2021-09-30, 18:04
Medlem
Jag tror faktiskt att jag har träffat denna person. Har tittat på bilderna på samnytt/fria tider. Vi var ytligt bekanta ett tag. Han är mycket lik denna person i alla fall och han bodde i det området. Minns ej namnet dock.Är det samma person, vilket jag tror att det är, så märktes inget på honom då. Han verkade glad och var trevlig. Han verkade heller inte vara någon ensam människa. Av olika skäl uppfattade jag honom som en ganska spännande person. Men lärde aldrig känna honom. Men det är några år sedan nu och problemen har kanske hopat sig sedan dess. Corona restriktionerna har kanske också satt sina spår...
Citat:
Ursprungligen postat av RedSand
Någon som sett denna Mark? Kan han falla in på beskrivningen ca 170cm, tunnhårig med längre stripigt hår och slitna kläder? Ser lite ut som en galen professor?
Citera
2021-09-30, 18:04
Bannlyst
Då hade jag ju rätt, dådet var riktat mot kronofogden, alltså svenska myndigheter ✌️👍🧨👏👏👏👏
Citera
2021-09-30, 18:05
Medlem
På Sidan 38, där står det att han är född i Gdansk alltså Polen, så nu kan ni sluta påstå att han är född i Sverige.
https://www.docdroid.net/bydGoks/goteborgs-tr-b-14971-21-aktbil-2-pdf#page=38
Citera
2021-09-30, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Din historia börjar vid 1939. Min några millennia tidigare. Då blir det konstigt gosse.

Du som verkar ha lite koll på ML borde gått nån utbildning runt 1981-83,84 ?
Citera
2021-09-30, 18:06
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Jag tror faktiskt att jag har träffat denna person. Har tittat på bilderna på samnytt/fria tider. Vi var ytligt bekanta ett tag. Han är mycket lik denna person i alla fall och han bodde i det området. Minns ej namnet dock.Är det samma person, vilket jag tror att det är, så märktes inget på honom då. Han verkade glad och var trevlig. Han verkade heller inte vara någon ensam människa. Av olika skäl uppfattade jag honom som en ganska spännande person. Men lärde aldrig känna honom. Men det är några år sedan nu och problemen har kanske hopat sig sedan dess. Corona restriktionerna har kanske också satt sina spår...
Spännande hur? Hade han kvinnokläder?
Citera
Medlem
Har misstänkte GM fått hjälp av någon HBTQ-maffia tro? Har han planerat allt på egen hand, eller backats upp av transrörelsen?
Citera
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noden

Nå, vad var det som var så spännande med denna person?
Citera
Medlem
Vet vi fortfarande ens om det var en bomb? Polisen säger sig ha lokaliserat var det smällt men det kan ju fortfarande vara nått som hänt efter GM eldat i källare/lagerutrymme. Var det inte nån som länkade nån affär som brunnit STHLM där det small, men där det vara ”bara” en anlagd brand.
Citera
2021-09-30, 18:07
Medlem
Soterns avatar
Hur vet man att han är transa?
Citera
2021-09-30, 18:07
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Du som verkar ha lite koll på ML borde gått nån utbildning runt 1981-83,84 ?

Han var som sagt lite äldre. Han gick inte på Annedalsskolan utan Nordhem. Sedan vad jag förstår så blev det universitet. Chalmers tror jag.
Citera
2021-09-30, 18:08
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Just precis! Väldigt lik våran bombtransa!

Varifrån kommer uppgifterna att han är transa?
Citera
2021-09-30, 18:08
Medlem
Torch-McFlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Om alla ickevita är ”invandrare” eller sammankopplade kan givetvis en polack kallas ”svenne”.

Det är ju dina egna regler.
Alla ickevita behöver inte vara invandrare i första ledet, men de är således inte svenskar. På samma vis som en vit polack, född i polen inte heller är svensk.
Svenskar är vita, födda i Sverige utav nordiska föräldrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in