Citat:
Ursprungligen postat av
farbror_barbro
Men vad har de två hålen vid fendern med saunan att göra? Vet du var saunan låg?
Vad gäller filmen så skrev jag ett lååångt inlägg igår.
Ja du får skriva vad du vill, men det är nog ingen som lyssnar tyvärr. Du har förlorat.
Skeppet sänkes.
1) Enligt antibombarna så skall alltså visiret hoppa fram och tillbaka länge och personalen skall alltså titta på en gösstake som hoppar upp och ner utan att ens bry sig
2) Enligt uträkningar skulle det finnas ett hål för att Estonia skulle sjunka så snabbt, detta har nu hittats
3) Bildt var snabb, för snabb med att det var visiret som gett sig, han vet något.
4) Myndigheter censurerar och försöker skyffla sten på skeppet, som du sedan använder som argument för det hål som inte skulle finnas.
5) Det syns tydligt att det inte är slagskador på visiret och hur skulle värmen kunna gå upp till över 1200 grader vid slag
Det finns nog få i tråden som i detta läget inser att du är partisk. När jag började se på detta så sa jag att det var en olycka, men har under vägens gång ändrat åsikt. För dig finns det bara ett mål och det är olycka, du har alltså egna personlig vinning på att det är en olycka. Du är alltså inte saklig.