Citat:
Ursprungligen postat av
rskworpb
Att du under hela tråden har upprepat felaktigheter innebär inte att det blir sanningar. Dags att pudla och be om ursäkt nu för dina falska beskyllningar mot offret Bali.
Åklagaren kunde förstås på 5 sekunder konstatera att den enda bild kvinnan kunde visa upp inte var sexuell och då faller allt. Att hon inte ens kunde visa upp att hon skickat den till Bali och heller inte att han har begärt den gör detta än mer absurt. Åklagaren borde lagt ner ärendet direkt och inte väntat så här länge.
Jag ska alltså be om ursäkt för att jag hela tiden hävdat att förundersökningen om brott kommer läggas ner?
Det visade ju sig att jag fick rätt och du fick fel, då du bestämt hävdade att åklagaren skulle döma Hanif Bali felaktigt för brott.
Jag kan konstatera att dina beskyllningar mot åklagaren visade sig vara felaktiga, hon gjorde sitt jobb korrekt.
Hela ärendet har gått precis som förväntat från första början, någonting direkt brottsligt går inte bevisa,
däremot består fortfarande det olämpliga uppträdandet vilket är ett återstående bekymmer för Moderaterna.