2021-09-26, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KassStrand
Neandertalaren kommer självklart vinna i sitt eget element.

Du har även fel att människor "tappat" sin förmåga till kreativt tänkande. Homo sapiens har aldrig haft förmåga till kreativt tänkande.

Neandertalarna levde individuellt och använde sitt överlägsna intellekt till att uppfinna diverse intressant.

Homo Sapiens lever en parasitisk, omoralisk livsstil, där endast 1% har IQ över 130 och resten är ledarnas slavar. Ledarna använder de slavarna med låg IQ att hålla koll på de andra slavarna.

Hur tror du annars pyramiderna blev till? Aliens?

Slavar.

Pyramiderna byggdes inte av slavar.
Det var religionen och det överflöd som Nilen hjälpte till att skapa förutsättningarna som enade dem till att bygga pyramiderna.

Var har du fått ifrån att neaderthalarna levde själva? De levde även de i flockar.
Citera
2021-09-29, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
Menar du att du blir mördad av negrer?

Du går emot ditt eget scenario lite grann.

Är man helt naken utan några verktyg eller någonting är det enklare att överleva i ett temperat eller varmare klimat än skandinavien. Men din tråd kanske handlar om veckor.

Jag? Mördad av negrer? Inte alls. Har en teknik för det. I övrigt så finns detsjälvklart en anledning att ddt inte finns några vita i Afrika, trotts invasion och kollonier.

Jag är inte regel-blind. Scenariot jag målade upp var för att ge nyans.

Hur ska du ta dig till det varmare klimatet?

Du måste gå.
Citera
2021-09-29, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Pyramiderna byggdes inte av slavar.
Det var religionen och det överflöd som Nilen hjälpte till att skapa förutsättningarna som enade dem till att bygga pyramiderna.

Var har du fått ifrån att neaderthalarna levde själva? De levde även de i flockar.

Nej. Pyramiderna byggdes av slavar. Ungefäf som byggnader idag byggs av slavar. Idag har vi bättre mat och försäkring dock.

Neandertalarna levde i små kollonier med kunde även klara sig i naturen helt själv pga sitt intellekt. Homo sapiens, vars hjärna bland de flesta individer var mycket små i jämförelse, använde sig istället av kollektivism och förvirring, svält och omoraliska handlingar som lede tillaggresivitet.

Neandertalarna levde i harmoni med den "stora faunan" under tiotusentals år.

Sen kom de små homosarna som dödade allting för "buuh så läskigt med djur" och "mina kääänslor". Fråga dig själv varför alla djur är utrotningshotade idag. Tigrar, elefanter, valar, etc.

Utdöda djur, stora fåglar, mammutar, grottlejon, etc. Skyll inte på "evplutionen" vi vet alla att människor är korkade och aggressiva.

Bara jämför Negrer och vita så ser du där redan skillnaden. Vita har neandertalar DNA. Asiater har mest DNA från Neandertalare och det syns på IQ-skalan och hjärnstoleken.

Har ingenting med rasism att göra. Det handlar om olika arter, inte raser. Många är inte förmögna att ta till sig denna information, dessa människor är rasister, dvs, korkade och obildade.

Se bara på samhället i stort. Ett rent under att ni klarar er. Men som sagt, Sverige är i fritt fall precis som övriga världen. Saker måste ändras och nog får vara nog.

Det är skillnad på att "leva i flock" och "acceptera andras närvaro". Anser du tigrarna som vi dödade en del av neandertalarnas "flock" med?
Senast redigerad av KassStrand 2021-09-29 kl. 22:40.
Citera
2021-09-29, 22:42
Medlem
Citat:
Nej. Pyramiderna byggdes av slavar. Ungefäf som byggnader idag byggs av slavar. Idag har vi bättre mat och försäkring dock.

Neandertalarna levde i små kollonier med kunde även klara sig i naturen helt själv pga sitt intellekt. Homo sapiens, vars hjärna bland de flesta individer var mycket små i jämförelse, använde sig istället av kollektivism och förvirring, svält och omoraliska handlingar som lede tillaggresivitet.

Neandertalarna levde i harmoni med den "stora faunan" under tiotusentals år.

Sen kom de små homosarna som dödade allting för "buuh så läskigt med djur" och "mina kääänslor". Fråga dig själv varför alla djur är utrotningshotade idag. Tigrar, elefanter, valar, etc.

Utdöda djur, stora fåglar, mammutar, grottlejon, etc. Skyll inte på "evplutionen" vi vet alla att människor är korkade och aggressiva.

Bara jämför Negrer och vita så ser du där redan skillnaden. Vita har neandertalar DNA. Asiater har mest DNA från Neandertalare och det syns på IQ-skalan och hjärnstoleken.

Har ingenting med rasism att göra. Det handlar om olika arter, inte raser. Många är inte förmögna att ta till sig denna information, detta människor är rasister, korkade och obildade.

Se bara på samhället i stort. Ett rent under att ni klarar er. Men som sagt, Sverige är i fritt fall precis som övriga världen. Saker måste ändras och nog får vara nog.

Det är.skillnad på att "leva i flock" och "acceptera andras närvaro". Anser du tigrarna som vi dödade en del av neandertalarnas "flock" med?

Agree to disagree?

Källa på att Neanderthalarna levde solitärt?

Du har rätt i att homo sapiens inte levt i harmoni med moder natur.

Ett virus är vad vi är.
Citera
2021-09-29, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Förolämpa mig inte.

Läser aldrig Aftonhoran.

Självklart inte.

Jag menar bara att rent logiskt så har människor en biologisk instinkt att gå i vinterdvala. Denna funktion har hämmats under många år, men kan självklart byggas upp igen.
Citera
2021-09-29, 22:57
Medlem
Citat:
2. Ingen stöld

Hur länge tror ni jag klarar och har ni några tips?

Om det bara är du kvar och inga hus eller människor, vem ska du då stjäla från? En björn?

Jag tänker också att du får i sig parasiter i dricksvattnet och blir sjuk. Sedan får du diarré och bajsarihjäl dig. Inte så glamoröst kanske.

Nej, våra överlevnadskunskaper är sedan länge borta. Vi är som huskatter som klämmer mjukost ur tuber och har automatiserade lampor som tänker och släcker sig själva så vi slipper resa oss ur våra deformerade soffor och fåtöljer.

Vi borde släppa allt vi har och springa ut nakna på savannen igen och ta tillbaka vårt område från lejon och noshörningar!!!

Jag själv är dock inte så helt bekväm med att springa runt naken så jag stannar gärna hemma.
Citera
2021-09-29, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flizter
Om det bara är du kvar och inga hus eller människor, vem ska du då stjäla från? En björn?

Jag tänker också att du får i sig parasiter i dricksvattnet och blir sjuk. Sedan får du diarré och bajsarihjäl dig. Inte så glamoröst kanske.

Nej, våra överlevnadskunskaper är sedan länge borta. Vi är som huskatter som klämmer mjukost ur tuber och har automatiserade lampor som tänker och släcker sig själva så vi slipper resa oss ur våra deformerade soffor och fåtöljer.

Vi borde släppa allt vi har och springa ut nakna på savannen igen och ta tillbaka vårt område från lejon och noshörningar!!!

Jag själv är dock inte så helt bekväm med att springa runt naken så jag stannar gärna hemma.

Jo, björnar vill ju också ha mat.

Ja, renligheten är det största problemet. Detsom dödar folk i andra länder. Det och insekter.

Nej då, jag har googlat fram det mesta, gäller bara att veta var man ska leta.

Varför då? Låter dumt. Finns knapp nå noshörningar kvar ens.

Du gör som du vill. Hemmakatten. (Retas bara)

Vi har nog mer kunskaper idag än de hade förut. De var bara helt enkelt smartare förut än idag. IQn har sakta sjunkit de senaste tusen år sen överlag.

Handlar nog mest om lathet och rädsla. Gaska upp dig och hå ut en sväng man lär sig något nytt varje gång. Och om inte, så kan man googla efter lösning så har någon annan redan kommit på det. Rätt fiffigt om du frågar mig.

Annars så är det ju en ära att dö i naturen. Finns inget finare.

Hellre de än att dö i cancer.

1. Leva kort, tufft och friskthärligt liv i sol och i elementen. Leva fri. Dö av naturlig orsak runt 70 år, svält, kyla, etc.

2. Leva segt utdraget, plågsamt liv med kroniska smärtor tills 100 år jobba åt slavdrivare i 70 år, dö av demens i sjukhusmiljö som stinker rutten sill.

Vilken välja, hmmmmmm?
Citera
2021-09-29, 23:50
Medlem
Citat:
Annars så är det ju en ära att dö i naturen. Finns inget finare.

Nästa gång jag är ute och rastar hunden i skogen ska jag hålla utkik efter en ihjälfrusen, utarmad, nerbajsad och naken person som flutit med i ett vattendrag och fastnat vid en strandkant med ändan i vädret.

När jag ser det kommer jag tänka:.
Det finns inget finare! Vilken ärofylld upplevelse.
Citera
2021-09-29, 23:58
Medlem
Hur länge du överlever är ganska ointressant när du är den siste.
Citera
2021-09-30, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flizter
Nästa gång jag är ute och rastar hunden i skogen ska jag hålla utkik efter en ihjälfrusen, utarmad, nerbajsad och naken person som flutit med i ett vattendrag och fastnat vid en strandkant med ändan i vädret.

När jag ser det kommer jag tänka:.
Det finns inget finare! Vilken ärofylld upplevelse.

Ok, hemmafrun. Svårt att bajja ner sig om man dör av svält men okej. Sen blir jahmg nog äldre än dig, du sitter troligtvis och gaggar på ålderdomshemmet långt innan jag kolar.

Det där med mitt fagra arsle har du säkerligen rätt i. Om det är din sista önskan på ålderdommens gamla dar så lovar jag att köra ner mitt håriga arsle i din hals så du kvävs i rullstolen.

Jag lovar och svär.
Citera
2021-09-30, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Selkirk
Hur länge du överlever är ganska ointressant när du är den siste.

Nu var frågan hur ni hade gjort.
Citera
2021-09-30, 00:36
Medlem
Just med nakenheten så hade det varit en fördel att vara tjej känner jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in