2021-09-24, 21:18
Medlem
Allt mer jag läser om detta så minimerar jag tankarna om att det är otroheten som han ska ha tagit en kula för och istället handlar detta om pengar.

N1n0s ska ha varit en otrolig entrepenör.
Citera
2021-09-25, 00:41
Citat:
Ursprungligen postat av Sharmut4
Allt mer jag läser om detta så minimerar jag tankarna om att det är otroheten som han ska ha tagit en kula för och istället handlar detta om pengar.

killen som står utanför actic är M öner. ahahahahahha han är omöjligt mördaren, han är inte typen för att mörda.
Citera
2021-09-25, 06:28
Medlem
Citat:
Allt mer jag läser om detta så minimerar jag tankarna om att det är otroheten som han ska ha tagit en kula för och istället handlar detta om pengar
Det vet vi inget om.

Det vi vet är att i stort sett nästan alla män från Mellanöstern är potentiella kaosmänniskor särskilt detta Nätverket med syrianer om dom nu är inblandade så det behövs vad vi sett tidigare inte mycket för att någon ska bli skjuten eller utpressad mm.

Så att detta kan mycket väl ha att göra om det nu är så att BO haft sex med en kvinna som tidigare haft ett förhållande med någon som har med Nätverket att göra. Detta måste BO känt till att man kan bli mördad för en sån här sak så då har ju tyvärr BO sig själv att skylla till viss del.

Kaosmänniskor=Det kan svänga fort och bli kaos

Vad är det ni inte förstår???
Citera
2021-09-25, 07:03
Medlem
Såg fallet på Efterlyst - det är inte möjligen så att någon ledsnat på att killen var för lat att gå typ 50 m utan alltid, antar jag, använt parkeringsplatserna som var specifikt för familjer och låg direkt vid ingångarna?
Citera
2021-09-25, 09:39
Medlem
Klickiss avatar
Citat:

Började med 1 pizzeria och ägde sedan 3 bättre restauranger i Stockholm inom 10 år.
Citera
2021-09-25, 09:52
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymp
killen som står utanför actic är M öner. ahahahahahha han är omöjligt mördaren, han är inte typen för att mörda.

M Ö. Var väl häktad för nånting för ett tag sedan? Minns dock inte för vad
Citera
2021-09-25, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suckdorffsvapnet
Och hon skulle behöva hjälp omgående för sitt sexmissbruk, det finns gott om hjälp att få mot detta satyg.
Det är fortfarande inget brott hon begått. Och om hon är sexmissbrukare så är det inget socialtjänsten har att göra med heller så länge hon sköter sig enligt deras regler.

Man kan också vara t ex vara vegan och djurrättsaktivist utan att begå brott.

Vad är det du inte förstår??
Citera
2021-09-25, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymp

Va fan gaggar du om? Ser verkligen inte ut som M.Ö. Ser ut som en 18-20 åring helt spinkig undernärd arab.
Citera
2021-09-26, 20:09
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiesp
Såg fallet på Efterlyst - det är inte möjligen så att någon ledsnat på att killen var för lat att gå typ 50 m utan alltid, antar jag, använt parkeringsplatserna som var specifikt för familjer och låg direkt vid ingångarna?

Jo. Det händer ofta att folk blir skjutna av småbarnsföräldrar just för att de tagit familjeparkeringen. 🤦
Citera
2021-09-30, 07:26
Medlem
Bara en tidsfråga när bakomliggande sponsorer till mordet får sitt straff på Södertäljevis. De tre häktade var en signal för närstående och vänner till BO att dessa är av intresse och har sannolikt inblandning. Otrohetflickans pappa, exets pappa och en av bröderna till exet.
Citera
2021-10-01, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jango999
Bara en tidsfråga när bakomliggande sponsorer till mordet får sitt straff på Södertäljevis. De tre häktade var en signal för närstående och vänner till BO att dessa är av intresse och har sannolikt inblandning. Otrohetflickans pappa, exets pappa och en av bröderna till exet.

Är det dessa 3 som togs in till polisen?
Citera
2021-10-02, 17:12
Medlem
zocus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jango999
Nu var de bara anhållna och inte häktade...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in