Citat:
Ursprungligen postat av
rex144
På rak arm skulle jag beskriva honom som narcissist som anser sig vara överlägsen alla andra,
hans leende tolkar jag som att han är passivt-aggressiv, låtsas vara medgörlig men om han möter motstånd då blir han lättkränkt och skriker i falsett.
Hans utseende, klädstil, kroppsbyggnad och hållning tolkar jag som att han är homo eller bisexuell och vill vara en laid back bohem men hans passion är konspirationsteorier och han kan vara konstnärligt lagd.
Troligen jude men om han nu är född i Gdansk så kanske har hans mor bott i Gdansk när staDen fick färjeförbindelse med Sverige i slutet på1960-talet och kanske träffat en svensk och på det sättet kommit till Sverige.
Vad har gubben gjort i sin dag då? Vad har han för utbildning. Aptera en dynamitgubbe tror jag inte alla och envar kan så där. Blanda till konsgödsel och dieselolja kanske inte är det svåraste, eller klorex och socker, men man skall få det att brisera just när man önskar och det behövs ju viss praktisk kunskap för, helst riktig tändhatt och stubin.
När man ser bilden får man intrycket av en avsigkommen figur, pundare, kanske? Allmänt oduglig och opraktisk, troligen frikallad från militärtjänst, inte ens handräckningsvärnpliktig. Teknisk utbildning? Hemmason? Var får en sådan kunskaper i sprängtjänst från.
Det är naturligtvis svårt att bedöma utifrån en bild så här, men den vanlige terroristen föreställer jag mig ha en mer praktisk och kunnig framtoning. Att aptera och spränga en vanlig dynamitgubbe är väl inte något som varje medborgare förväntas kunna som att knyta skorna?