2021-09-28, 11:45
Medlem
yz44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Jaså, det var märkligt.
https://www.bjurfors.se/sv/tillsalu/vastra-gotaland/goteborg/linne/ovre-husargatan-19/

Övre Husargatan 19
SLUTPRIS:
7 550 000 kr
AVGIFT:
3 530 kr
ANTAL RUM:
3,5
BOAREA:
111 kvm
TYP:
Bostadsrättslägenhet
VÅNINGSPLAN:
2 av 6
HISS:
Ja
BALKONG:
Ja
Ge dig nu, det ligger förmodligen på andra sidan av gatan.
Citera
2021-09-28, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Jaså, det var märkligt.
https://www.bjurfors.se/sv/tillsalu/vastra-gotaland/goteborg/linne/ovre-husargatan-19/

Övre Husargatan 19
SLUTPRIS:
7 550 000 kr
AVGIFT:
3 530 kr
ANTAL RUM:
3,5
BOAREA:
111 kvm
TYP:
Bostadsrättslägenhet
VÅNINGSPLAN:
2 av 6
HISS:
Ja
BALKONG:
Ja

Men... det där är ju nummer 19, på andra sidan.
Detta gäller ju 18-20-22-24 huset.

Du vet väl att jämna och ojämna nummer är på olika sidor av gatan?
18-20-22-24 är alla hyresrätter.

Gör om, gör rätt.
Citera
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Man får la se , räcker med en tung stötvågsreflektor bakom för o skicka in massa av blasten i trapphuset iaf.

Jag tror inte dom iaf haft senaste säkerhetsdörrarna i uppgångarna.

Det är inte troligt alls

Nä för var det Säk.dörrar så hade dom ju varit utåtgående och med den stabiliteten som är i dom och karmarna så trycks dom knappast in genom halva lägenheten om ens alls... så dessa dörrar borde väl då vara inåtgående.
Citera
Medlem
StigHails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
I mina ögon är det Linné. Egg and milk cafeét ligger tvärsöver gatan. Media kanske säger Annedal för att inte bostadspriserna ska rasa i Linné nästa gång det blir flytt för mig är det bäst att kolla att inga poliser eller åklagare osv bor i samma kåk.
Stadsdelen är Annedal och har alltid hetat det, Egg and Milk tillhör stadsdelen Kommendantsängen.
Citera
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunett73
Jag tror att det har med Gamlestads rättegången att göra. Jag får se om jag har rätt. Tror en av åklagarna bor där.

Riktigt obehagligt om det är så. När de ger sig på åklagare och advokater så är det illa.
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Varför ska vi vänja oss för?
Se till att ordna upp det ni skapat istället.

Och ni menar jag ej dig, utan talar i dom form.

Samma visa med media när dom nämner att det hela normaliserats det har det ej alla är rädda dagligen!

Detta är en politisk fråga, kan bara lösas med politiska medel. Men det verkar vara som en stor majoritet av väljarkåren inte tycker det här med sprängningar, narkotikahandel, personrån, skjutningar etc är något större bekymmer eftersom man röstar fram partier som inte ens har det på sin agenda att bekämpa denna form av kriminalitet. Jämför bara med Danmark, där man tar seriöst på att lösa denna problematik.
Citera
Medlem
Mich13s avatar
Vad tänker folk som går och röstar för mer av det här? Att allt kommer att lösa sig av sig självt? Att det är upp till poliser och politiker att lösa problemen? Att de själva har ingen skuld i det som sker i vårt tidigare säkra land?
Citera
Avstängd
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Han tackade expressen för att de uppmärksammade händelsen. Fyfan vad sorgligt. Jag blir så arg och ledsen.
Ja det är hemskt lider som fan med honom, se hans tårar vid den åldern och hans röst som säger att allt känns tungt för tillfället skapade ett ärr i mitt hjärta.

Det faktum att någon sitter och gottar sig i sin gömma gör mig förbannad.
Citera
Medlem
brunett73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Vad har vi för kriminella som bor i huset? Namn? Vem var måltavlan?

Tror att det är en av åklagarna i Gamlestads-rättegången som är måltavla. Men jag har ingen källa eller något det är bara min teori. Vi får se om jag har rätt eller är helt ute och cyklar.
Citera
2021-09-28, 11:47
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigeunerwurst
En välkänd journalist, en polischef samt en polis som vittnat i en uppmärksammad gängkriminalitetsrättegång bor alltså på adressen?

Och en åklagare?
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Han har säkert röstat fram Reinfeldt.

Ja, han liksom Löfven är ju några av de huvudansvariga bakom denna problematik.
Citera
Medlem
Exakt adress är synnerligen intressant och borde kunna ingå i rubriken så här dags. Letar i tråden men hittar inte. Övre Husargatan? Vilket nummer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in