2021-09-29, 14:46
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Vad förväntar du dig av en gentleman som lägger benen på ryggen och låter sin brud ta skotten?

Jo, det har du rätt i. Karolin var den som visade kulor i den familjen, dessvärre.
Citera
2021-09-29, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Nja riktigt så är det inte. Dani har dödat alla som var med och kidnappade hans bror utom amir, Omar kaka, zaki, achraf och eventuellt någon mer?

Jag vet inte riktigt, får inte den känslan av att läsa FUP. Han känns inte alls aktiv så som haraketamal exempelvis, sen känns det som sadking har mer o säga till om än juden
Citera
2021-09-29, 15:48
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvem2
Mapping du som håller koll och kan en del, vem är denna wovenstock och hur högt i hierakin är han egentligen? Denna neman som nämns av Omar Ahmad, som skulle lägga en GPS på hamzas vita golf vem är denna man. Ingår han också i encro utredningen eller?

Neman vet jag inte, det är inget namn jag stött på i FUP (men har inte läst allt 100% noggrant eftersom det är så mycket material), har du koll på vilket dokument och ungefär vilka sidor?

Wovensock: jag citerar mig själv från ett tidigare inlägg, där du bland annat hittar svaret på det:

"Jag plöjer genomgångarna av allt Encro-material, och för er som kanske inte orkat/hunnit läsa allt så kan lite slutsatser kanske vara intressanta:
  • Svett och DJ är 100% säkra på att Ful blåst dem med det där med bilen som nån gjorde inbrott i och snodde vapen. Det är 100% på att Ful dubbelspelar och egentligen är lierad med Boxaren. Här skulle detta kunna visa på att DJ/Niffe tvingat över M-bröderna till DJs sida för att Billy var skytt när K*rolin sköts ihjäl.
  • Det kommer också fram att D4 (D*rko) och Svett tycker att Om*r Krokodil är en hora, och att alla Krokodilerna är det.
  • Wovensock (Oliv*r Didrikss*n) är sjukt trött på Alex och menar på att Alex ljuger om allt
  • Svett, eller om det var Biggie, stör sig på att DJ festar för mycket och "slickar fitta" i tre dagar (vilket gör honom ofokuserad på alla mordplaner
  • Det är lite otydligt, men jag uppfattar det som att de menar att Om*r A skjutit både Achraf Tofigh och Saleh Hadri. Kan det verkligen stämma? Han satt häktad för Achraf, men Saleh Hadri?
"
Senast redigerad av Mapping 2021-09-29 kl. 15:59.
Citera
2021-09-29, 16:23
Medlem
Mapping, det är protokoll C. Där Omar Ahmad diskuterar om att en ”neman” är tuff och att han kör osv. Det känns som att det är många fler inblandade än de som är med i FUP, tänker främst på de skyttar som Ful skickade till Hässleholm/Tyringe. Aldrig hört talas om denna wovenstock men han verkar vara någon som har något att säga till om åtminstone, kanske inte längst upp i hierakin men inte heller längst ner.
Citera
2021-09-29, 17:06
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvem2
Mapping, det är protokoll C. Där Omar Ahmad diskuterar om att en ”neman” är tuff och att han kör osv. Det känns som att det är många fler inblandade än de som är med i FUP, tänker främst på de skyttar som Ful skickade till Hässleholm/Tyringe. Aldrig hört talas om denna wovenstock men han verkar vara någon som har något att säga till om åtminstone, kanske inte längst upp i hierakin men inte heller längst ner.
Tack, ska kolla vidare på det 👍

Har aldrig heller hört talas om killen Blom Wovensock. Har för mig att det fanns nån brorsa till honom också i FUP

Men fyfan, många i FUP borde sova med ett öga öppet i framtiden, så jävla mycket skit de snackar om varandra, och andra, i chattarna
Citera
2021-09-29, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Tack, ska kolla vidare på det 👍

Har aldrig heller hört talas om killen Blom Wovensock. Har för mig att det fanns nån brorsa till honom också i FUP

Men fyfan, många i FUP borde sova med ett öga öppet i framtiden, så jävla mycket skit de snackar om varandra, och andra, i chattarna

Håller med dig, när folk kommer ut känns det som att det kommer eskalera rejält, det verkar som att de är fiender sättet de skriver på
Citera
2021-09-29, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Vad förväntar du dig av en gentleman som lägger benen på ryggen och låter sin brud ta skotten?

För att det fanns inte chans att någon kvinna ska bli skjuten med sitt barn dessutom, brukar inte hända i såna miljöer, kvinnor familj lämnar man alltid utanför så har det alltid varit, men nu när nya generationer kommit vet dom inte vad respekt heder är, därför sprang han iväg och hon stanna kvar till och med hon trodde aldrig någon skulle skjuta henne, den som är ansvarig för det mordet är mekk* och han hunden som tryckte av , är inte på någons sida men står hellre på judens, dom mördar inte kvinnor , förstår inte hur folk kunde ge han så mycket luft mekk* han förtjänar bli utesluten av alla hans kretsar efter vad han har gjort, en nybliven mamma blir mördad och folk avgudar han istället vilka smuts det finns hoppas dom ruttnar alla i fängelse, och mörda dom är för milt, dom ska lida i hela deras liv i fängelse
Citera
2021-09-29, 18:33
Medlem
Har inga kontakter i Malmö men följer dessa trådar av intresse.

Vem, vilka styr i Malmö nu när både DJ, Mekky och Shahin sitter?

Va något Instagram konto som exposade alla Malmös kriminella förra året(tror de va Mekkys grabbar som hade kontot) där jag kommer ihåg att Seved Omar och nån somalie hade beef men den löste sig efter att nån Salle med hatt på sig la sig i. Fruktansvärt roligt konto var det hursomhelst.
Citera
2021-09-29, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av got2bfree
Har inga kontakter i Malmö men följer dessa trådar av intresse.

Vem, vilka styr i Malmö nu när både DJ, Mekky och Shahin sitter?

Va något Instagram konto som exposade alla Malmös kriminella förra året(tror de va Mekkys grabbar som hade kontot) där jag kommer ihåg att Seved Omar och nån somalie hade beef men den löste sig efter att nån Salle med hatt på sig la sig i. Fruktansvärt roligt konto var det hursomhelst.

Malmö har aldrig gått och styra därför mord och bråk uppstår varje gång någon försöker , det är mer fri marknad den som har mest kullor eller kontakter tar störst marknad och gör pengar , finns fortfarande massa stora fiskar där ute som gör stora pengar i smyg och lever ett normalt liv , juden var en av dom men kidnappningen blev start skottet, det var ingen som gjorde något mot mekk* och han fick spel och det blev som det blev ! Så därför borde människor lära sig av mekk* misstag att aldrig ge sig på folk med internationella kontakter och stora pengar slutar aldrig bra nu sitter nästan alla och väntar långa straff ingen har tjänat något på det i slutändan bara problem och ruttnar i fängelse
Citera
2021-09-29, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzomalia
Malmö har aldrig gått och styra därför mord och bråk uppstår varje gång någon försöker , det är mer fri marknad den som har mest kullor eller kontakter tar störst marknad och gör pengar , finns fortfarande massa stora fiskar där ute som gör stora pengar i smyg och lever ett normalt liv , juden var en av dom men kidnappningen blev start skottet, det var ingen som gjorde något mot mekk* och han fick spel och det blev som det blev ! Så därför borde människor lära sig av mekk* misstag att aldrig ge sig på folk med internationella kontakter och stora pengar slutar aldrig bra nu sitter nästan alla och väntar långa straff ingen har tjänat något på det i slutändan bara problem och ruttnar i fängelse

Ah jag fattar att det är många stora fiskar som håller sig under radarn. Ville mest syna dom som säger sig vara så insatta då jag som inte ens bor i staden känner till dom fyra namn jag nämnde och verkar ju inte vara någon som vet något förutom om dom "kända"
Citera
2021-09-29, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Nja riktigt så är det inte. Dani har dödat alla som var med och kidnappade hans bror utom amir, Omar kaka, zaki, achraf och eventuellt någon mer?
Achraf är död, vad menar du?
Citera
2021-09-29, 19:40
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzomalia

Bra poänger 👍 Det sägs att Malmö var lugnare på M/K-falangens tid och att allt började eskalera när Nermin mördades 2016. Vet inte hur mycket sanning det ligger i det eller inte, men du har helt rätt i att Malmö i alla fall efter det inte gått att styra. Det märks också på hur folk hoppar runt bland grupperingarna och skiftar lojalitet. Det gör det ännu rörigare skulle jag säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in