2021-01-30, 16:43
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
Tycker du inte att utifrån det man läser från deras sms konversation i denna FUPen att Goldfinger låter precis som den man Dani Jude ryktas vara? Allt de här med drogresor fram o tillbaka mellan Colombia, Spanien, Tyskland, miljoner hit och dit, osv samt hur han planerar straffa dem som gjort honom orätt
Jo, mitt första antagande var att det skulle kunna vara han. Dani har dock inga barn vad jag känner till, och han jag fick namnet på Goldfinger är väldigt trovärdig också.
Citera
2021-01-30, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Jo, mitt första antagande var att det skulle kunna vara han. Dani har dock inga barn vad jag känner till, och han jag fick namnet på Goldfinger är väldigt trovärdig också.

Läste precis igenom den för andra gången.

La märke till just en konversation där goldfinger börjar med ordet Brate.

Brate på jugge är bror. Så är vi helt säkra på att det inte är D-jude?
Citera
2021-01-30, 23:02
Medlem
Qaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boozt
Läste precis igenom den för andra gången.

La märke till just en konversation där goldfinger börjar med ordet Brate.

Brate på jugge är bror. Så är vi helt säkra på att det inte är D-jude?

Tror inte Goldfinger är jugge, för han visste inte ens vad Kako si betydde
Citera
2021-02-09, 23:05
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Jag klurar också på denna goldfinger, och fotot är för litet, men han verkar vara väldigt korrekt, använder ett vårdat språk osv. Tror inte heller att han har jugoslaviskt ursprung p.g.a av att han inte verkar fatta vad kako si betyder. Han säger att han går i kyrkan varje söndag och läser ur bibeln varje dag, har mycket svårt att se en etnisk svensk göra det OCH vara en storfräsare inom knarkvärlden. Sista meddelandet som skickas till goldfinger är ifrån Daniel där han skriver ny lur och "juggen malmö", ska man tolka det som att goldfinger kanske inte alls är ifrån malmö? Jag kanske försöker överanalysera saker dock.
Citera
2021-09-27, 20:34
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Jag klurar också på denna goldfinger, och fotot är för litet, men han verkar vara väldigt korrekt, använder ett vårdat språk osv. Tror inte heller att han har jugoslaviskt ursprung p.g.a av att han inte verkar fatta vad kako si betyder. Han säger att han går i kyrkan varje söndag och läser ur bibeln varje dag, har mycket svårt att se en etnisk svensk göra det OCH vara en storfräsare inom knarkvärlden. Sista meddelandet som skickas till goldfinger är ifrån Daniel där han skriver ny lur och "juggen malmö", ska man tolka det som att goldfinger kanske inte alls är ifrån malmö? Jag kanske försöker överanalysera saker dock.

Goldfinger = en svensk kille.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in