2021-09-10, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kristofferG
Det är snarare du som är "ostabil" i dig själv.
utifrån ditt alias antar jag att du är en man.
men vet du hur kvinnor tycker om män som tittar jämt på andra kvinnor när de är ute med sin fru eller flickvän? det är äckligt och har ingen alls respekt för frun/flickvännen.
Det är alltså absolut inget fel att ts känner så, utan män som du och ts man som är ostabila och äckliga.
om du vill titta på andra kvinnor, fine, om du är singel får du göra som du vill, men absolut inte när du har fru eller flickvän
Citera
2021-09-12, 14:56
Medlem
Hungriga ögon kallar min mamma det...killar med detta beteende kan oftare vara otrogna.

Har iallafall bevisats några gånger i min omgivning...
Citera
2021-09-13, 05:54
Avslutad
Att män spanar in kvinnor som klär sig snyggt sexigt eller avslöjande är helt normalt, vissa är bara bättre att dölja det än andra men att han tittar på barn på samma sätt låter rätt oroväckande. Hur klär du dig själv?
Citera
2021-09-13, 06:11
Medlem
Jag-ser-digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klarhimmel
utifrån ditt alias antar jag att du är en man.
men vet du hur kvinnor tycker om män som tittar jämt på andra kvinnor när de är ute med sin fru eller flickvän? det är äckligt och har ingen alls respekt för frun/flickvännen.
Det är alltså absolut inget fel att ts känner så, utan män som du och ts man som är ostabila och äckliga.
om du vill titta på andra kvinnor, fine, om du är singel får du göra som du vill, men absolut inte när du har fru eller flickvän
. Jadu., män är mer polygama än kvinnor av naturen.
Det är enkelt att sprida rykten att andra är äckliga hit och dit. Jag föreställer mig dig som en passivt arg kvinna med kliniskt rent yttre och ett päckligt inre..
Citera
2021-09-13, 06:18
Medlem
Du får säga till honom. Lika bra att korrigera beteendet i tid. Annars kommer det bara ligga där och skava. Sen kan det ju bara vara så att han har den vanan att glo på folk runtomkring sig. Vissa kommer då reagera och visa intresse tillbaka. I synnerhet barn som får för lite uppmärksamhet av föräldrarna. Du får väga beteendet mot hur han är i relationen för övrigt. Är han angelägen om dig eller har han ena benet utanför? Det senare är i sådana fall ett varningstecken på att han kanske inte är så engagerad i dig som du skulle önska.
Senast redigerad av noden 2021-09-13 kl. 06:32.
Citera
2021-09-28, 06:22
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luvzyluv
Det är rätt vanligt när man går förbi folk att man kollar lite, att man blickar lite snabbt för att se vem det är och sen går man vidare men min kollar lite för mycket på tjejer och kvinnor och speciellt på tjejer som är uppklädda, det är som om det gnistar till lite i hans ögon.

När vi går tillsammans på promenad, ute på stan eller restaurang så kollar han på andra uppklädda tjejer som är rejält sminkade eller har tajta kläder, även i bilen när han kör kollar han lite extra på andra tjejer.

Han kollar även på barn (jag menar förstås inte bäbisar) och jag har även sett att småflickor försöker få ögonkontakt med honom, antagligen för att han tittat? En tjej på ca 5-6 år, försökte få ögonkontakt med honom och det var när vid stod i en kö som en flickan hela tiden ville ha hans uppmärksamhet och det har inte hänt en gång utan flera gånger olika tillfällen och barn i samma ålder.

Jag tycker att det är underligt. Jag får konstiga tankar. Någon som kan hjälpa mig förstå vad det är som pågår. Är han ostabil i sig själv? Bekräftelse behov?

Jag reagerade mycket i början men nu har jag lärt mig att hantera det genom att jag lägger fokus på mig själv men jag mår dåligt för i mina tidigare relationer så har männen aldrig gjort så.

Vad är det med män som har det här beteendet?

Måste tillägga att jag är attraktiv, uppkläd och tycker om att sminka mig, jag är elegant och vacker kvinna! Jag vill ha barn med en stabil man och inte en man som ögnar åt allt han ser.

Alltså det här är riktigt spooky! Du har beskrivit mig spot on. Vad är det med oss som är så här? Högt testosteron, högre än 25 nmol/L i blodet och därmed hög sexualdrift. Alla snygga och söta kjoltyg är intressanta att smeka med blicken hela tiden. I huvudet så flashar sexuella sekvenser, vilket höjer energinivån och håller våra jaktinstinkter på alerten. Jo, det händer att flickor, tjejer och kvinnor söker ögonkontakt. De känner av vibbarna, och vill bli bekräftade eller betäckta.
Senast redigerad av WordWarrior 2021-09-28 kl. 06:26.
Citera
2021-09-28, 07:13
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2021-09-30, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luvzyluv
Det är rätt vanligt när man går förbi folk att man kollar lite, att man blickar lite snabbt för att se vem det är och sen går man vidare men min kollar lite för mycket på tjejer och kvinnor och speciellt på tjejer som är uppklädda, det är som om det gnistar till lite i hans ögon.

När vi går tillsammans på promenad, ute på stan eller restaurang så kollar han på andra uppklädda tjejer som är rejält sminkade eller har tajta kläder, även i bilen när han kör kollar han lite extra på andra tjejer.

Han kollar även på barn (jag menar förstås inte bäbisar) och jag har även sett att småflickor försöker få ögonkontakt med honom, antagligen för att han tittat? En tjej på ca 5-6 år, försökte få ögonkontakt med honom och det var när vid stod i en kö som en flickan hela tiden ville ha hans uppmärksamhet och det har inte hänt en gång utan flera gånger olika tillfällen och barn i samma ålder.

Jag tycker att det är underligt. Jag får konstiga tankar. Någon som kan hjälpa mig förstå vad det är som pågår. Är han ostabil i sig själv? Bekräftelse behov?

Jag reagerade mycket i början men nu har jag lärt mig att hantera det genom att jag lägger fokus på mig själv men jag mår dåligt för i mina tidigare relationer så har männen aldrig gjort så.

Vad är det med män som har det här beteendet?

Måste tillägga att jag är attraktiv, uppkläd och tycker om att sminka mig, jag är elegant och vacker kvinna! Jag vill ha barn med en stabil man och inte en man som ögnar åt allt han ser.

Otroligt osexigt med män som glor öppet. Ibland har man bara lust att sticka ut ögonen på dem.
Men ibland tror jag det är oskyldigt som att vissa män konstant måste scanna sin omgivning.
Citera
2021-09-30, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Otroligt osexigt med män som glor öppet. Ibland har man bara lust att sticka ut ögonen på dem.
Men ibland tror jag det är oskyldigt som att vissa män konstant måste scanna sin omgivning.

Vänta jag tycket du ska sticka för han verkar som en pedofil. Men konfrontera honom först men din intuition stämmer antagligen!
Citera
2021-10-01, 14:52
Medlem
HighwayDelights avatar
Säg åt fanskapet att du känner dig obekväm i detta.
Är han normalt skapt så trillar pollettjäveln ner.
Citera
2021-10-01, 14:53
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Hungriga ögon kallar min mamma det...killar med detta beteende kan oftare vara otrogna.

Har iallafall bevisats några gånger i min omgivning...

Jävligt hyggligt att bete sig som en sådan jävla idiot när ens partner är närvarande.
Citera
2021-10-01, 19:35
Medlem
CompressorVanes avatar
Hur är du mot honom hemma?

Inget sex? Är du gnällig och arg? Är figuren urspårad åt det grövre hållet?
-Delar som gör dig oattraktiv.
Då KOMMER han se åt andra damer.

En man ser åt det han inte har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in