2021-09-26, 17:37
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Hur många lever med skyddad identitet i MC?

Verkar vara ett otryggt ställe det där.

Varför frågar du mig? Det är något som Cyber Ninjas skulle tagit upp i rapporten. Om du har fler frågor får du läsa manualen jag länkade.
Citera
2021-09-26, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russiannotsweed
Detta kommer få storartade konsekvenser
Valfusk i enbart Maricopa County ? Nä detta har varit i stort sett hela USA men mest i demokratiskt infekterade stater

Sedan Har ju även israel gått ut med att dem har haft valfusk,Iran , även flera afrikanska länder, nu USA

Ja e de bara i Sverige som det inte är något fusk ? Elelr 🙃

Alla minns rösträkningen i förra valet, exakt som i usa så stoppades rösträkningen och vipps vände SD/Trump nedåt.
Citera
2021-09-26, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolerik
Alla minns rösträkningen i förra valet, exakt som i usa så stoppades rösträkningen och vipps vände SD/Trump nedåt.

Varför skrek egentligen Trump om att man skulle sluta räkna?
Citera
2021-09-26, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stolerik

Fascinerande; att andelen röster skulle sjunka om man slutade räkna röster.
Citera
2021-09-26, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Fascinerande; att andelen röster skulle sjunka om man slutade räkna röster.

Man slutar räkna åt Trump och plussar på åt herr underlivsporslin (Biden) under ström avbrotten, smart huvud /:
Citera
2021-09-26, 19:48
Medlem
siisters avatar
Citat:
Man slutar räkna åt Trump och plussar på åt herr underlivsporslin (Biden) under ström avbrotten, smart huvud /:

Om du ska påstå saker som inte stämmer kan du väl se till att komma med en källa? Tid, plats och datum där rösträkningen slutade, tack. Sen kan du passa på att förklara det granvall tog upp

Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Varför skrek egentligen Trump om att man skulle sluta räkna?
Citera
2021-09-26, 20:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Ja hej och hå, ett plus ett är tre. Man har just konstaterat att Biden vann där med fler röster än tidigare räknat. Trots blurriga tretimmarsklipp, men bra försök.

Word. Att kräva omräkning av röster i en delstat, bara för att få nyheten att Biden i själva verket var den som blivit missgynnad av den mänskliga faktorn i rösträkningen, takes a special kind of stupid. Garvade dock gott åt det efterblivna republikanska partiet och deras Commander in Cheat. Skönt det gamla anuset är väck. Avskydde att dagligen vara tvungen att lyssna till hans hesa, väsande ormröst i nyheterna.
Citera
2021-09-26, 21:39
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Man slutar räkna åt Trump och plussar på åt herr underlivsporslin (Biden) under ström

Spännande konspirationsteori: Under tortyr tvingas tusentals rösträknare att fuska för Biden utan att någon av republikanernas valvaktare har reagerat. - Det blir intressant att se när Hollywood gör film om valfusket. Däremot fattar jag fortfarande inte varför ingen gör en anmälan om valfusk till därför avsedd myndighet. Att ältandet om valfusk på diverse nätmedier skulle göra någon somhelst skillnad är jag tveksam till.

Mike Pensé
Citera
2021-09-26, 21:54
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Vad är det för meningslöst svammel du saluför? Huruvida man ”räknade röster” under avbrottet eller inte spelar noll roll så länge misstanken finns att man räknade andra röster än de väljarna lämnat in. Låtsas för all del inte om att du förstår vad jag säger, mupp.

Jag förstår inte vilket avbrott du pratar om. Och om nu rösträkningen stoppades, varför berättade ingen det för Donald Trump? Han vände sig till domstolar för att det skulle sluta räknas, han twittrade och talade om saken under valnatten.
Citera
2021-09-26, 22:39
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jo det finns i rapporten. Jag är inte din google.

Så du skapade en EXAKT samma sammanställning?

Jag var trådens läsares google i denna tråd då du, som Nixter, inte vill ge källa utan bara posta saker som ni inte vill stå för.

Citera
2021-09-26, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Fetade: var i Goggegogelius inlägg påstår hen det?

Det fetade är inte citatet. Citatet var ”ett par hundra röster”. Det andra är bara ett konstaterande.
Citera
2021-09-26, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Jag resultatet från Arizona är högst remarkabelt. Har staten gått till en demokratisk presidentkandidat i modern tid? Bill Clinton vann tydligen 1996, men sedan har republikaner vunnit sedan 50-talet.

Joe Biden är definitivt inte en kandidat som kan ha attraherat så många Arizona-bor och även om Trump upplevs som kontroversiell av många är han knappast så pass illa omtyckt av republikanernas väljare att Arizona skulle välja bort honom. Bara det faktumet att den populära kandidaten Obama förlorade mot mormonen Mitt Romney i Arizona säger hur pass starka republikanerna är i denna stat. Trump lockade väl fler väljare i hela USA än Romney och Obama var väl likaså mera populär än Joe Biden.

Bara för att några anser något är omöjligt är det inte sant. Alla bevis är tydliga åt ett tydligt håll. Bodin van Arizona. Ska jag berätta det tydligaste beviset. De som sa det först var Fox news! De fattade det långt innan någon annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in