• 4
  • 5
2021-09-26, 00:29
Medlem
AJ är skakig mentalt, tror vi sett det bästa från honom.

Fury enar alla bälten, och går i pension är mitt tips.
Citera
2021-09-26, 00:33
Medlem
Farbaute666s avatar
Tycker att han boxades som om det var en OS-final för ett antal år sedan... Guarden var högt uppe, men han blev ändå träffad av en snabb och lurig Usyk.

Han har en lång väg att vandra nu om han ska bli världsmästare med alla bälten. Tror inte han slår varken Fury eller Wilder heller.
Citera
2021-09-26, 00:44
Medlem
Cobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Tycker att han boxades som om det var en OS-final för ett antal år sedan... Guarden var högt uppe, men han blev ändå träffad av en snabb och lurig Usyk.

Han har en lång väg att vandra nu om han ska bli världsmästare med alla bälten. Tror inte han slår varken Fury eller Wilder heller.
Inte Wilder alltså?
Nog för att Wilder kan one-shotta. Men om han inte fick tag i fury i andra mötet pga furys strategi hur ska Wilder få tag i Usyk?
Wilder kommer bara se en suddig människofigur framför sig när usyk hoppar runt. Tror jag.
Citera
2021-09-26, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666

Han slår lätt Wilder. Herregud, en mer statisk och trögtänkt boxare får man leta efter med ljus och lykta. Han har sin höger, men det är fanimej allt.
Citera
2021-09-26, 00:47
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coba
Inte Wilder alltså?
Nog för att Wilder kan one-shotta. Men om han inte fick tag i fury i andra mötet pga furys strategi hur ska Wilder få tag i Usyk?
Wilder kommer bara se en suddig människofigur framför sig när usyk hoppar runt. Tror jag.
Jag pratade om att Joshua inte kommer att slå Wilder om han ska boxas på det här viset. Han är ju känslig för träffar och var helt för begränsad i sin boxningsrepetoar idag.

Ska han slå D.W. måste han boxas helt annorlunda.
Citera
2021-09-26, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengt2017
Usyk dominerande, knockade nästan AJ i 12:e.

Endast ett rån kan rädda AJ.

Usyk toyade honom.
Han kunde ha knockat honom flera gånger men valde att stanna safe.
Citera
2021-09-26, 13:20
Medlem
Vanstertrollets avatar
Klart Joshua fick stryk. Matchen tog ju plats plats på en riktig loserarena.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in