Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-09-30, 21:24
  #1
Medlem
Hej alla skvallernissar och nissor !!

Så då alltså så här undrar ju jag då att när jag tittade på tv-serien Only Murders in the Building slogs jag av vilket uppsvällt ansikte den annars så tjusige Steve Martin hade. Jag har inte sett honom sen jag bodde i USA på 80-talet i L.A. på 80-talet och då var han en gråhårig hunk! Men nu när jag tittade på tv-serien såg det ut som han hade drabgarts av dubbelsidig påssjuka!

Och jag har okcså sett fotografier på Chevy Chase, en annan stilig man från 80-talet som jag träffade när jag bodde i USA och han ser ännu värre ut!

Och när jag såg fotografier på den nyligen hädangågne Norm MacDonald så var han också så där uppsvälld i ansiktet.

Så då undrar jag vad det är med äldre amerikanska skådespelare av manligt kön och varför dom blir så där uppsvällda i ansiktet. Nu är ju var Norm MacDonald en generation yngre än Chevy och Steve men ändå att betraktas som äldre för han var ändå 61 när han dog.
Citera
2021-09-30, 21:26
  #2
Medlem
WoodyLongschlongs avatar
Kokain & Fett mat.
Citera
2021-09-30, 21:35
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WoodyLongschlong
Kokain & Fett mat.
Menar du att Chevy Chase inte lagt av med näsgodiset? Eller att det är en långvarig sidoeffekt? För mig var det bara en grej jag gjorde på 80-talet och sen var det rätt så tråkigt och som många andra slutade jag med det.
Citera
2021-09-30, 21:49
  #4
Medlem
kyrkstockens avatar
Ja, norm var väldigt tjock på slutet. men med all säkerhet handlade det om mediciner i norms fall.

Många lägger ju på sig med åren. Brando tex. Även Gorillor blir stora på näringsfattig vegeteriansk diet. Chevy är typisk på detta sätt. Händer antagligen en majoritet av män.
Citera
2021-09-30, 22:04
  #5
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Ja, norm var väldigt tjock på slutet. men med all säkerhet handlade det om mediciner i norms fall.

Många lägger ju på sig med åren. Brando tex. Även Gorillor blir stora på näringsfattig vegeteriansk diet. Chevy är typisk på detta sätt. Händer antagligen en majoritet av män.

Låt mig gissa, Hgh och testosteron.

Vanligt bland dem som har råd att injecerar sig med tillväxthormon då det har en klart föryngrande effekt.

Testosteron för att behålla manligheten/potensen

Kombinationen binder vätska i kroppen och därav pluffsigheten.
Citera
2021-09-30, 22:13
  #6
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Låt mig gissa, Hgh och testosteron.

Vanligt bland dem som har råd att injecerar sig med tillväxthormon då det har en klart föryngrande effekt.

Testosteron för att behålla manligheten/potensen

Kombinationen binder vätska i kroppen och därav pluffsigheten.

Men, vem försöker dom lura?
Precis vem som helst kan på 10sek ta reda på deras riktiga ålder.

Däremot, har jag full förståelse om någon av oss okända dödliga vill föryngra oss, vi har ju inga wikipediasidor.
Citera
2021-09-30, 22:15
  #7
Avstängd
Botox, fillers, samma plastikirurg som wacko jacko. Hemska eksempel är Val Kilmer, Sylvester Stallone, John Travolta etc.
Citera
2021-09-30, 22:15
  #8
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Men, vem försöker dom lura?
Precis vem som helst kan på 10sek ta reda på deras riktiga ålder.

Däremot, har jag full förståelse om någon av oss okända dödliga vill föryngra oss, vi har ju inga wikipediasidor.


Handlar kanske mer om att se bra ut på TV eller film.
Citera
2021-09-30, 22:18
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IH8Juice
Hej alla skvallernissar och nissor !!

Så då alltså så här undrar ju jag då att när jag tittade på tv-serien Only Murders in the Building slogs jag av vilket uppsvällt ansikte den annars så tjusige Steve Martin hade. Jag har inte sett honom sen jag bodde i USA på 80-talet i L.A. på 80-talet och då var han en gråhårig hunk! Men nu när jag tittade på tv-serien såg det ut som han hade drabgarts av dubbelsidig påssjuka!

Och jag har okcså sett fotografier på Chevy Chase, en annan stilig man från 80-talet som jag träffade när jag bodde i USA och han ser ännu värre ut!

Och när jag såg fotografier på den nyligen hädangågne Norm MacDonald så var han också så där uppsvälld i ansiktet.

Så då undrar jag vad det är med äldre amerikanska skådespelare av manligt kön och varför dom blir så där uppsvällda i ansiktet. Nu är ju var Norm MacDonald en generation yngre än Chevy och Steve men ändå att betraktas som äldre för han var ändå 61 när han dog.

Jag har fått för mig att ”transplanterade”, personer som tagit emot organ, blir lite svullna i ansiktet.
Jag har inga belägg för detta mer än en transplanterad tjej berättade det för mig.
Citera
2021-09-30, 22:21
  #10
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Handlar kanske mer om att se bra ut på TV eller film.

Det är ju förstås subjektivt vad bra betyder.
Många äldre skådisar med gamla utseenden gör sig ju bra på film med sitt gamla utseende.. tänk om Morgan Freeman skulle komma där och se getingstucken ut och med inte en åldersfläck kvar i ansiktet..

Skulle han få höra då: "omg u look sooo fresh!"
Citera
2021-09-30, 22:25
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigbajs
Botox, fillers, samma plastikirurg som wacko jacko. Hemska eksempel är Val Kilmer, Sylvester Stallone, John Travolta etc.
Ja, Val Kilmer också det när du nämner det. Han får tilloch med vad heter han den där 80-talssnyggingen som gjorde en film som wrestrare, att se snygg ut fastän han har operarat sig så han nästan ser ut som en katt. Mickey Rourke! Efter en snabb googling. Ja ta mig tusan. Vad gör dom här människorna med sig sjlälva?

Jag är en mogen kvinna i på +50 men ajg ser det är så tydlgit en del kvinnor som opererar sig och liksom "samlar" skinnet vid operation uppe vid kindbenen FÖr att släta ut huden på kinderna men det ser ju så konstlat ut!

Men detta med dom svullna ansiktena är ännu värre. Det ser ut som om dom drabbats av en riktig sjukdom!
Citera
2021-09-30, 22:27
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antivalent
Handlar kanske mer om att se bra ut på TV eller film.
Men ser dom bra ut då? Jag reagerade direkt på hur Steve Martin såg ut och då är han ändå det mest minst avskräckande exemplet!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback