Citat:
Ursprungligen postat av
KlartSur
Han är kul och annorlunda. Räcker för att komma bland de sex bästa. Ingen vinnare.
Jag har inget emot honom som person. Jag pratar om uppträdandet. För omodernt låtvak, väljer man en sådan låt måste man sjunga bättre och bjuda på något mer.