Han hade på 80-talet någon sorts anknytning till Cecil ( Alexandras ) på 80-talet där jag bl a jobbade i garderoben som trettonåring en kort sejour. Då var man jävligt cool i skolan. Då stod han i dörren, åtminstone var det det intrycket jag fick, klädd i skinn från topp till tå. Då var Cecil "the" place tillsammans med Café Opera. Coco har jobbat som dörrvakt vilket syns inte minst på hans framtoning och hållning. Han brukade ta en promenad ut i kön och plockade därefter in de tjejer han ansåg platsade inne på stället. Gjorde inte han det så gjorde någon annan det på hans instruktioner. Jag minns särskilt en kväll när han jobbade "inne", klädd i skinnbyxor och tight skinnjacka i vitt utan någonting under och kom ut till entrén ropandes till de andra vakterna:
-Ta in tjejerna!
Det där med Michael Jacksonjacka stämmer ganska väl. Det är precis sådan stil på det hela. Han är ganska lik en fd medlare i Bosnienkriget vid namn Anthony Zinny. För det finns ingen bild på Coco personligen så vitt jag orkat leta. 
www.nndb.com/people/ 182/000024110/ ( En pensionerad amerikansk general) 
 Ganska vidrigt att notera är att han tydligen har en Facebooksida på ryska!
http://ru-ru.facebook.com/people/Coc...son/1400761464
Men it makes sense! Vad gör man inte för litet snatch-pie.... 
Man skulle kunna tro att hela han är en en plåj men så är det alltså inte. Jag tror att han åtminstone har varit känd för att kunna vara hårdhänt så han har väl för det mesta sluppit att stå tlll svars för "nypandet". 
Filmmässigt sett gör han säkert en grej av att han varit med på tv också. Det hör till sjukdomsbilden...Han har han synts i SVTserien "Anna Holt, polis" som just dörrvakt i ett avsnitt där han hade hockeyfrilla istället för tupé som han har nuförtiden. Om jag minns rätt bara han dock svart eller vit skinnjacka precis som på riktigt. Det var en non-speaking part om jag minns rätt. Han skulle stå och vakta utanför en illgal spelklubb om jag minns rätt. Eller så var det avsnittet där Regina Lund spelade någon sorts "Jannike Björling-karaktär" som var "inne" och knarkade naturligtvis. Jag minns inte så noga annat än att Lund spelade rätt bra just i den rollen. 
Åter till Coco. Det är inte helt ovanligt att de som vinner dessa "modelltävlingar" inte får några priser sedan. Det har åtminstone hänt flera gånger. Som mycket riktigt påpekades tidigare i tråden så fanns det en karaktär i "Sökarana" som påminde rätt mycket om Coco och hans affärer. Han spelades av Siw Malmqvists make Henrik Olsson, har jag för mig att han heter, skådis av gamla gardet. 
Coco brukar försöka få tjejerna hookade på knark så att han kan styra över dem och deras "behov" , så att han kan ge dem det de behöver i utbyte mot att de ger honom vad han behöver....

. Djävligt fult faktiskt men så är det. Tjejerna brukar vara platinablonda Natascha Peyretyper. Han har förkärlek för blonda, långa tjejer med lång hår och brukar ställa sig litet strategiskt intill stamgästkön för att bli insläppt. Tror att han blir insläppt mycket pga välgöreneht snarare än att han är åtråvärd gäst. Alla vet ju hur han håller på. En del tjejer tyckte åtminstone tidigare att det var litet coolt att vara i hans sällskap. Det brukar inte vara så att dessa tjejer är några gränslösa skönheter. De brukar snarare vara ganska medelmåttiga i sitt utseende. Just sådana som Coco kan lura i att de har en "chans" men att de måste gå genom honom så att de blir "lanserade", så att han kan få leka, manager, incestuös pappa, sugardaddy allt i ett. En Stockholmsprofil sanna mina ord!