2021-09-24, 11:20
Medlem
jannesvansloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Känner samma. Gillar Joline också faktiskt även om hon är flummig.

Elins uttalande om att de inte borde ha märkliga tjejer där som killarna ändå inte kommer välja utan bara ”pangbrudar” som hon och Elvira Alice osv är så att man spyr. Hatar översittartjejer som tror att de är bättre än andra. En snygg tjej som har den egenskapen blir så ful i mina ögon

Kolla senaste "Tjejerna avslöjar allt" så kommer du troligtvis ändra åsikt. Hon är störd i huvudet. Inte helt frisk.
Citera
2021-09-24, 13:04
Medlem
Det är väl samma Elin som va med detta ex on the Beach? Hon som blev utnyttjad av Babben Nenad
Citera
2021-09-24, 13:29
Medlem
MostyBlejsXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Oberg
”.

Malin - måste vara bästa programledaren ever! ALLA kategorier!!❤️

Skojar du??? Har stört mig på henne varje gång jag sett henne och fattar inte att hon väljs som programledare till något program.
Citera
2021-09-24, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MostyBlejsX
Skojar du??? Har stört mig på henne varje gång jag sett henne och fattar inte att hon väljs som programledare till något program.

Håller med. Hon är enerverande dålig på sitt jobb. Provocerar, uppfostrar, tror hon vet bäst i allt fettot.
Citera
2021-09-24, 16:47
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Det är väl samma Elin som va med detta ex on the Beach? Hon som blev utnyttjad av Babben Nenad

Yes det är samma Elin. Känns som att hon är väldigt osäker här med, får varningssignaler direkt. Ingen jag skulle kunna vara tsm med.
Citera
2021-09-24, 16:48
Medlem
Modifys avatar
Är det bara jag som stör mig på Elviras ständiga skrattande och fnissande? I början var det bara lite charmigt, men nu känns det som hon inte kan vara seriös öht
Citera
2021-09-24, 17:32
Haha herregud vad de försökte vinkla det i senaste avsnittet att Elin skulle lämna tillbaks rosen till Sebastian. Fruktansvärt dåligt klippt. Men men, allt för tv.

Sedan så kan ju inte hon tjejen och Joline vara så förvånade att de kunde åka hem, vad ju stor chans att båda skulle ryka. Var ju trots allt en tjej som inte tog emot Sebastians sista ros.
Citera
2021-09-24, 17:33
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Yes det är samma Elin. Känns som att hon är väldigt osäker här med, får varningssignaler direkt. Ingen jag skulle kunna vara tsm med.

Dock så hade Elin rätt i att Sebastian verkligen säger exakt samma sak till flera tjejer. Känns så fake
Citera
2021-09-24, 18:58
Medlem
Tycker det ser ut som att Sebastian har en begynnande ölkagge. I alla fall ur vissa kameravinklar.
Citera
2021-09-24, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Jag tycker att Elin revanscherar sig totalt här i Bachelor. Det stämmer att hennes insats i XOTB var bedrövlig och att det framstod som att hon lät sig domineras totalt av den där hopplöse bögen i det programmet. Nu är hon dock några år mognare och i sin absolut bästa ålder (25 år). Och hon har stil, klass och karisma som skåpar ut alla de andra damerna. Tyvärr har hon fortfarande tveksam smak när det gäller killar. Hur hon kan föredra Sebastian framför Simon är en gåta. Men det är ju inte mitt problem.
Citera
2021-09-24, 20:10
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregers.werle2
Jag tycker att Elin revanscherar sig totalt här i Bachelor. Det stämmer att hennes insats i XOTB var bedrövlig och att det framstod som att hon lät sig domineras totalt av den där hopplöse bögen i det programmet. Nu är hon dock några år mognare och i sin absolut bästa ålder (25 år). Och hon har stil, klass och karisma som skåpar ut alla de andra damerna. Tyvärr har hon fortfarande tveksam smak när det gäller killar. Hur hon kan föredra Sebastian framför Simon är en gåta. Men det är ju inte mitt problem.

Sebastian är trevlig, gick i plugget med honom och han var alltid lugn i gänget bland hockeykillarna. Simon ser på bra ut att jag tippar på att han är en douche i ett förhållande. Sebastian talar dock lite som att han läser fusklappar, tycker annars de är ganska jämna och ganska opersonliga i rutan. Kanske blir mer avslappnat när de ställt in siktet helt på varsin tjej och talar mer naturligt och inte följer tv-produktionens råd i samma drag.
Citera
2021-09-24, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gregers.werle2

Stil och klass och gigantiska förstorade läppar? Ok då vet vi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in