2021-09-28, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Är det bar jag som saknar bilder från brottsplatsen? Alltså inifrån huset. Har jag missat att få med någon bilaga, eller är det bara inte med i fupen?
Ja kanske minns fel men stod det inte i början av fupen att visa bilder är under sekretess.
Citera
2021-09-28, 13:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Storkuknils
Ja kanske minns fel men stod det inte i början av fupen att visa bilder är under sekretess.

Jo att händelserapporten är maskad. Fast det var den inte. Obduktionsbilder och bilder på offret brukar vara under sekretess, men inte brottsplatsen.
Kan man få tag i filmerna från vallningen?
Citera
2021-09-28, 15:56
Avslutad
Jag har kommit till rosannas 3dje förhör. Någon mer som läser och ser varför hon fortfarande står som misstänkt...? Jag har mina funderingar men vill gärna höra era.
Citera
2021-09-28, 16:20
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:
Jag har kommit till rosannas 3dje förhör. Någon mer som läser och ser varför hon fortfarande står som misstänkt...? Jag har mina funderingar men vill gärna höra era.

Har kommit en bit och har hittills uppfattningen att hennes uppgifter är väldigt svävande och att hon ändrar sig när det kommer fram nya grejer och så, men får läsa vidare och se
Citera
2021-09-28, 16:47
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Är det bar jag som saknar bilder från brottsplatsen? Alltså inifrån huset. Har jag missat att få med någon bilaga, eller är det bara inte med i fupen?
Dom kanske finns i Aktbilaga 109 som också tycks innehålla Förundersökningsprotokoll

Dagboksblad: https://docdro.id/hVIDDDO

Dessutom finns stämningsansökan daterad igår
Senast redigerad av DreamTwister 2021-09-28 kl. 17:33.
Citera
2021-09-28, 18:31
Medlem
Citat:
Du komma troligen ändra dig längre fram just saying
Citera
2021-09-28, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Highpineal
Tack som fan! Har bara läst färdigt 112 samtalet atm och är fan förvånad över att Rosanna nu är åtalad för mordet. Tycker 112 samtalet verkar trovärdigt. Ska bli jäkligt intressant och se när det vänder
Du går läsa vidare och se om du tycker samma längre fram……..
Citera
2021-09-28, 18:34
Medlem
Citat:
Jag har min uppfattning klar och hon är minst lika inblandad om inte mer
Citera
2021-09-28, 20:36
Medlem
Citat:
Hoppas den funkar, min första 😘

https://anonfiles.com/RaH1f6Kdu5/Skaraborgs_TR_B_724-21_Aktbil_108_F_runders_kningsprotokoll_23_1_pdf

Tack snälla! Funkar utmärkt
Citera
2021-09-28, 21:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tjodden
Du komma troligen ändra dig längre fram just saying

Det gör jag. Du har helt rätt. Jag har ens inte börjat med Mattias förgör, och jag ser redan att hon verkligen inte ger ett trovärdigt intryck. Shit asså. Och här har man trott hon vart offret, iaf jag trodde det.
Citera
2021-09-28, 23:01
Bannlyst
En sak är säker. Ingen av dem mer ska vistas offentligt om man läser tråden.

Håller tummarna
Citera
2021-09-29, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romaniraklo
En sak är säker. Ingen av dem mer ska vistas offentligt om man läser tråden.

Håller tummarna
Instämmer till fullo.
Två jävligt ostabil människor. Ostabil och farliga för omgivningen.
Fint att sitta där och älska Therese och undra vad fan som hände då de absolut inte ville henne illa. Det säger ju allt om deras jävla status. Om de hade ihjäl henne trots detta, då förstår man att de är för farliga att ha ute i samhället.
Man kan skylla på droger och diagnoser till dödagar men problemet är inte drogerna egentligen utan dom och vilket ansvar de tar för sitt eget liv och sina handlingar.
De är väl medvetna i förhören om hur de reagerar på dessa jävla droger men väljer dem ändå. Beroende missbrukare ja, men det har de inte alltid varit. De blev det när de flydde sitt ansvar. Detta har idag resulterat i Thereses död. De tar inte något jävla ansvar så nu hoppas jag att de TVINGAS att göra det.
Mattias låter jävligt rädd för att själv råka skit ut nu efter vad de gjort. Grinar och vill ha skydd. Hur rimligt är det. Han fattar iallafall att det kommer komma reaktioner som kan ha ihjäl honom medans Therese inte hade någon jävla aning om att de som sade sig älska henne var kallblodigt mördare som skulle ha ihjäl henne.
Man ska inte skydda dessa jävlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in