2021-09-29, 10:58
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Ja herregud vilken jävla soppa! Hur kan dom ens lita på NÅGON?! Det framkommer väl för dom allihop när dom får tillgång till FUP. Har jag missuppfattat det eller, vill sadking göra sig av med Dani? både han, Svett och Naief verkar ju tycka att Dani ska raderas? Att han inte har cash, men sadking fortsätter ändå att snacka planer med honom?
Jag får en känsla av att denna palaceking är någon lite högre upp än de andra, annars verkar sadking vara i toppen. Med Danis humör, kommer han att vilja göra något när han kommer ut, mot de som snackat illa om honom i chattarna? Vet ej hur dessa människor tänker.
Fan vad dessa människor kostar skattebetalarna, jävla idioter som förstör på så många plan.
Senast redigerad av Agent.Provocateur 2021-09-29 kl. 11:15.
Citera
2021-09-29, 11:05
Medlem
Det framgår väldigt tydligt hur lite energi och fokus som Juden la ner på detta. Det kändes lite som han var OK med det som hände hans halvbror och att han enbart var villig o göra ngt på grund av press från omgivning. Han är inte alls aktiv, som exempelvis Sadking eller haraketamal
Citera
2021-09-29, 11:18
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvem2
Det framgår väldigt tydligt hur lite energi och fokus som Juden la ner på detta. Det kändes lite som han var OK med det som hände hans halvbror och att han enbart var villig o göra ngt på grund av press från omgivning. Han är inte alls aktiv, som exempelvis Sadking eller haraketamal

Jag håller med om det, tycker framför allt att Svett är den som ligger på ganska mycket, men det framstår kanske mer så då han är mer känslosam.

Sen fattar jag inte hur Naief kan gå med på att ha en av brödrarna på deras sida, efter vad som hände Karolin. Otroligt sjukt i mina ögon.
Citera
2021-09-29, 11:35
Medlem
Om dessa människor tillhör toppen i den undre världen så är det ett skämt. De kan knappt planera något, de har inga som utför deras ärenden, de använder sig av människor som är misstänkta på deras egna. Alltihopa är en soppa, nu tror jag att alla dessa kommer dömas men ifall det nu hade varit så att alla hade blivit släppta så hade ”kriget” varit mellan alla dessa som torska på encro medan andra sidan hade kunnat sola på en strand.
Citera
2021-09-29, 11:50
Medlem
Några frågor:

Vem är denna wovenstock? Han verkar vara delaktig i högsta grad.

Omar Ahmad använder sig av en kille från kroksbäck som han kallar för neman. Vem är denna man? Han skulle tydligen lägga GPS på hamzas bil eftersom han hade konflikt med hamzas bror och kusin, Rami och Nabil.

Vad tror ni händer nu medan åtal är igång? Sitter andra sidan och väntar på en dom eller vad tror ni?
Citera
2021-09-29, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Jag håller med om det, tycker framför allt att Svett är den som ligger på ganska mycket, men det framstår kanske mer så då han är mer känslosam.

Sen fattar jag inte hur Naief kan gå med på att ha en av brödrarna på deras sida, efter vad som hände Karolin. Otroligt sjukt i mina ögon.
Vad förväntar du dig av en gentleman som lägger benen på ryggen och låter sin brud ta skotten?
Citera
2021-09-29, 13:27
Medlem
Citat:
Nja riktigt så är det inte. Dani har dödat alla som var med och kidnappade hans bror utom amir, Omar kaka, zaki, achraf och eventuellt någon mer?
Citera
2021-09-29, 14:00
Medlem
Citat:
Några frågor:

Vem är denna wovenstock? Han verkar vara delaktig i högsta grad.

Omar Ahmad använder sig av en kille från kroksbäck som han kallar för neman. Vem är denna man? Han skulle tydligen lägga GPS på hamzas bil eftersom han hade konflikt med hamzas bror och kusin, Rami och Nabil.

Vad tror ni händer nu medan åtal är igång? Sitter andra sidan och väntar på en dom eller vad tror ni?

Är det han Omar Gommora? Eller kanske inte samma?
Citera
2021-09-29, 14:05
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Nja riktigt så är det inte. Dani har dödat alla som var med och kidnappade hans bror utom amir, Omar kaka, zaki, achraf och eventuellt någon mer?

Exakt, det plus att morden fortsatt efter det också, t.ex. när han såg till att få Achr*f mördad och någon till. Så, nog fasen är det känslor/heder med i detta för även DJ.

EDIT: jag läste slarvigt, såg inte att du hade med Achr*f också.
Senast redigerad av Mapping 2021-09-29 kl. 14:29.
Citera
2021-09-29, 14:08
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djungle
Är det han Omar Gommora? Eller kanske inte samma?

Nej, Gomorra är från Seved (och var Mekkys BFF förut, nu har han väl mer eller mindre lagt av), Om*r Ahm*D en av många Ahm*d-bröder som är från Lindängen.
Citera
2021-09-29, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Nej, Gomorra är från Seved (och var Mekkys BFF förut, nu har han väl mer eller mindre lagt av), Om*r Ahm*D en av många Ahm*d-bröder som är från Lindängen.

Ok, tack.
Citera
2021-09-29, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping

Mapping du som håller koll och kan en del, vem är denna wovenstock och hur högt i hierakin är han egentligen? Denna neman som nämns av Omar Ahmad, som skulle lägga en GPS på hamzas vita golf vem är denna man. Ingår han också i encro utredningen eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in