2021-09-30, 20:51
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragonslayer1339
Fyfan för sånna som dig, hur jävla äcklig kan man vara egentligen.
Till att börja med ligger man inte med sina exs kompisar, särkilt inte om ni är gemensamma vänner, det här inte mer än rätt åt dig.
Det är bara idioter som som samma fel men hoppas på olika resultat.
Hoppas du får en rullstolsburen downis, som straff för ditt inkompetenta wt-beteende.

Nu är du imbecill på riktigt.

Förhoppningsvis, förutsatt att det nu blir en unge så håller vi tummarna för att det blir ett starkt och friskt barn.

Det finns viktigare saker våra skattepengar kan gå till.
Citera
2021-09-30, 20:52
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Man blir inte förvånad längre över Kvinnors misär som de själva skapar.

TS gick alltså och knullade, på fyllan, med en gemensam vän till exet.

Hoppas du brinner i helvetet och aldrig kan få barn.

Sådana som dig skall inte få skaffa barn och socialen borde övervaka alla framtida förhållanden för att säkerställa att de männen inte råkar illa ut tack vare dig.

Gör abort för världens bästa! Enklaste svaret.

Nu kan hon uppenbarligen få barn ...
Citera
2021-09-30, 20:56
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Här har vi ett bra exempel varför svenska kvinnor är slynor

Jag antar att MENA-kvinnor i burka är att föredra?
Citera
2021-09-30, 21:06
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Det här är varför bibeln har rätt om kvinnor, tyvärr. Kvinnor kan inte sköta sig, de tänker bara med fittan. Varför tror ni de vill ha hit fler afrikaner? Fittan igen......

Nu blandar du ihop det. Uttrycket är att det är män som tänker med kuken. I det här fallet så har ju även mannen som inte är direkt gammal tänkt med kuken. Han har ju vetskap sedan tidigare och ändå är han där och doppar utan skydd.
Citera
2021-09-30, 22:51
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissChillax
Hej!
Jag har försatt mig i en jävligt strulig situation. I somras gjorde jag slut med mitt ex efter över 4år tillsammans. Han är fortfarande kär i mig men jag har kännt länge att vi inte skulle leva resten av våra liv tillsammans.

För drygt 1,5år sedan blev jag gravid med mitt ex och det slutade med en abort. Vi hade inte ekonomin eller stabilitet som vi ville ha. Dessutom var det början av pandemin ("idag har 95personer dött, gravida är i riskgrupp" var det som sades i nyheterna under den tiden). Och jag var redan då tveksam på förhållandet.

Jag och mitt ex har haft en gemensam vän, en man, som är 14år äldre än jag själv. Han har hintat länge om att han tycker om mig, men jag har ignorerat det pga förhållandet.

Efter att det tog slut med mitt ex så gjorde den äldre mannen närmanden, och jag kände "varför inte". På fyllan för drygt en månad sedan hade vi sex, oskyddat. Han frågade inte och jag sa inget. Jag tog ett dagen efter piller 3dagar senare (vi hade sex på en fredag och apoteket öppnade måndag).

Senaste veckan har jag kännt mig trött, illamående och har ont i magen. Mensen borde komma om några dagar och graviditetstestet visar ingenting, än.
Men jag är så jävla rädd.

Den här äldre mannen har barn sedan tidigare, och jag är närmre dottern i ålder än mannen. Han själv är bara några år yngre än min egen pappa. Han har många gemensamma vänner med mig och mitt ex och vi ses ofta allihop. (Jag är 24 han är 38)

Den tidigare aborten jag gjort är det värsta jag varit med om. Så en till abort är inte aktuellt överhuvudtaget. Nu har jag bättre ekonomi och tryggare livssituation än sist, men jag kommer bli ensamstående.

Vad ska jag göra? Om jag är gravid kommer det krossa mitt ex. Jag vet inte hur jag ska berätta för den äldre mannen. Hur ska jag berätta för mina föräldrar och vänner. Känner mig så ofantligt idiotisk och rädd.

Har någon varit med om något liknande? Hur har det blivit för er? Hjälp.

vafan du vet ju inte om du är gravid ännu.
Citera
2021-09-30, 22:57
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Herregud. Va du tvungen att ta den gemensamma vännen?

Ditt ex är fortfarande kär i dig, du tog bort hans unge, men funderar på att behålla hans kompis unge som du har i magen?

Shit. Skulle inte vara förvånad ifall ditt ex blir galen och ger sig på er båda eller skadar sig själv.

Berätta inte för honom ensam i alla fall. För din egen säkerhet.

Vissa människor är sina egna värsta fiender, TS är en sån person.

Helvete vilket ras till människa. Trash-TV människa fast i verkliga livet.

Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
Nu blandar du ihop det. Uttrycket är att det är män som tänker med kuken. I det här fallet så har ju även mannen som inte är direkt gammal tänkt med kuken. Han har ju vetskap sedan tidigare och ändå är han där och doppar utan skydd.

Fast hon tänker väl med fittan, hon öppnade den för den här gamla stofilen.
Citera
2021-10-01, 08:12
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jatteloka
Hahah asså de är tragiskt hur kvinnohatande flashback har blivit. Bara för alla jävla nollor inte får nå fitta själv.

TS: Gör abort. De må va jobbigt att genomföra men att ha ett barn vid 24 är inte rätt väg, enligt mig.

Ja men vad bra! Alltså att TS får lite support och goda råd i tråden! Antar att du menar att hon ska;

- fortsätta knulla runt oskyddat
- fortsätta använda abort som preventivmedel
- helst knulla med tillfälliga korta förhållandes kompisar

Men det är ju jättebra!
Citera
2021-10-01, 08:14
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
- - - gamla stofilen.

38 bast... ...som jag skrev... säger "SWISH" - sedan plötsligt är ni själva 38.

Hoppas iofs att du var ironisk!
Citera
2021-10-01, 08:51
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
vafan du vet ju inte om du är gravid ännu.
Precis! Därför kan man undra varför denna tråd finns.
Citera
2021-10-01, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissChillax
Hej!
Jag har försatt mig i en jävligt strulig situation. I somras gjorde jag slut med mitt ex efter över 4år tillsammans. Han är fortfarande kär i mig men jag har kännt länge att vi inte skulle leva resten av våra liv tillsammans.

För drygt 1,5år sedan blev jag gravid med mitt ex och det slutade med en abort. Vi hade inte ekonomin eller stabilitet som vi ville ha. Dessutom var det början av pandemin ("idag har 95personer dött, gravida är i riskgrupp" var det som sades i nyheterna under den tiden). Och jag var redan då tveksam på förhållandet.

Jag och mitt ex har haft en gemensam vän, en man, som är 14år äldre än jag själv. Han har hintat länge om att han tycker om mig, men jag har ignorerat det pga förhållandet.

Efter att det tog slut med mitt ex så gjorde den äldre mannen närmanden, och jag kände "varför inte". På fyllan för drygt en månad sedan hade vi sex, oskyddat. Han frågade inte och jag sa inget. Jag tog ett dagen efter piller 3dagar senare (vi hade sex på en fredag och apoteket öppnade måndag).

Senaste veckan har jag kännt mig trött, illamående och har ont i magen. Mensen borde komma om några dagar och graviditetstestet visar ingenting, än.
Men jag är så jävla rädd.

Den här äldre mannen har barn sedan tidigare, och jag är närmre dottern i ålder än mannen. Han själv är bara några år yngre än min egen pappa. Han har många gemensamma vänner med mig och mitt ex och vi ses ofta allihop. (Jag är 24 han är 38)

Den tidigare aborten jag gjort är det värsta jag varit med om. Så en till abort är inte aktuellt överhuvudtaget. Nu har jag bättre ekonomi och tryggare livssituation än sist, men jag kommer bli ensamstående.

Vad ska jag göra? Om jag är gravid kommer det krossa mitt ex. Jag vet inte hur jag ska berätta för den äldre mannen. Hur ska jag berätta för mina föräldrar och vänner. Känner mig så ofantligt idiotisk och rädd.

Har någon varit med om något liknande? Hur har det blivit för er? Hjälp.

Så sjukt vidrigt beteende, man vill bara spy.
Inte konstigt att det finns män som flippar på kvinnor.
Citera
2021-10-01, 10:29
Medlem
jattelokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Ja men vad bra! Alltså att TS får lite support och goda råd i tråden! Antar att du menar att hon ska;

- fortsätta knulla runt oskyddat
- fortsätta använda abort som preventivmedel
- helst knulla med tillfälliga korta förhållandes kompisar

Men det är ju jättebra!

Så trött man blir på inbitna parasiter som skriver på Flashback men inte tillför något.

- Hon är 24 år gammal
- Att ha oskyddat sex är okej att ha, du låter som en muslim.
- Du har aldrig någonsin dejtat va?

Bör TS ha använt preventivmedel i form av p-stav eller kondom? Ja, om man inte vill ha barn eller är redo för det.
Citera
2021-10-01, 17:45
Medlem
Roidberts avatar
12 år är ingenting. Jag är själv 13 år äldre än min andra fru. Tycker att du ska prata med den 38-åriga mannen och se om han är intresserad av familjebildning innan du gör någonting dumt. Om jag var i hans sits skulle jag vilja behålla barnet i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in