2021-09-30, 19:48
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Vad har du för källa på att han inte är jude? Det mesta pekar på det

Redogör gärna för "det mesta". Vi väntar....
Citera
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Vad pekar på att mannen är jude och vänster?

/Mod
Han invandrade från polen på sent 60 tal, dom som fick lämna då var judar.
Citera
Medlem
Om Maciej läser i tråden vore det intressant att läsa varför han har gjorde det han gjorde.
Citera
Medlem
Spriteees avatar
Tycker oavsett polisen borde söka hela Norra Annedalsgaraget / Nilssonsbergs garage.
Det är varmt och 5-6 våningar med flera hundra platser och utrymmen, dessutom extremt nära till mamma snett över gatan.
Citera
2021-09-30, 19:49
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Vad har du för källa på att han inte är jude? Det mesta pekar på det
Vad pekar på det? Hans polska namn då eller har han krokig näsa?
Citera
Medlem
Gamlestads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storinkvisitorn
Det var med största sannolikhet någon form av sprängladdning.

Jo, det hajar jag... Men han ser ju inte precis ut som han skulle kunna smälla en kinapuff. Hur fan har han lyckats?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Men om mamman hade fått Covid19 på hemmet och strukit med, pga avsaknad av restriktioner, hur hade han reagerat då tror du? Alla som är riktiga i huvudet fattar att pandemiåtgärderna har varit nödvändiga, för att försöka få bukt med skiten så mycket som möjligt!

Sånt är ju livet för i helvete. Är väl bättre att dö fri än som en jävla fånge ditt ägg. Med ditt resonemang ska vi för alltid låsa in alla gamlingar och införa restriktioner. De dör ju i mängder av vanlig influensa också. Herregud alltså, hur lätt majoritetsbefolkningen i detta land förvandlades till en hop hjärndöda fascister som i sin rädsla för livet är beredda att rasera sina liv. Vilken ironi.
Citera
2021-09-30, 19:50
Medlem
massa babbel om vad han är
är det rasistiskt att säga att någon är polack?
Om jag flyttar till Italien så blir jag inte Italienare, detsamma om jag vore född där, jag hade aldrig betraktats som "italiensk". Att vara italiensk är typiskt för det folket som bor just där samma sak med att man kan se "grekisk" eller "finsk" ut osv.

hur länge ska ni diskutera hans påbrå

alla vet väl hur en typisk "svensk" ser ut?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
Ingen fara.

Undrar var han kan ha dragit, trodde nog de skulle hittat honom vid det här laget.

Har han inte klippt sig sedan bilderna som sprids, kan han ju beblanda sig med de hemlösa.
Tips till polisen borde vara att leta där.
Förresten är han ju hemlös numera.

Kolla runt på alla ställen där hemlösa rör sig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Redogör gärna för "det mesta". Vi väntar....

Vilka drevs på flykt från Polen 60- och tidigt 70-tal?`
Missade du historielektionerna?
Judarna.
Citera
Medlem
Storinkvisitorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bertiHisingen
Om Maciej läser i tråden vore det intressant att läsa varför han har gjorde det han gjorde.
Ja!

Och om han dessutom är jude och transvestit. En utsaga direkt från hästens mun skulle lägga många pusselbitar på sin rätta plats i tråden.
Citera
Medlem
Geheimniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storinkvisitorn
Nu vet jag att många här på Flashback lider av grav Asperger, och du verkar vara en av dem, men om du noga läser det jag citerade och mitt svar på citatet ett par gånger så kommer du nog rodna av skam och komma tillbaka till tråden med en facepalm-smiley riktad mot dig själv.

Ska vi säga så?

Medger att jag inte uppfattade alla lager av sarkasm i ditt inlägg, men det blir fan svårare och svårare i den här tråden. Samtidigt är jag genuint nyfiken på varifrån uppgifterna om trans, jude och vänster hämtar styrka. Finner lika få vettiga belägg för detta som att MGM skulle vara höger och ortodox kristen. Just nu framstår det som önsketänkande/påhitt från folk som vill göra detta till ett politiskt dåd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in