Har missat några sidor och det är för mycket svammel för att hänga med så det kanske är oväsentligt men fanns det inte ett parkeringsgarage under huset? Kan det ha stått en läckande gasbil där? Kan gasen i gasbilar explodera? Är den lättare än luft så den kan stiga i t ex ett trapphus?
Har dom gjort en RSV måste dom ha haft tillgång till ett formbart och homogent sprängämne. Knappast något de har vispat ihop hemmavid i köket i så fall.
Man får la se , räcker med en tung stötvågsreflektor bakom för o skicka in massa av blasten i trapphuset iaf.
Jag tror inte dom iaf haft senaste säkerhetsdörrarna i uppgångarna.
I mina ögon är det Linné. Egg and milk cafeét ligger tvärsöver gatan. Media kanske säger Annedal för att inte bostadspriserna ska rasa i Linné nästa gång det blir flytt för mig är det bäst att kolla att inga poliser eller åklagare osv bor i samma kåk.
Stefan Lind bor där. Jag tror det är han. Precis de vill markera. Jobe-falangen måste det ju vara då. Tänkte först att det hade med Atila att göra eftersom de säkert tycker han är tjallare. Ja att det var hans tjej som bor anonym där. Men tänkte vidare att det nog är åklagaren som fått sig ett hot, markering att de vill visa att de kommer åt honom när som. Det är min teori. Det är ju två kvinnliga åklagare också…
En äldre herre står och gråter i Expressens live sändning, fy fan vad jag lider med gubben.....
Det är så satans orättvist vad som sker i det här landet.