innan äktenskap är förbjudet, speciellt för kvinnor.
https://inizio.se/wp-content/uploads/2018/08/Sa%CC%8A-ligger-landet-Inizio.pdf
Citera
2021-10-01, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoYaThinkImSexy
Någon som sett det senaste Tjejerna avslöjar allt-avsnittet på tv4play?? Blir på riktigt illamående av Martinas vidriga personlighet! Ut med henne NU! fyfan!!
.

Ja, fy fan vad osympatisk hon var. Hon ser ju ut som en 50-åring som överdoserat botox och fillers, helt onaturlig. Trodde verkligen inte att hon bara var 34 år??
Citera
2021-10-01, 22:33
Medlem
Både Bachelors och Shilera har synts i kvällens sändning av Idol.
Citera
2021-10-01, 22:58
Medlem
dialektikers avatar
Jag tycker faktiskt årets tjejer har varit riktigt snälla och sympatiska mot varandra, till skillnad från föregående år.
Men den där Martina är ju lömsk och manipulativ.

Jag är på team Sommar, här.
Hon ska ju vara med i Tjejerna avslöjar allt, för att få säga sin synpunkt.
Nä, Martina är inte alls särskilt sympatisk då hon försöker mobba ut en ny tjej som automatiskt "blir svagare" som ju nya tjejer är.
Typiskt feg mobbare som går på dem som är svagare än en själv.

Emelie var juste med sin ursäkt till Natalie också.

Annars brukar tjejerna vara riktigt läskiga bitches i Bachelors.
Citera
2021-10-01, 23:13
Avstängd
frekkinheads avatar
Tycker båda killar verkar vara genuint fina människor efter att ha sett på fler avsnitt nu.

Sebbes strategi att "få alla tjejer att känna sig mer sedda" verkar dock vara uselt. Det är just det han inte borde göra. Orsaken till att tjejer börjat neka honom är just pga. att det känns som han läser ett manus för dem och det blir extremt förutsägbart. Varför ge komplimanger till någon man knappt känner? Han hade tjänat på att vara lite mer iggande. Simon är inte så himla mycket bättre men han är iaf. mer unik med sina dejter och skapar mer personlig kemi, på ett mer naturligt sätt.

PS: Armina är så sjukt jävla dryg och arrogant. Känns som att hon alltid håller igen något. Vafan släpp loss för helvete...
Senast redigerad av frekkinhead 2021-10-01 kl. 23:59.
Citera
2021-10-01, 23:25
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Tycker båda killar verkar vara genuint fina människor efter att ha sett på fler avsnitt nu.

Sebbes strategi att "få alla tjejer att känna sig mer sedda" verkar dock vara uselt. Det är just det han inte borde göra. Orsaken till att tjejer börjat neka honom är just pga. att det känns som han läser ett manus för dem och det blir extremt förutsägbart. Varför ge komplimanger till någon man knappt känner? Han hade tjänat på att vara lite mer iggande. Simon är inte så himla mycket bättre men han är iaf. mer unik med sina dejter och skapar mer personlig kemi, på ett mer naturligt sätt.

Dubbla budskap i ditt inlägg.

Snälla använd inte genuint fina Det floskelordet har vi fått nog av.

Och sen i nästa stycke säger du ju emot dig själv.
"Han läser ur ett manus och är förutsägbar. Ger komplimanger till folk han knappt känner."
Där sågar du ju honom totalt.
Håller med dig i detta, för övrigt.
Han är osäker.

Och jisses vilket gråt-drama han skapade på festen genom att vilja ge alla tjejer uppmärksamhet.
På ett sätt var det ju lite fint av honom (men jag tror faktiskt att han måste ge av sig själv på det sättet eftersom att han märker att tjejerna glider honom ur händerna? Alltså såna som han genuint (nu använde jag också det ordet ) gillar, ratar honom. Då blev han lite skakis.
Och därför tar han i från tårna med att ge alla uppmärksamhet.
Och då åt tjejerna upp honom totalt.
Varje killes mardröm att hamna med tjejer som ska älta jobbigheter i massor, så att det bara blir massa negativt på en fest. Eller vem tycker inte det är tråkigt för övrigt, vilket kön man än har?
Sitta och prata massa problem på en fest är ju likställt med en snedfylla.

Detta medan Simon slog klackarna i taket.
Sebastian blev ju helt slut, och lite avis på Simon som bara hade skoj där.
Senast redigerad av dialektiker 2021-10-01 kl. 23:31.
Citera
2021-10-02, 00:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag tycker faktiskt årets tjejer har varit riktigt snälla och sympatiska mot varandra, till skillnad från föregående år.
Men den där Martina är ju lömsk och manipulativ.

Jag är på team Sommar, här.
Hon ska ju vara med i Tjejerna avslöjar allt, för att få säga sin synpunkt.
Nä, Martina är inte alls särskilt sympatisk då hon försöker mobba ut en ny tjej som automatiskt "blir svagare" som ju nya tjejer är.
Typiskt feg mobbare som går på dem som är svagare än en själv.

Emelie var juste med sin ursäkt till Natalie också.

Annars brukar tjejerna vara riktigt läskiga bitches i Bachelors.

Sommar är utslagen! Så nej hon ska inte vara med i något program längre.
Citera
2021-10-02, 00:21
Medlem
Känns som en liten spoiler ..
shileras syster deltar ju i idol. Att shilera är i publiken är ju inte så konstigt.
Men sen dyker båda batchelor-killarna upp i publiken. Idol kör nått litet inslag med dem att ”det är deras tid i rutan mån-Tor, men fredag är idols tidpunkt! ”

Skulle Sebastian velat sitta i publiken samtidigt med henne(Shilera) om han valt någon annan tjej till ”sista” ?!
Citera
2021-10-02, 00:31
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Sommar är utslagen! Så nej hon ska inte vara med i något program längre.

Men alltså, har Tv bjudit in henne, så måste hon ju få säga någonting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in