2021-09-26, 21:36
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Är nöjd om växjö underviker botten med tanke på vad de ersatt med men toppsex skulle vara imponerande.
Är överraskad hur bra växjö spelat inledningsvis trots många onödiga poängtapp så spelade de bort Perry tidigt i andra perioden. Då vet man att Växjö är bättre än rögle.

Sluta vara otrevlig mot Pyssen, han är skön! Perry däremot skiter jag helt i, äkta nobody som är mallig över inget...

Ska bli mest intressant att se hur Luleå, FBK och Örebro tänker ju längre säsongen leder! Med mina ögon så är inte Fröberg en förstecenter, där kommer LHF behöva uppgradera. Samma med Örebro och Lajunen. Bägge bra spelare dock, men i fel roller just nu! Färjestad kan väl knappt få mer offensivt lag?? Står fast vid att de har allt att förlora
Citera
2021-09-26, 22:29
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dynamot
Sluta vara otrevlig mot Pyssen, han är skön! Perry däremot skiter jag helt i, äkta nobody som är mallig över inget...

Ska bli mest intressant att se hur Luleå, FBK och Örebro tänker ju längre säsongen leder! Med mina ögon så är inte Fröberg en förstecenter, där kommer LHF behöva uppgradera. Samma med Örebro och Lajunen. Bägge bra spelare dock, men i fel roller just nu! Färjestad kan väl knappt få mer offensivt lag?? Står fast vid att de har allt att förlora

Varken trevligt eller otrevligt. Bara allmänt hockeysnack. Argumemterar för att inte värva en back till Rögle efter tre omgångar utan att vänta och se om de kan få någon utveckling på laget och spelare samt att Rögle var lite sämre än Växjö i matchen. Kanske lite otrevligt av Växjö att alltid vinna mot Rögle när det gäller men det kanske vänder i framtiden och då får Pyssen psyka Växjö lite. Det får man bjuda på. Är bara intressant att höra synpunkter från motståndare.
__________________
Senast redigerad av MitchRapp 2021-09-26 kl. 23:02.
Citera
2021-09-27, 10:00
  #123
Medlem
Bibic möjligen till Leksand. Är han vad som behövs eller är marknaden skral...
Citera
2021-09-27, 12:03
  #124
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Bibic möjligen till Leksand. Är han vad som behövs eller är marknaden skral...
På korttidskontrakt för att täcka upp 3 st ordinarie på skadelistan duger han absolut, trots allt SHL och Liiga erfarenhet.
Sen är han leksing så hjärta och motivation finns.
Men är han vad som behövs om de ordinarie kommer tillbaka, fysiken har han, men åkning och passningsspel?
Citera
2021-09-27, 17:11
  #125
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Bibic möjligen till Leksand. Är han vad som behövs eller är marknaden skral...

Läge før kommande motståndare att träna PP.
Citera
2021-09-27, 19:23
  #126
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Alla vill se regerande mästarna.

Skitskoj med nästa fullsatt i malmöarena. Eller menar du nästan fullsatt med avstängda platser?

Bra insiativ av malmö om det ger resultat med folk i ladan även utan falafel No1.

Det är typ 200 biljetter kvar nu plus en plats på bortasektionen. Så räknar med 12600 på Torsdag.
Citera
2021-09-27, 22:32
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Det är typ 200 biljetter kvar nu plus en plats på bortasektionen. Så räknar med 12600 på Torsdag.

Precis så ska det vara. Låt oss se om publiken kan hjälpa Malmö att göra det som Rögle misslyckas med och välta mästaren från Småland.

Synd att det inte var en lördagamatch så en kunde vara på plats. Har inte varit i malmöhallen sedan: https://youtu.be/-5jr8GbA6Dg
__________________
Senast redigerad av MitchRapp 2021-09-27 kl. 23:00.
Citera
2021-09-28, 15:51
  #128
Medlem
Rögle sålde slutsåld mot Malmö hemma på 90 sek! Sinnes ju!

Nytt säljarekord glömde jag att tillägga!
__________________
Senast redigerad av pyssen87 2021-09-28 kl. 16:08.
Citera
2021-09-28, 17:43
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Rögle sålde slutsåld mot Malmö hemma på 90 sek! Sinnes ju!

Nytt säljarekord glömde jag att tillägga!

Bra fart i skåne. Lite uppsving med framgången. Får lite halmstad hammers vibbar. Tror bara en av klubbarna kommer kunna vara i toppen framöver. Blir det rôgle eller malmö...

Kommer hallen hinna bli klar?
__________________
Senast redigerad av MitchRapp 2021-09-28 kl. 17:47.
Citera
2021-09-28, 20:40
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Tror bara en av klubbarna kommer kunna vara i toppen framöver. Blir det rôgle eller malmö...

Tror det jag med. Hade hellre sett Rögle, men jag tror det blir Malmö. Väldigt osäkert vad som kommer hända när Abbott drar.
Citera
2021-09-28, 20:42
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Bibic möjligen till Leksand. Är han vad som behövs eller är marknaden skral...
Det är nog ett idealiskt val på upp till 5 matcher, men absolut inte mer. Han lär ju inte matchas hårt om man säger så.
Citera
2021-09-28, 20:44
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Läge før kommande motståndare att träna PP.
Med tanke på vilka burväktare Leksand har så gäller det tipset oavsett vilka utespelare de kör med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in