2021-10-01, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Åklagaren förhörde inte ens Bali, det var inte ett brott ens enligt målsägandes version. Borde aldrig polisanmälts, den som anmälde har gjort en falsk tillvitelse genom att anmäla något som inte ens är ett brott om det hänt. Ett politiskt maktspel som aldrig borde blivit en polissak.

Nu alla ni som gillar Bali; ni inser att det är bara SD som gäller att rösta på nu? M är kört och förlorat, de har drevat bort Bali så nu saknar de värde.
Det stämmer.
Precis som många av oss förutspådde så ställer han inte upp för nominering till nästa val, eller rättare sagt han blev tvingad till det av M ledningen även om han blev friad.
Att han får sitta kvar till 2022 hänger nog ihop med förmåner som utfaller efter man suttit 2 valperioder i sträck i riksdagen.
SD har nog även insett att M tänker blåsa dom på inflytande efter valet.
SD:s utspel om pensionerna är som en direkt invit till Socialdemokraterna tyder på ett ny taktik.
Slösa inte bort er röst på Uffe, han är ingen garant för minskad massinvandring.
Det sitter i Moderaternas DNA att översvämma Sverige med billig, lönesänkande arbetskraft och bidragstagare.
Citera
2021-10-01, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Även om man torkar bort skiten så fortsätter det att lukta!

Tycker det är bra att han blir kvar! Perfekt sänke för det brunblåa blocket!

Eller skäl till ökad irritation mot vänstern? Att använda falska anklagelser och trakassera meningsmotståndare för att man är för dum för att argumentera går inte hem hos någon sund människa.
Citera
2021-10-01, 18:20
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Men det är ju fortfarande bilder i ett sexuellt syfte förstår du väl?

Eller varför tror du Hanif bad om bilder?

Nej det är inga bilder och heller inte i sexuellt syfte, Bali har heller inte bett om det.
Varför ljuger du?
Citera
2021-10-01, 18:21
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Vi behöver inte låtsas, allt är OK.
Precis. Äntligen. Heja Hanif!
Citera
2021-10-01, 18:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Även om man torkar bort skiten så fortsätter det att lukta!

Tycker det är bra att han blir kvar! Perfekt sänke för det brunblåa blocket!
Fortsätt brunsmeta. Det är du som är experten på skit, jag ska inte sätta mig till doms över dina hobbies.

Det är ju självklart att han blir kvar, han har ju inte gjort något fel.
Citera
2021-10-01, 18:23
Moderator
Tinuviels avatar
Sammanfogat trådar. Tillägg i rubrik.

// mod
Citera
2021-10-01, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Varför ska jag gissa om det?

För egen del hjälper jag dock en 16 årig tjej med studierna i mitt hem regelbundet och det är inte det minsta konstigt med det. Ni har snuskiga fantasier som tror att alla män vill knulla 16-åringar, hur är ni skapta egentligen?
Det finns saker som det är olagligt att göra (att knulla 16-åringar är inte en av dem), men det finns ingenting det är olagligt att vilja göra.
Citera
2021-10-01, 18:24
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaDrycker
Det finns saker som det är olagligt att göra (att knulla 16-åringar är inte en av dem), men det finns ingenting det är olagligt att vilja göra.

Precis, inte än i alla fall men med woke så har vi snart tankeförbud.
Citera
2021-10-01, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Varför ska jag gissa om det?
Eftersom det är det vi diskuterar. Jag menar att HB nog var intresserad av tjejen och jag tycker det är olämpligt och äckligt av en 35-åring. En grupp här tycker att det är helt normalt, och en tredje grupp låtsas att de tror att det var helt platoniskt. Den andra gruppen är i alla fall ärliga, din grupp är bara idiotisk.

Sedan förstår jag inte logiken i att *jag* skulle vara snuskig, då skulle jag väl tillhöra mittengruppen som försvarar honom och säger att det är helt normalt?

Om han hjälpt kompisens dotter, eller granntjejen, då hade det inte varit så suspekt, men det här är en helt annan situation. Jag antar att din läxtjej inte kommer från tinder?
Citera
Medlem
RyanCrockers avatar
Vet man vilka partikamrater han pekar på som villa få bort honom?

Jag förstår inte riktigt hans hantering av anklagelserna. Det är väl bara att slå tillbaka och inte göra sig till offer. Alla bevis och motbevis finns sparade digitalt.
Citera
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Åklagaren borde berätta mer om vilken kontakt han haft med kvinnan om någon. Det kanske börjat med vanliga bilder men slutar med naket. De andra kvinnorna då? Var det fler ?
Fy satan så fult du debatterar.
Här har vänster o sossarna begått character assassination på Hanif. Och fått sitt bakslag = att Hanif inte gjort något brottsligt. Då kan de inte ta det utan måste fortsätta med "öh, öh, de andra brudarna, då?"

Skäms på er, på riktigt!
Citera
2021-10-01, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Om du tycker det är ett skäl så visst, gå omkring och tro det. Men jag är varken förtroendevald eller har bjudit hem 16-åringar för att se film, så det spelar ju inte så stor roll vad du tror.
Jag vet inte om Hanif Bali har bjudit hem någon 16-åring för att se film, men jag är ganska säker på att det inte finns någon lagparagraf som förbjuder det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in