Citat:
Nja nu var det väl ändå Spurs som tackade nej till Gattuso. Och ja vi kör källa på det nu när vi äntligen efter månaders sandlåda höjt nivån härinne.
Citat:
Gattuso was one of the contenders for the role following Jose Mourinho's departure but a strong backlash from fans eventually saw Spurs decide to look elsewhere.
The hashtag #NoToGattuso was trending on Twitter before Gattuso dropped out of contention and Spurs eventually turned to Nuno Espirito Santo.
“It was a huge disappointment, but I wasn’t described for the way I am and there was nothing I could do,” Gattuso told Il Messaggero in Italy
The hashtag #NoToGattuso was trending on Twitter before Gattuso dropped out of contention and Spurs eventually turned to Nuno Espirito Santo.
“It was a huge disappointment, but I wasn’t described for the way I am and there was nothing I could do,” Gattuso told Il Messaggero in Italy
https://www.eurosport.com/football/gennaro-gattuso-reveals-regrets-over-tottenham-opportunity-and-says-it-hurt-more-than-any-defeat-or- _sto8425783/story.shtml
Och ärligt talat bra var väl det Gattuso hade inte varit någon förbättring mot Nuno. Tror jag iallafall och hans tränarmeriter visar inget som ska ge någon annan uppfattning för mig.
Men tittade upp ledia tränare. Problemet är att Spurs nog inte är så attraktivt just nu så topptränare likt Conte kan man glömma. Sen bland dom andra är dom inga direkt uppgraderingar från Nuno kan jag tycka. Men finns namn som Favre där med goda erfarenheter. Man kanske kan erkänns sitt misstag och ta in Fonseca som jag hade tyckt varit ett mer spännande alternativ är Nuno.
Klinsmann? Med sin spurs historia? Valverde? Gå på engelska hypen med Howe? Prandelli. Ja namedroppar bara en massa namn nu men som sagt. Tycker inte det är några större uppgraderingar.
Nämndes Poch tidigare och tycker det var ett förhastat beslut att sparka honom. Får han lämna PSG vilket inte är helt orimligt med "svåra" arbetsklimatet att hålla stjärnorna nöjda så orde Lvy gå ned på knä och erkänna sitt fel. Poch höjde laget mr än vad han hade "rätt" att göra. Den svackan man hade borde han fått mer tid på sig och lösa.
https://www.transfermarkt.com/trainer/verfuegbaretrainer/statistik