Citat:
Ursprungligen postat av
MitchRapp
Är nöjd om växjö underviker botten med tanke på vad de ersatt med men toppsex skulle vara imponerande.
Är överraskad hur bra växjö spelat inledningsvis trots många onödiga poängtapp så spelade de bort Perry tidigt i andra perioden. Då vet man att Växjö är bättre än rögle.
Sluta vara otrevlig mot Pyssen, han är skön! Perry däremot skiter jag helt i, äkta nobody som är mallig över inget...
Ska bli mest intressant att se hur Luleå, FBK och Örebro tänker ju längre säsongen leder! Med mina ögon så är inte Fröberg en förstecenter, där kommer LHF behöva uppgradera. Samma med Örebro och Lajunen. Bägge bra spelare dock, men i fel roller just nu! Färjestad kan väl knappt få mer offensivt lag?? Står fast vid att de har allt att förlora